Menstruatie met hoog hcg?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mnr, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Ik ben op 12 november geopereerd omdat ze helaas het vruchtje hebben moeten verwijderen.
    Sindsdien daalt m'n hcg langzaam, afgelopen woensdag was het nog 10.000.
    Nu ging ik net naar de wc en heb ik ineens flink wat bloed verloren.

Ik had ook wel symptomen van een aankomende menstruatie. Maar menstruatie en zwangerschaps symptomen lijken op elkaar en ik dacht daarom dat het nog van de zs kwam.

Maar ik kan toch helemaal niet ongesteld worden met een hoog hcg?

Ik moet deze week weer prikken, maar ik verwacht niet dat het in minder dan een week tijd ineens 0 is, en ik heb zeker weten geen eisprong gehad.

Iemand anders die dit heeft meegemaakt? Kan je ongesteld worden met een hoog hcg?

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik ben geopereerd aan een bbz en mijn hcg was ook erg hoog.

Ik heb na 5 dagen toevallig nog een test gedaan en die was enorm positief (echt een knaller). Dezelfde dag begon ik te bloeden en verloor ik ook stolsels. Dit heeft een ruime week geduurd. Ik heb tijdens die week nogmaals getest en het streepje werd lichter, maar het HCG was dus nog niet helemaal weg.

Ik denk dat het er gewoon bij hoort.

3. mnr

mnr Niet meer actief

Dank je voor je reactie!

Gistermiddag 1 flinke bloeding en dat was het tot nu toe.. Afwachten maar weer..

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Het is enorm lastig, maar als je geopereerd bent is de kans heel klein dat er nog wat achter is gebleven. Het heeft tijd nodig.

5. mnr

mnr Niet meer actief

Er is wel wat restweefsel achtergebleven.

Ruim een week na de operatie weer hcg geprikt en toen bleek het juist gestegen. Daarom moet ik nu regelmatig prikken.
    Na de stijging een echo gehad en bleek er nog wel wat weefsel te zitten maar de dokter dacht dat m'n lichaam dat wel zelf zou oplossen.
    Daarna is het hcg wel geen dalen maar niet erg hard, maar dat gebeurde soms zei de gyn.

Vanwege de lastige plek was het erg moeilijk voor de gyn om er bij te komen tijdens de operatie.

Deel Deze Pagina