tsja je moet er dan vantevoren in verdiepen ipv achteraf.. ze waren nieuw, namelijk niet gedragen, zo zie ik het en de winkel blijkbaar ook. Ik zou dan in vervolg eerst op internet kijken, misschien kun je dan vrij goedkoop schoenen bestellen, maar nadeel is dat je niet eerst kunt passen. groetjes
ik zie het probleem ook niet. Gebeurd regelmatig, vaak ook zonder dat je het weet want je kent toch niet alle collecties
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Fijn om te lezen dat er begrip is (sommige slaan de spijker op z'n kop ), maar ook fijn om te lezen dat ik me eigenlijk niet zo druk moet maken; zit ook zeker wat in! Ik ben gezond, gelukkig getrouwd, 2 gezonde leuke kids, dus wat wil ik nog meer ! (maar eeeh...als ik had geweten dat het oude collectie was, had ik ze echt niet gekocht; meen ik echt.) Dan had ik wel 120 euro aan nog blitsere nieuwe uitgegeven (zijn red rags; nieuwe collectie zitten nog leukere tussen, maar idd dan moest ik me er maar eerder in verdiepen)! En eeeh, 120 euro uitgeven voor een paar laarzen doe ik nooit meer; ben meteen genezen! Maar de volgende keer met schoenen kopen weet ik wel wat ik als eerste ga vragen...haha hoef je niet eens te raden, das wel duidelijk. Bedankt! Ik ben weer wat afgekoeld .
Fijn om te horen dat je weer afgekoeld bent! Toevallig zag ik gisteren dat de Invito dezelfde laarsjes verkoopt als ze vorig jaar ook verkochten.
Ik heb bij meerdere winkels al gezien dat dat regelmatig gebeurd, als een laars blijkbaar mooi genoeg blijkt om hem het jaar erna weer in de collectie te doen, ligt ie er idd weer voor de volle prijs! Dat heb ik o.a. met het merk ZOO meegemaakt, in meerdere winkels, en hier in de buurt ook met een andere schoenwinkel en laarzen die het jaar erna weer in de collectie zaten.