"Oude garde" Dusselpusselbabes

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door loutjelou, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @lou: ik duimmmm voor joe!!!
    hoe voel je je???

over je hyves/twit aanvraag ;)
    ik ga hyves laten inslapen en twit lukt ook niet meer (gsm snapt t niet) dus het slaapt. dat je niet denkt dat t persoonlijk is ;)

ben een beetje uit-ge-mediaat geloof ik.. alleen ZP nog ;)
    en daar weet je me te vinden he (welkom! is vaak heel lachen daar, ook met sik en zaar en maart enzo!) en ik jou hier :)

@girl: zo zo! jij bent al bijna bij de testdatum, onwijs spannend! duim!!!

@pat: hoe gaatie daar? hoest met het kleine wonder?

@hier: alles goed, voel me heel goed ondanks flauwvallerigheid wegens laaaaaaaaage bloeddruk en laaaaaaaaaaaag HB.
    druk met trouwen en beebspul, over 1 maand al getrouwd en wel op vakantie :)

dikke kus, denk aan jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    ooooh wat spannend Girl...

Hier gaat het heel goed! Nog een beetje zoekende naar een dagritme, maar Amy doet het goed op de borstvoeding en slaapt ook goed tussendoor.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t Pat:
    Hoe gaat het met jou en je kleine meid?
    Zijn jullie al helemaal gewend aan elkaar??
    Vertel eens hoe het nu gaat!!
    En en mooie DD-beebje-spam mag wat mij betreft ook hoor!! :)

@t Girl:
    Spannend hoor!! Voel je al iets dat je een bepaalde kant op denkt of ben je nog heel neutraal?

@t KLingel:
    Balen van je lage bloedruk. Je mot maar goed veel drop gaan kanen!! :)
    Hihi kom zo straks ook nog wel weer ff een bezoekje brengen aan je eigen topic!! (voor slap geouwehoer :))

@T EGO:
    Raar lijf heb ik toch. Ik werd eerst steeds maar niet ongi, uiteindelijk door Primolut-kuur ongi geworden, op CD1 gestart met de pil en nu, ruim 2 week later nog steeds bloedverlies. Vandaag zelfs meer en ook meer buikpijn. Raar lijf heb ik toch.
    Ik ben echt de dagen aan het aftellen:
    Dinsdag bloedprikken, woensdag uitslag van bloedprikken (of mn schildklier nu goed afgesteld is met medicijnen) en donderdag naar DD voor kijkdoostaferelen om te kijken of mn cysten weg zijn....
    Is alles positief... Dan hopelijk weer start poging tot IVF, deel 6!!!

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey klingel ja het schiet op nu.
    balen dat je lage bloeddruk hebt. maar je schiet aardig op zeg al ruim 26 weken. wanneer is de GROTE dag voor jullie?? erg spannend.

@pat mooi dat alles goed gaat met de kleine meid!!!! dat ritme zal ook wel komen.

@maartje voel wel wat dingetjes maar heb al een maand heel veel gevoeld en een maand niks dus kan daar niet naar terug kijken. ik wacht het nog ff af allemaal.
    nou hopelijk is ook met je schildklier allemaal goed met de medicijnen en dan hopelijk snel kunnen beginnen met ivf!! spannend succes!!!!

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    jeetje Maartje :$

Word nu toch wel eens tijd dat je lichaam normaal gaat doen ;) We willen je namelijk graag zwanger zien en dat gaat natuurlijk niet zo :(
    Ik hoop dat alle bloeduitslagen dus goed zijn en dat tijdens de kijkdoostaferelen blijkt dat je cystes weg zijn zodat je kan gaan starten!!!!

En ik zal speciaal voor jou even spammen hoe zo'n mooi DD-beebje eruit ziet zodat jullie weten waarvoor jullie het doen ;)

Klingel jij hebt dus last van flauwvallen? Das niet zo prettig....:$
    Maar over een maandje gewoon getrouwd zijn...wauwie...komt nu wel erg dichtbij!

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t girl:
    Tsja, het is en blijft natuurlijk gewoon afwachten! Ik hoop op het beste!!

@t Pat: wauw!!!
    Wauw!! Wat een mooi DDwondertje zeg!! Wat een mooi wondertje zeg!!
    Als iemand mij de eerlijke belofte kon doen dat ik aan het einde van de rit ook met zo'n prachtwonder beloont word, dan houd ik het nog wel ff vol...
    Tsja, mijn lijf doet gewoon ontzettend irriant en zo schiet het zwanger worden niet echt op.
    Snap echt niets van mijn lijf. Vanaf dat ik met de pil ben gestart op CD1 doen mijn borsten pijn! En niet zo'n beetje ook. En dat in combi met dat bloedverlies (steeds alleen met afvegen en soms wat in ondergoed lekken (ieuws sorry) en vandaag ineens een plensje bloed.... :( Raar lijf...
    Kan echt niet wachten op woensdag en donderdag om meer zekerheid te verkrijgen!

7. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hihi girl bijna tegelijk :p

hier nog eentje voor degene die het leuk vind

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey pat wat een mooi meisje hoor!!!!! kun je lekker van genieten!!!!

@maartje ja het blijft altijd spannend.

9. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Oeh wat een knapperd Pat!!!

Klingel, wanneer gaat jouw verlof in? Volgende maand alweer trouwen, wat is dat hard gegaan zeg!!! Ondanks het lage bloeddruk gebeuren wel lekker aan 't genieten van het wondertje in je buik? Enne, ja, ik weet je te vinden :D

Hebben jullie mijn aparte verhaaltje al gelezen?
    Ik weet niet wat het is hoor maar ik heb eergister toch een eng "voorteken" gehad, zijn we een potje aan 't scabbelen heb ik gewoon op een gegeven moment op mijn plankje het woord "zwanger" staan!!! Hoe bizar! Ik heb er maar even een foto van gemaakt! [​IMG] Ik hoop dat het iets moois betekent!

Vandaag ben ik getuige bij het geregistreerd partnerschap voor mijn zus en zwager. Best gek dat ze straks niet meer dezelfde achternaam heeft als ik!

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Loutje...dat moet toch gewoon een voorteken zijn!!
    Ik zie trouwens alleen een smiley als ik de link open? Had het natuurlijk wel graag willen zien...:p

En meiden bedankt voor de complimentjes, dr.S heeft er natuurlijk hard aan meegewerkt dus die van jullie gaat ook zeker zo mooi worden. Die heeft/had alleen nog even tijd nodig om zo mooi te worden ;)

oooh ik gun het jullie zo!! ik wil ook zo'n mooi meisje (of jongetje) voor jullie!!!

11. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Oh dat was ook een stukje wat ik gekopieerd had en vandaar die smiley in een link.... hahaha niet zo handig. Als ik positief test zal ik het fotootje plaatsen.

12. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klingel rustig aan doen he inverband met je bloeddruk! En over een maandje al trouwen, whoehoe! Super joh.. Volgensmij is 2010 echt jou jaar hihi!

Pat wat een PRACHTIG meisje hebben jullie. Wow, dat geeft mij hoop!

Maartje pff tzit ook niet mee he. Hoop dat de uitslagen goed zijn! Ga voor je duimen meis!

Girl, en en en? Hoe voel je je? Al kwaaltjes? Nog maar 1 dag tot NOD zie ik, spannend! Duimen draaien dus.

Loutjelou, wat gek hihi, nou hoop echt voor je dat dat een goed voor teken is! Zou toch geweldig zijn.

Hier zijn afgelopen weekend weer de spuiten thuis geleverd, en verwacht zondag weer de eerste spuit te zetten voor poging 2.
    Ik weet niet waarom maar durf er echt niet in te geloven dat deze poging wel raak gaat zijn. Ben zo m*therf*cking onzeker baal er gewoon van. En durf dit niet echt naar vriendlief uit te spreken want die wil alleen maar positief zijn. Maar die vibes zijn hier ver weg:). Komt door al die k*t tegenslagen van de eerste poging. Moet wel zeggen dat ik die 2 maand rust nu ook meer dan zat ben. Zo was ik weer ff met mijn klaag momentje hihi.

Smackkk voor alle dusselbabes & de wonderkindjes

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Pat wauw wat een mooie meid zeg...je zal wel super trots zijn op die knapperd.... geniet er maar lekker van hoor je hebt het verdiend

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    He meiden!

Kom ook weer effe buurten.

Shantii, jij dus al weer beginnen!
    Is S alweer terug van vakantie dan?
    Effe een vraagje (na zoveel ICSI's weet ik nog niet alles :)).
    Heb jij je uitgangsecho straks nog of heb je die al gehad?
    Of ben je eerst aan de pil geweest?
    Ik heb altijd de uitgangsecho vlak voor de ongi gehad, maar nu lees ik elders dat dat eigenlijk helemaal niet goed is.
    Heb S wel gemailt, maar misschien weet jij het.

Girl en Loutje, spannende dagen voor jullie!

Ik ben vanaf vrijdag lekker een weekje op vakantie en daarna hoop ik ook snel weer te starten!

SCHMACK fur alle!

15. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Sikki,

ja dr S zou op 23 juli terug komen van vakantie. Dat is dus aankomende vrijdag. De dag dat ik ongi moet worden, dus komt precies uit zo hihi.
    Ik heb altijd de uitgangsecho op CD 3.. Om te kijken dus of er geen cystes of kiesters zitten want een menstruatie hoort je lichaam toch schoon te maken. En het lijkt me ook wel zo fijn om te weten dat als je gaat spuiten je niet toch plots in verwachting bent al is die kans bij ons mmmeisjes natuurlijk heel erg klein.

Als ik op donderdag ongi word, dan mag ik in Hengelo zelfs nog op zaterdag komen voor een uitgangsecho, want ze willen niet dat ik dan zaterdag al begin met spuiten en dan moet wachten tot maandag met de uitgangsecho (5 dagen dus) want dat vinden ze te riskant.

Ben heel benieuwd wat uber S er van zegt dan! Best apart dit.

Veel plezier op vakantie, ga er lekker van genieten meid!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik heb de eerste 2 pogingen icm Enschede gedaan.
    Daar had ik dan altijd de uitgangsecho.

Bij mijn derde poging zat ik eerst aan de Orgametril en bij de laatste poging eerst aan de pil
    Heb bij S alleen bij de vierde poging een uitgangsecho gehad in een natuurlijke cyclus en dan na de eisprong maar voor de ongi.

Hij zal m'n mail dan hopelijk volgende week wel beantwoorden.
    Dan heb ik nog tijd zat, want ik zit nu nog maar op CD11.

Jij heel veel succes met de nieuwe start!

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey allemaal hier weten jullie het nog niet had gisteren nega getest was 2 dagen te vroeg maar voel nog de zelfde dingen en ben nog niet ongi dus morgen maar ff testje doen.

maar ga er niet meer vanuit dat ie posi zal worden.

18. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Geen bloed geeft nog steeds moed Girl!!

Sikki, gezellig dat je weer even langskomt. Top dat jullie nog doorgaan met de behandelingen, je bent een topper!!! *schmak für dich*

Shantii, ik zag dat je je opgegeven hebt voor Babyboom? Ik hoop dat het niet meer nodig is voor jullie!!!! :D

19. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje Sikki! Je zit inderdaad nog vroeg in je cyclus dat mister S heeft nog eventjes de tijd om te reageren hihi. Ben wel erg benieuwd!

Loutjelou, wat balen van de nega test pfff wat een domper! Hoop stiekem dat je toch nog hartstikke positief test.

Ja wij hebben ons inderdaad opgegeven voor babyboom:p.. Hoop dat ze ons mogen volgen tijdens een zwangerschap dat zou veel leuker zijn dan die stomme behandelingen;).

20. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Shantii, ik heb nog niet getest hoor. Girl heeft negatief getest. Maar hopelijk test ze deze ochtend wel positief!!! Ik duim voor je Girl.

Deel Deze Pagina