Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa LOUTJE!!!!! Ik zie hem ook, ik zie hem ook, ik zie hem ook!!!!!!! Toch getest, haha, ik kon het op het laatst ook nie meer laten!!! En je zit nog 2 daagjes voor je testdatum en je hebt hem niet 's ochtends gedaan, dus het ziet er wel errug goed uit!!!! Morgen nog een testje wagen?!!? Oh, wat zou dat toch geweldig zijn, ik ga nog harder voor je duimen, maar volgens mij is ie gewoon positief hoor!!!! SMAK SMAK SMAK!!!
breek ff gauw in.. loutje ik zie hem ook.. ziet er zeker goed uit.. morgen eentje met ochtend urine ... en dan meteen showen!!!!!
heb ik oude topic gereageerd loutje maar hier ook even GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! streep is streep.. vandaag nieuwe test met ochtend urine erop en spammen die hap
Jaaaaaaaaaah!!!!!! Daar staat een mooi streepje!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Ik zit hier helemaal met een Big Smile, die gaat vandaag niet meer weg...hihi...ik ben echt superblij voor je!! En nu nog even je scrabbelbordje spammen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH LOUTJE!!!!! Hij zal in het echt NOG duidelijker zijn of niet?!!??! Wat super voor jullie, heerlijk, na al die tijd!!!! Wat een onwerkelijk gevoel he?! Van harte gefeliciteerd voor Loutje en Loutjeman!!! DIKKE SMAK!
Wat super zeg!! Van harte gefeliciteerd meid!!! WHAAAAAAAAAA!!! (enneh een goed voorbeeld doet volgen, toch??? Ghghighi hoop dat ik je na ga doen )
LOUTJE LIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat flik jij nou!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat geweldig! ben zo blij voor jou, huil! gefeliciteerd samen!! je zal het nog niet geloven, maar doe t toch maar! morgen dussel bellen, bolletjes bijbestellen? HOERA! superglitterknuffel!!!
Klingelllllllllllllllll!! Wat voor bolletjes lieve schat?? Thanks voor je hysterische reactie, krijg er een grote glimlach van! Maartje, voor je 't weet heb je ook zo'n mooie test in handen! Loesie, in 't echt is 't streepje niet te missen nee. Ik geloof het dus wel, maar het moet nog even aankomen zeg maar.... Pat, scabblebordje ga ik even kijken, die moet van de iphone gehaald worden.
echt bijzonder he, ' die tekens ' ik heb ze ook gehad, zowel in okt als in feb. en sikki ook laatst! nou vasthouden die hap. voorzichtig aan en geen gekke dingen doen he! IN JOUW TOESTAND! goed broeden lieverd!!
progesteronbolletjes bedoel ik! enne, hysterisch ZEKER! wegens dusseldin zwanger! dit moet doorgegeven woorden aan de sikki maart zaar en de hele rest!!!!!!!!!!!
Voor zover ik weet krijg ik geen progesteronbolletjes... Ik heb nog niet zoveel HCG dus ik wacht nog even met strooien, misschien volgende week ofzo! Als ik genoeg heb wil ik graaaaaag delen met m'n lieve dusselpusselvriendinnetjes!
alles voor jezelf houden nog even meisje morgen dussel bellen? geen bolletjes nee? zal wel zijn omdat t ' gewoon ' een IUI is en geen IVFgedoe. wat zegt louman van de testjes trouwens? kan hij het geloven?
Louman kon het eerst niet helemaal geloven en daarna niet helemaal bevatten! Maar dat kan ik ook nog steeds niet hoor... ik kan nu eindelijk al m'n baby-favorieten doorspitten die ik opgeslagen heb! Morgen idd maar eens DD bellen over hoe of wat.
geweldig he lou! zei hij trouwens niet, zoals de meeste mannen ' hm, ik geloof het niet, dat lijntje is niet echt zo dik als dat andere lijntje ' ? gamaar lekker je babylinks uitpluizen. geniet, geniet! fotootjes maken van testjes ook zo leuk. ben benieuwd wat voor actieplan je van uber S krijgt! hopelijk zsm een echo om het wonder te aanschouwen! smak!!!!
Nou meiden, de afspraken voor de echo en vk zijn gemaakt! Spannend allemaal! Nu wordt het ineens heel echt!! Kling, Louman zei: ik zie dat lijntje bijna niet... heb hem echt moeten overtuigen. Nu de testen duidelijker worden gelooft hij het wel hoor...