Kussen & dekbedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door VrouwtjeRomy, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik heb een dochter die graag boven op haar knuffel kruipt en zo in slaapvalt. (een hele zachte koala-beer, echt heel snoezig;))

Nu dacht ik dat dit puur de knuffel was waar ze zo op wil kruipen maar tegenwoordig als ze een nachtmerrie heeft heb ik haar 2 keer even bij mij in bed laten liggen en daar jat ze dus het kussen van mn vriend en gaat hier bovenop liggen met haar hoofd en houd haar koala dan gewoon tegen zich aan.

Ze is bijna 13 maanden, MAG ze een kussentje in bed? en dan bedoel ik geen zacht hoofdkussen hoor, gewoon een klein kussentje met een leuk plaatje van een prinsesje erop ofzo... Ik heb geen idee of dat wel kan/mag. Ze valt heerlijk in slaap op het hoofd-kussen van mn vriend en zoekt dat meteen op om te slapen.

En mijn 2e vraag is over een dekbedje, mag natuurlijk pas bij 3 jaar. Maar aangezien ze ALTIJD het dekbed eraf schopt dacht ik eraan om er toch maar aan te beginnen, ik had altijd een katoene dekentje in de hoes en tegenwoordig heb ik er 2 waarvan ze allebij dubbelgeslagen erin liggen. Eigenlijk even dik als een dekbedje, alleen het krult op over elkaar heen en een dekbedje niet. Ze heeft al een winterslaapzak maar hier int bos is het altijd heeeel erg koud in de nacht. (zelfs ik slaap nog net niet in eskimo-modus)

Ik heb haar nog NOOIT met haar hoofd of schouders onder het dekbedje zien liggen dus wilde toch maar de stap gaan wagen als het nog kouder word dan nu.

Vinden jullie dit gevaarlijk? wat zijn jullie meningen?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
  3. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Oh sorry, ik zat idd te zoeken maar kon niets vinden.

Heb je ook zo'n topic over kussentjes?

Deel Deze Pagina