Krijg vandaag een boete van cjib Zou een straat vanuit de verkeerde kant zijn ingereden in den haag. maar mijn auto staat al meer dan 3 maanden stil ( lege accu) voor ons huis in limburg beide kentekenplaten zijn nog aanwezig. Er zijn geen foto’s van het moment, agente zou de auto niet staande hebben kunnen houden. Dus is het kenteken opgeschreven en heb ik een boete. was op dat moment boodschappen aan het doen in ons dorp, bewijs van tijd van afrekenen heb ik. Beroep is aangetekend Zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt??
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/onjuiste-verkeersovertreding-hoe-bewijzen.721277/ Dit topic
Heb wel eens mee gemaakt dat wij een boete kregen geflits zelfde auto, zelfde kleur (onze kenteken stond in de brief) maar eenmaal de foto bekeken was het toch een andere kenteken. Net een ander cijfertje.. apart..
Ik heb al gekeken en zou kunnen dat de b met een p verward is. Maar het is wel totaal andere auto…. Die auto staat op fotos van een garage in ridderkerk dus dat zou wel kunnen matchen De cjib medewerkster zei dat op procesverbaal stond dat ze geen optie had de auto staande te houden, wellicht omdat ze te ver weg was, dus tja zie je dan het kenteken goed??