Oude broeken

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door tinkerbel, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esin

Esin Niet meer actief

Ik kon mijn broeken wel aan, maar mijn spijkerbroeken zaten dan ook echt superstrak en het knoopje ging niet dicht en nog steeds niet trouwens... haha

Ik heb lekker nieuwe broeken aangeschaft...
    Ik vind het wel jammer, maar ik heb nog weinig te klagen met 63 kilo maar goed ik woog altijd 59kilo maar ik eet ook enorm veel dus het is ook een beetje mijn eigen schuld...

2. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    na 10 weken en er is 4 extra kilo,s af en ik ga nog door

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik kon mn oude broeken na een week alweer aan. ik had er een aantal in de kast liggen die voorheen te groot waren dus die paste ik toen alweer. nu bijna 7weken later pas ik een hoop van mn oude broeken weer. ik had gehoopt dat mn heupen wat breder zouden blijven zodat ik wat makkelijker broeken kon kopen maar dat is niet echt gelukt. ben in totaal 12kilo aangekomen en ben er nu alweer 10 kwijt. moet dus weer 3kilo aankomen om op een goed gewicht te zitten. (1.60 en nu 52kilo)
    tis dus eigenlijk gewoon oneerlijk verdeeld. de ene wil de oude broeken weer aan en die passen nog niet, en ik wil graag wat grotere broeken kunnen kopen maar heb weer bijna mn oude figuurtje terug.

liefs doris

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    kzou idd graag met je ruilen dorisn ;)

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Het ligt er tuurlijk ook aan of je veel bent aangekomen. Ik was maar 5 kg aangekomen en er is 10 kilo extra afgegaan. Die C cup die zou ik graag willen hebben. Ik heb echt niets overgehouden. Het is een kleine A cup. Heb nu ook moeite bikini`s te kopen. (ziet er niet uit)

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Toch maar even gepast vanavond, en ik kan ze allemaal weer over mijn kont krijgen en ze gaan ook dicht. Ze zitten nog wel mega-strak, maar ben toch al blij, dat ze dicht gaan. Een maand geleden, ging dit nog niet. We gaan dus de goede kant uit.

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heb er nog geen ervaring mee, maar heb wel een tip voor je.. ga aub nog geen nieuwe kleding kopen.. ik ging met mn schoonzusje mee, een maand na de bevalling.. en ze stond hysterisch te huilen omdat ze maar 36 niet meer paste.. :( doe het jezelf niet aan, je lichaam heeft een topprestatie geleverd, en je hebt een prachtig kindje, dat komt echt niet uit de bloemkolen hoor :) :)

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@tummetje: toch wil je ooit je oude figuur wel weer terug :)

alhoewel.. ik niet.. maar ik kon ook wel wat gewicht missen
    net als dorisn waarschijnlijk wel wat extra kan gebruiken :)

(en voor mij blijft ook wel wat te klagen evengoed.. want borsten is hier ook drama... ik weet nu waarom ze dat theezakjes noemen.. tis echt niks meer ;) )

maar.. toch de meeste mensen... :)

9. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Fenneke is nu 15 maanden en mijn oude broeken passen nog steeds niet.
    Mijn heupen zijn in baarstand blijven staan ;)

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Als ik geen nieuwe broeken had gekocht, had ik nu nog in positiekleding gelopen!!
    Dat wil je echt neit hoor, neem dat maar van me aan!
    Ik heb gewoon 3 broeken gekocht en wat bovenkleding. Dus niet mn hele garderobe vernieuwd, maar een deel ervan.
    Blij toch echt niet in positiekleding lopen ene jaar lang. Een 2 of 3 mnd oké, maar ik moest op een gegeven moment toch echt weer naar het werk en dan wil je er toch ene beetje leuk uitzien.

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    5 dagen na de bevalling paste ik al mijn broeken weer.

12. Saskia78

@lexie: same here

en toen later ngo maar wat nieuwe kleren gekocht :)

inmiddels is de kast nog steeds leger dan me lief is.. maar de garderobe groeit toch langzaam :)

13. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    hier nog eentje waar het een hele tijd heeft geduurd voor mijn oude broeken weer pasten.
    Nu pas ik ze nog steeds niet allemaal, maar het grootste gedeelte gelukkig wel.
    En ik doe echt enorm mn best om af te vallen, maar er gaat gewoon echt niks af (terwijl er toch echt nog minimaal 10 kilo af zou moeten hoor)
    snik snik

14. Saskia78

@babs: moet van wie? :D

hadden hier trouwens gister gesprek over ideaal gewicht
    en volgens bmi.. is dat bij mij 65kg

nou geloof ik daar niet zo in en ben ik dan volgens mij vel over been... (al is het maar in mn eigen hoofd want echt slank ben ik nooit geweest)

wat dan wel leuk is.. is zoeken op "cosmetisch ideaal gewicht"
    dat staat voor mij dus op 75kg :)
    klinkt al een heel stuk haalbaarder.. en voor mn gevoel klinkt het ook gezonder en mooier :)

(en nu inmiddels op 79... dus wie weet.. :) )

15. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    Volgens mij bmi is inderdaad 63 kg een ideaal gewicht, maar inderdaad dat vind ik veel te weinig.
    Maar 70 zou ik toch wel lekker vinden hoor.
    en aangezien ik nu 80 weeg, moet er toch echt wel iets af om een beetje een gezond gewicht te hebben

16. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Hier zijn er na 2 weken lijnen (best streng, maar wel af en toe gezondigd) toch alweer 3 kilo af, yess! Nog 5 te gaan (maar met 3 ben ik ook al tevreden :), zo lang m'n broeken maar weer passen). Nog steeds geen vooruitgang aan het broekenfront, een aantal kunnen nu wel dicht maar ziet er niet uit.

17. Saskia78

mwah als ze ineens wel dichtkunnen is het toch vooruitgang hoor

je hebt hooguit nog wat meer vooruitgang nodig :)

18. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Die laatste 5 kg willen er hier absoluut niet af, dus heb ik ook maar broeken 1 maat groter gekocht.
    En wat ik niet had verwacht: bovenkleding past ook niet meer met die borstvoeding. En ik had al maat e, dus nu heb ik het figuur van een koe. Shirtjes/truitjes 2 maten groter moeten kopen om ze er in te kunnen passen en mijn melkflessen een beetje te verhullen :( .

19. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Ik pas inmiddels de 2 grootste normale spijkerbroeken uit mijn kast weer (10 weken na dato) dus ik ben hoopvol gestemd! Nu die blubberbuik nog....

20. Liza84

Liza84 Actief lid

19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    Paste ik ze maar:(...

Deel Deze Pagina