Hier gaat het.......nog Las in het andere DD topic 2 zwangere. Zucht... Voor hun harstikke gaaf, maar ik ben dan altijd weer bang dat het kruid verschoten is en ik weer naast de pot pies Ik wil ook zo gragg!!!!! Ik kan/ga niet eerder testen ivm de pregnyl die ik donderdag voor het laatst gespoten heb. We wachten 'rustig' af. Tuana, ik reageer nog op je PB hoor, maar ben er nog niet aan toe gekomen! Loutje, hoe is het wachten bij jou?
Wanneer wil je testen dan Sik? Wat zou het gaaf zijn als we samen op gaan. Ik gun het je zo ontzettend, het kruid kan en mág gewoon nog niet verschoten zijn. Augustus is gewoon een ontzettend vruchtbare maand, ZO! Hier gaat het wachten prima, ik ben zo ontzettend druk in de winkel (komt weer een modeshow aan) dat ik niet veel tijd heb om er veel bij stil te staan. Heb wel weer blauwe aderen op m'n borsten en grotere/donkerdere tepels, maar ik durf niet teveel te hopen!
Nou Loutje, ik hoor bij jou positieve berichten! En na een MK ben je extra vruchtbaar.... Hier GEEN tekenen of kwaaltjes. Dat maakt me ook zo bang. Als het ons lukt en ik nog niet ongi ben willen we wachten tot vrijdag. Want dan ben ik vrij en alle andere dagen moet ik echt naar m'n werk. En ik weet niet wat er met me gebeurt als de test negatief is. Maar ik zou dus donderdag, 14 dagen na tp, kunnen testen... En dinsdag is het 14 dagen na punctie, maar ik ben bang dat er dan nog pregnyl in zit.
pregnyl halveert elke dag. en je spuit maar 1500 eh toch? is woensdag zeker al uit je systeem maar je moet testen als je er zelf aan toe bent... ik ga je niet pushen...maar wel graag vrijdag heel vroeg testen zodat ik de uitslag weet voordat we dat weekendje weg gaan
Sil, na mijn eerste tp spoot ik ook 1500 Pregnyl en testte ik 5 en 6 dagen na de laatste spuit licht positief. Denk je dat het toen dan nog iets anders geweest kan zijn dan de Pregnyl? Anders zou het woensdag echt nog niet uit m'n lijf zijn.
ik spoot 3 dgn na tp 5000 eh pregnyl en teste 8 dagen later positief 11 dagen later positief en 14 dagen later positief.. even rekenen hoor wanneer heb je gespoten donderdag toch? 1500 donderdag 750 vrijdag 375 zaterdag 137.5 zondag 63-64 maandag 31 -32 dinsdag 15 woensdag 7,5 donderdag denk dat je woensdag wel safe zit hoor.... is lage pregnylwaarde geloof niet dat dat een valse positest oplevert op woensdag
Ja, ik weet dat je na een mk extra vruchtbaar kunt zijn, ik wil daar alleen niet teveel op hopen! Anders is 't weer zo'n teleurstelling als het niet zo is... Heb geen verstand van Pregnyl, maar ik vertrouw op Sil's kundigheid!
SIKKI, ik lees bijna nooit meer mee maar moest zomaar even aan je denken en zag dat je een terugplaatsing hebt gehad!!! Ik ga zo ontzettend hard voor je duimen!!! Het moet gewoon lukken nu. Hier gaat alles goed, as. woensdag de 20 weken echo en als dat in orde is durf ik pas echt te gaan geloven in een happy end. Succes, succes, heul veeeeeeel succes!!!
Loutje! Hoest met joetje? Yvonne, wat ga je hard! Jouw succes houdt me op de been! Een jongetje! Hoe mooi is dat!
Ik hou het niet meer! Morgenochtend ga ik testen. 14 dagen na punctie en 12 na tp. Ik MOET het weten! Nadeel is dat ik de laatste 1500 EH Pregnyl afgelopen donderdagochtend heb gespoten. Duimen dus voor geen valse invloed door de pregnyl. Maar ik KAN gewoon NIET langer wachten. Een dunne streep is eng maar hoop. Geen streep is duidelijkheid. Een vette streep is heel veel hoop!
Oh meis, wat ontzettend spannend!!! Ik ga zo ontzettend hard voor je duimen. Het moet gewoon een vette streep worden vind ik. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, durf nog niet zo... aan de ene kant wil ik nu al testen, aan de andere kant.... *zucht*
Het zou mij niets verbazen Loutje als het gewoon weer raak is bij je! Je hoort het zo vaak na een MK! Ik duim voor je!
Ja, je hoort het vaak maar ik dúrf het gewoon niet te hopen!! *ben bangepoeperd* Morgen moet voor jou gewoon de mooiste dag uit je leven worden: een positieve test van een nog positievere zwangerschap met als slot een geweldige bevalling en de mooiste baby ter wereld!
Elif breekt in: Loutje ik heb dat gevoel ook net zoals ik zei als ik terugkom van vakantie ben je zwanger En sikki over jou ook een heel goed gevoel. Hopelijk is het juist!! Ik duim voor je voor morgen!!! xxx