Ik wil vooral de winnares van harte feliciteren! *wie weet ben ik ooit zelf de gelukkige...muhahahaha*
Wat een goede manier inderdaad. Ik vroeg me dat ook al af, maar ben dan weer zo n muts die dat niet durft te vragen
aha, ik dacht dat jullie bijv. Random.org zouden gebruiken. dan geef je de range aan en dan kiest de computer er 1 uit. (dit omdat je van te voren niet weet hoeveel er zich aanmelden)
Uhm.. het kan toch zo zijn dat er minder mensen meedoen dan het getal dat jullie vooraf bepalen? Wat dan, wordt er dan een nieuw getal getrokken? Maar waarom dan vooraf bepalen? Ik kan me zo voorstellen dat jullie vrij laag inzetten om dat risico te beperken en dan heb je dus als je als vijfhonderdste reageert al een kleinere kans. Of maak ik nu een denkfout?
ik vind het ook een goede manier! maar nu nog een vraag. biancje (winnares) had nummer 278. wat doen jullie als er niet zoveel mensen mee hadden gedaan?
zouden er bij een volgende win actie minder mensen meedoen denk je?? Ik zou haast denken alleen maar meer.