Verkeersboete op mijn kenteken, maar dat kan niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavan2SE, 2 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Krijg vandaag een boete van cjib
    Zou een straat vanuit de verkeerde kant zijn ingereden in den haag.

maar mijn auto staat al meer dan 3 maanden stil ( lege accu) voor ons huis in limburg beide kentekenplaten zijn nog aanwezig.

Er zijn geen foto’s van het moment, agente zou de auto niet staande hebben kunnen houden. Dus is het kenteken opgeschreven en heb ik een boete.

was op dat moment boodschappen aan het doen in ons dorp, bewijs van tijd van afrekenen heb ik.

Beroep is aangetekend

Zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt??

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.569
    113
    Er is hier een paar weken geleden iok al een topic over geooend.

Misschien heb je daar wat aan.

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

Op de volgende pagina staat een topic van @rocketscience die heeft hetzelfde probleem

4. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Heb wel eens mee gemaakt dat wij een boete kregen geflits zelfde auto, zelfde kleur (onze kenteken stond in de brief) maar eenmaal de foto bekeken was het toch een andere kenteken. Net een ander cijfertje.. apart..

5. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Ik heb al gekeken en zou kunnen dat de b met een p verward is. Maar het is wel totaal andere auto…. Die auto staat op fotos van een garage in ridderkerk dus dat zou wel kunnen matchen

De cjib medewerkster zei dat op procesverbaal stond dat ze geen optie had de auto staande te houden, wellicht omdat ze te ver weg was, dus tja zie je dan het kenteken goed??

Deel Deze Pagina