heey elif dank je meid !!!! hoe gaat het met jou??? @loutje ik begin maandag met testen en jij begint dan ook of zondags al??en inderdaad mijn mannetje gaat volgende week bellen haha kan geen duits aan de telefoon hhihi
nou ik kom vanavond nog wel weer ff kijken hier ga zo lekker zonnen. nog ff deze week lekker bruin worden!!!
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een heerlijk heet weertje buiten zeg..beste plek van het huis is nu aan de eettafel met de laptop...(geleende laptop van silman want mn eigen laptop is weer eens kapot en opgestuurd naar de fabriek pfff) @nieuw topic leuk alle bekende weer bij elkaar buiten het babyrinth dan he Oude topic toch veel nieuwe inderdaad die onze verhalen niet kennen ( mijne in ieder geval niet want ben al bevallen hihihi) is toch lastiger idd met bepaalde dingen. dames succes en wie weet brengt een nieuw topic wel meer geluk met zich mee en staat het gauw helemaal op roze megapletknuffel voor Maartje heb in babyrinth gelzen pffffff wat een zeikerd zeg die leidinggevende van je bleeeeehhhhh. klingel ikeakaam wauwwwwww helemaal aan eigen stijl aan te passen dus glitters glitters en nog meer glitters!!! Sikki waar staat jou schoonouderszwembadparadijs ik kom eraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! verder word mn buik weer dikker meer buikpijn bij opstaan en gaan zitten....vieze drap wat ik verlies bleeeh volgende week donderdag controle bij gyn vanwege ontdekte cyste bij ks dus hoop dat die iets kan vinden. nu even broodje eten en dan lekker niks doen met deze hitte knufffffffffffffffffffffffffffffffffff
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey Sil, Leuk dat je mee komt kletsen! Hoe gaat het met de kids? Hoe vind Mathijs het allemaal? En kun je al een beetje doorslapen? Girl: hoe ga je dat nou doen? positieve ovu en dan? de volgende dag pas bellen? ik begin nu ook wel een beetje te twijfelen hoor! Zou wel grappig zijn als we tegelijk moeten!
heey loutje. dreamer zei het ook zo en hier mijn familie ook. als hij posi is dan bel ik voor de volgende dag voor s'ochtens. het is een voordeel dat ik precies voel wanneer me eisprong is en die is bij mij al 2 keer de dag erna geweest maar het kan ook zijn dat het deze maand anders is en dat ik dus wel te laat ben maar dat zie ik dan wel. ik wil gewoon een keer proberen en ik wil dan ook die dag nog wel een echo voor de iui als het eitje er niet zit doe ik hem nog wel de iui en misschien zit hij er nog maar dan weet ik voor de volgende maand wel wat me omkeer punt is. ik denk dat jij 1 dagje eerder als mij bent ik denk dat ik er vrijdag heen moet en dat donderdags posi is. wanneer denk jij??
heey loutje. had op de kryobank site van dd ook gelezen dat de iui-d op de dag van de eisprong is. dus denk daarom ook dat ik te vroeg ben.
Ik denk dat wij ook donderdag of vrijdag moeten. Heb vandaag m'n eerste testje weer gedaan maar die was echt nog heeeel licht. Bij mijn 1e IUI was het allemaal nogal vaag met de ovu-testen, hopelijk gaat het nu beter!
He meissies! Wat een gedoe toch met die ovutesten! Ik hoop dat jullie snel een mooie posi test hebben dan nog belangrijker een goed geplande IUI! Heb er zelf geen ervaringen mee, dus weet niet wanneer het beste moment is voor een IUI. Hier nog 3 weken werken en daarna lekker een weekje Kreta! En dan bij thuiskomst zullen we ons weer gaan opmaken voor een nieuwe ICSI! We willen en kunnen het nog niet opgeven!!!
Hoi meiden, was ik ook weer eens! Zag dat meer meiden het gevonden hadden, fijn zo! Girl en loutje, wat een gedoe lijkt me dat met die ovutesten...het is dat die digitale zo duur zijn, maar dan weet je echt precies hoe en wat en hoef je niet te turen! Wel 'leuk' dat jullie een beetje tegelijk oplopen, dan kunnen jullie elkaar de wachtweken doorslepen! Ik hoop echt dat het snel gaat lukken! Mijn collegaatje was met de 5e IUI-D zwanger...maar hoop dat jullie eerder zijn! Sikki, heerlijk naar Kreta! Ik vind het zo super dat jullie zoveel dingen ondernemen he?! Vergeleken bij dat van jullie heb ik (en mannetje) echt een saai leven, haha! Maar dit past meer bij ons denk ik! Maar soms ben ik wel een beetje jaloers hoor! Maar goed, we hebben een dure bruiloft gehad en we willen graag een andere auto, dus het geld moet ff op de rekening blijven, ipv uitgeven! Maar wel lastig soms hoor, als je weet dat je het hebt! Sil, wat vervelend dat je zoveel last van je buik hebt! as donderdag dus ff kijken of er wat te vinden is! Ik hoop het voor jou van wel, dan kunnen ze er wat aan doen!!!!!! Anders blijf je ook maar zo doorsukkelen! Hoest met de dusselpusseltwin?! En broertje natuurlijk! Maartje, lieverd, hoe is het met jou!? Ben je er nog helemaal uitgekomen met Uber S en de rest?! En heeft verzekering nog moeilijk gedaan?! Laat ik het nie merken, dan krijgen ze met mij aan de stok! Klingel, wat doe jij eigenlijk met verzekering?! laat jij hem op extra verzorgd 4 staan?! En hoe zit dat met nu swang?! Krijgen wij dan opnieuw 3100 vergoed voor buitenland?! Dat is natuurlijk veel minder dan 3 nieuwe pogingen in NL... Hier kan je er net 1 voor betalen...ICSI dan... Oh, ambulance rijdt hier door de straat...eng... Ik ga ff verder neuzen! SMAK
loutjelou en Girl spannende tijden komen er dus weer aan voor jullie! Al druk bezig met ovutestjes. Hoop dat deze ronde het gaat worden voor jullie. Duim duim duim! Silvia hopelijk is het niks ernstigs. Ben benieuwd hoe de controle gaat bij de gyn deze week! Hou ons op de hoogte. Hoe is het verder met je lieve twins en grote broer Mathijs? sikki heerlijk een weekendje na kreta! Wil wel met je mee hoor in de koffer hihihi. En daarna vol goede moed weer voor een nieuwe poging lees ik?! Wat ben je ook ongelovelijk sterk! Loesie hoop niks ernstigs met die ambu in je straat vanmorgen? Verder lekker aan het genieten van je mooie buikje? Ik ga morgen weer beginnen met ovutestjes. Deze ronde weer zelf klussen uiteraard. En dan over 2½ week beginnen aan de 2e poging. Begin toch wel weer zenuwachtig te worden hoor hihi.
heey loesie. mijn ovu testen werken wel goed ik gebruik de claer blue hoef ik niet te turen. de eerste maand was het digitale apparaatje kapot en daar kwam ik op het laatst pas achter. maar deze werken echt super mooi kost wat maar zit je niet in twijfel. heey loutje waarom probeer je de claerblue digi niet. en heel erg bedankt allemaal!!!!(shantii en loesie) ik wil de iui-d dag na posi ovutest doen dus kan zijn dat het deze maand niet wat wordt als ik te laat ben maar hoop toch wel dat het snel een keertje gaat lukken. @hier ook weer begonnen met testen.
Ik heb de digi's ook hoor, maar die gebruik ik niet als het streepje nog heel vaag is, dat vind ik dan weer zonde. Ik gebruik die alleen als ik niet zeker weet of ie nou positief of negatief is!
Dat heb ik de vorige maand ook op die manier gedaan. Ik twijfelde op een gegeven moment aan de streepjes, en toen deed ik de digi en was die positief .. Heel handig.
He lieve Dusselpuzzel meiden!! Ik ben gisteren eindelijk!! (na een kuurtje Primolut) ongi geworden!!! en dat betekend dat ik met de pil mocht starten en hopelijk de 22e groen licht ga krijgen om te mogen starten. Mogelijke hindernissen zijn: 1: 21-7 krijg ik te horen of mn schildklier wel oke genoeg is om nu zwanger te mogen worden (2 week terug ik te horen dat mn schildklier dat namelijk niet was) 2: 22-7 mn cysten moeten verdwenen zijn. Als dat alles in orde is hopen we weer te mogen IVFen. Ben het wachten echt spuugzat en hoop gruwelijk dat het nu dan eens echt gaat lukken. heb altijd de wens gehad (weet het, het slaat nergens op) om voor mn 25e mama te gaan zijn. Het MOEST echt voor dat ik 25 was. Toen bedacht dat als dat niet ging lukken, ik op mn 25e maar zwanger moet zijn. En nu... nu is het zo dat ik eind aug. 26 wordt. Tijd dus om zwanger te raken.
Zie ik ineens dit topic voorbij komen!!! Wat een supergoed idee loutje!! Ik voelde me ook idd niet echt thuis in het topic, vooral niet met mijn banner... Staat er ook nog eens gelijk op de eerste pagina een Dikke felicitatie voor mij en patman....wat liefffffff Meiden ik klets graag mee en hoor het heel graag als mijn banner of ik storend ben.... Sikki, loutje, shanti, maartje en girl!! (en zaar maar die is nog niet gespot lees ik) Dr.S kan echt wonderen verrichten dus ik hoop dat jullie dit heel erg snel mogen gaan meemaken!!! het is jullie zo vreselijk gegunt!!! Loesie, Kling hoest met de zwangerschap?? Sil hoe is het met de twins en mathijs?? Ik ben erg benieuwd wat de gyn vind... Maartje ik hoop voor je dat de hindernissen wegblijven en je lekker mag gaan starten. Shanti, girl en loutje, op naar mooie positieve ovu-testjes!!! # vindt het toch een beetje eng om te schrijven # Hier een kersverse moeder, kraamzorg is de deur uit en nu moet ik het alleen gaan doen, wat wel vreselijk eng is...maar mijn meisje doet het tot nu toe heel erg goed!! Liefs Pat