Wij zijn ondertussen al 15 maanden bezig. Al veel hormoonbehandelingen achter de rug, HSG onderzoek en zaadonderzoek gehad, drie x een cyste gehad en zit nu in ronde drie van gonal-f en pregnyl. Vanmorgen geweest voor folikelmeting en er waren er twee rond de 18mm, dus moest direct de pregnyl spuiten en morgen om 9.45 uur is de inseminatie!!! Spannendddddddd!!!!! Oh ik hoop het zo. Eindelijk echt actie voor mijn gevoel! We zullen zoals het er nu uitziet 3 rondes IUI doen en daarna overgaan op IVF. Uiteraard hoop ik over iets meer dan twee weken een positieve test in handen te hebben
Heel veel succes! Bij ons was het na 2 jaar en 3 maanden eindelijk zover na IUI 2. Veel geluk gewenst ♡
Heel veel succes, wij hebbe volgende week vrijdag fm en dan de 5e iui waarvan de 2e met chlomid en pregnyl... daarna nog 1 kans en dan ivf (hopelijk niet natuurlijk)
Bedankt allemaal! Vind het wel echt een beetje spannend hoor! Eindelijk het gevoel dat er nu daadwerkelijk echt iets gaat gebeuren!!
Tazzy veel su6! En hoop idd op positief test K ga zelf ronde 4 in van iui hoop dat dat voor jullie niet nodig is duim voor je ! X
Nou manlief gaat zo zijn aandeel produceren en dan hop op naar het ziekenhuis, afgeven en dan om 9.45 uur is de inseminatie
Heel veel succes! Ik ga deze maand ook voor mijn eerste IUI, heb nu 3 dagen geprikt met Puregon. Vind het wel spannend!
Hier zijn de spannende wachtweken voorbij! Had vanmorgen een knalpositieve test in handen!! Zo blij na 16 maanden. Wij krijgen als alles goed mag gaan een augustus kindje
Gefeliciteerd met je Zwangerschap!! Misschien een rare vraag maar ik las dat je 2 eitjes had, had je ze zowel aan de linker en rechter kant of allbei aan 1 kant? En heb je wat gemeekt van je innesteling??
Ik had aan beide kanten een eitje die zouden springen. Van de innesteling heb ik niets gemerkt. Ik heb ook nu eigenlijk nagenoeg geen klachtjes hoor. Ik heb iets zwaardere boobies en wat last van puistjes her en der. Het enige waardoor ik dacht, goh zou het nu zover zijn, was omdat een van onze honden zo gek deed. Ze zat al een aantal dagen constant met haar pootje me aan te tikken en kusjes te geven terwijl zij helemaal niet likkerig is Ze zit nu hele dagen naar mijn buik te staren, maf dier
Heel veel succes iedereen ook!! Wij hadden vandaag de eerste fm, na clomid gebruik.. Hopen dat ik ook binnenkort mag voor iui Groetjes