die duitse vrouw heb ik ook gehad 2 keer. bij mij alle 2de keren niet gelukt. ik weet wel hoe ze heet. weet alleen niet of ik het hier mag plaatsen. succes morgen sikki!!! loutje hoe gaat het bij jou??? van je ongi af en kijken of er een eisprong komt??
Gelukkig vloei ik helemaal niet meer nee. Heb ook wel het idee dat m'n ei er deze week toch wel weer aan komt. Zou je mij haar naam willen pb'en? Ik wil echt graag weer bij haar! Jij nog een weekje op 't wachtbankje! Ik hoop zo hard voor je dat het deze keer gelukt is!!
Sikki heeeeeel erg veel succes! En hoop dat ze alle 5 rijp zijn. Ga dus GIGANTISCH hard voor je duimen!!! Loutjelou jullie kunnen dus ook alweer bijna verder als ik het goed begrijp? Op naar nieuwe kansen dus met jullie sterretje in gedachten. Hier nog 1 week te gaan op de wachtbank, maar ik voel maar niks en was zoooo positief in het begin van de week maar zo negatief ben ik nu! Behalve 2 tot 3 keer per dag naar de wc moeten en dan niet voor het plassen heb ik nergens last van. En het na de wc moeten zal wel komen door die stomme mutsebollen.. Oh wil zooooooo graag op roze maar vrees het ergste.
@ Sikki: ook namens mij heel veel succes! Ik leef enorm mee, en ben er zelf gewoon een beetje zenuwachtig van. Op naar een goede opbrengst! @ Shantii: ze blijven slopend, die wachtweken, pff. Ik kan niks anders zeggen dan dat er helaas niks anders op zit dan afwachten. En wat we wel of juist niet voelen zegt erg weinig. Ik hoop voor jou dat je volgende week gewoon een positieve test in handen hebt! Zo, en nu gaat Tuana haar bedje opzoeken
Sikki superveel succes!!! Ik duim voor goeie eitjes!!! Shanti het kan nog alle kanten op, ik duim voor je meis! eh...ik wil niet vervelend doen meiden, maar er zitten/zaten 3 blonde vrouwelijke artsen. (nou ja eentje is al grijs aan het worden) Misschien even op de site kijken?? IVF Düsseldorf | Ärzte-Team Ik kan er trouwens maar eentje meer vinden en ik denk ook dat jullie deze bedoelen. Deze vrouw heb ik voor het eerst gehad bij de laatste ivf. Heeft destijds meerdere fm gedaan en de tp. Punctie heeft wel uber S gedaan. Het resultaat ligt boven te slapen, dus kan je deze vrouwelijke arts wel aanraden....was echt een lieverdje!
Er zijn 5 eicellen gevonden, maar mogelijk maar 2 rijp Morgen is dus spannend! Gebruik nu naast de Utrogestan ook 4x1500EH Pregnyl. Pat, jij had toch 1x5000EH? Waarom eigenlijk en op welke dag?
Oh Sik, ik duim zo ontzettend hard voor je!!! Die andere 3 moeten ook gewoon nog even heel gauw rijp gaan worden!! Pat, die artsen op de site zijn dus precies níet de arts die wij hadden... maar ik heb van Girl al gehoord hoe ze heet. Ik ga er dus gewoon naar vragen, she's my lucky doctor!!!
Sikki hoop echt heel erg dat er stiekem meer eitjes rijp zijn en natuurlijk ook worden bevrucht! Pff wat zul je in de zenuwen zitten. Wie kan me ff helpen? Ik moet geld over maken voor het bloedprikken naar Duitsland.. Maar hoe moet dat precies? Heb al wel geld overmaken naar het buitenland gevonden maar er staat 1 vakje voor rekeningnr/IBAN.. Dus moet ik daar nu 2 dingen in vullen of hoe zit dat? En er staat ook PR voor het rekeningnr, moet ik dat ook intypen? Hoop dat iemand van jullie weet hoe dit moet.
Wat ontzettend spannend Sikki. Laten we hopen dat er toch wat meer rijpe eitjes tussen zitten. En anders gaan we hopen op 2 topbevruchtingen! En dat deze poging 'm dan eindelijk mag gaan worden! Wat betreft het spuiten van pregnyl. Ik heb eens gelezen dat daar soms voor word gekozen in plaats van utrogestan. Of zelfs naast de utrogestan? Wat is het verschil eigenlijk? Wat doet pregnyl wat utrogestan misschien niet doet? Ik ben hier erg nieuwschierig naar, want sommige meiden zweren echt bij pregnyl i.p.v. utrogestan.
Loutjelou, thnx!! Dus dan hoef ik het rekeningnr niet in te vullen??? Tuana, ik gebruik utrogestan, maar denk dat pregnyl toch wel een stuk makkelijker is. Nu moet je 3 keer daags 2 bolletjes drukken, en met zo'n spuit ben je ff 10 minuten druk en dan heb je het weer gehad voor een paar dagen. Maar ik mocht niet eens ovitrelle (zelfde als pregnyl) zetten voor de eisprong vanwege mijn overstimulatie. Dus hier is het sobiezo uitgesloten.
Joehoe! Alle 5 waren geschikt en er zijn 3 bevruchtingen! Morgen om 15.45 uur de TP van hopelijk alle 3! Ben zo blij! Nu wel hopen dat ze goed blijven doordelen. Pregnyl en Utrogestan doen volgens mij hetzelfde. Ze houden je bms in stand. Utrogestan is progesteron en Pregnyl is HCG. Normaal krijg je of of, maar ik doe nu gewoon en en. Ik wil gewoon alles uit de kast halen.
Sikki wat een supernieuws!!!! Heeft het duimen toch geholpen Duim ik nog effe verder voor shanti Ik had destijds crinone (Duits receptje maar komt op hetzelfde neer als de progesteronbolletjes, heeft een van jullie dit trouwens al eens gehad?? Ik zweer er echt bij, heb je geen last van dat gesmeer met die bolletjes!!) En puur voor de innesteling heb ik een pregnyl spuit gekregen, als extra boost zeg maar. Shantii is het gelukt met het iban-nummer? Girl ik weet wie je bedoeld, die vrouw heb ik ook wel eens gehad. Dat was op een zaterdag geloof ik en die zette bij de tp een ooievaar(knuffel) op mijn buik voor geluk en het hielp!! Is alleen helaas en mk geworden.. Loutjelou succes dus met vragen, ik ben benieuwd?! xx
Ha meiden, SIKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAUW, wat goed zeg!!!!!!! Ben zo superblij voor je, hoop dat ze lekker door gaan delen en morgen lekker veilig ihm bahrmuttie geplaatst worden!!!!!! Hou je lekker in de gaten!!!! MAARTJE!!!!!!!!!!!!!!! Ook voor jou zooooooooooo verschrikkelijk spannend!!!! Ik duim heel hard voor je, maar het ziet er zo positief uit! Over suprefact, had het je ook al ge-pbt...maar ik heb op een avond Irma in paniek gebeld omdat ik me ineens bedacht dat suprefact de ongi weleens tegen kon houden... Irma was er bijna van overtuigd dat dit niet het geval was, dat je gewoon ongi werd door suprefact heen. Voor de zekerheid zou ze met dr. S overleggen...ze belde later terug en ook dr. S had gezegd dat suprefact ongi NIET tegen hield... Dus da's best goed nieuws toch!!!?? Ik had die vrouw ook op een zaterdag...lieve vrouw, blond haar met een beetje slag...maar toen ik de foto's zag kon ik haar niet echt aanwijzen, haha! Pat, hoest met Amy?! Doet ze het goed?! En met de spruw? Gaat het beter? Loutje, hoest met jou?! Rest...smak! Hier gaat alles goed! Liefs Loesie
Wauw Sikki, ik word hier helemaal vrolijk van! Ze waren dus toch allemaal geschikt, en 3 bevruchtingen. Helemaal super. Dit moet 'm gaan worden hoor!
Sikkiiiiiiiiiiiiiiiiii, 3 uit 5! Gelukkig toch nog een mooie score. Hopelijk gaat het zo verder, een stel hele mooie delingen, mooie bevruchting(en) en succesvolle zwangerschap!
Tis hier rustig zeg, even weer omhoogschoppen dat topic! Sikki, hoe gaat het meid? Lekker aan 't broeden? Loesie, 30 weken alweer! Man wat gaat dat hard!!! Voel je je nog goed? Shantii, jouw poging zit er ook alweer aan te komen zie ik. Ik ga heel hard voor je duimen!!