Kom even inbreken, Loutjelou: ik zie dat je zwanger bent!!!!!!!!!!!!!!!!! WAUW, wat GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op naar de echooooooooooooooo .
Loutjelou vind het ZOOOOO MEGA GAAF EN SUPER EN GEWELDIG! Hihihi. Hier vandaag fm meting gehad in Hengelo, nou of het goed of slecht nieuws is weet ik niet. Zit vandaag op CD 7, en heb links een follikel van 12,8mm, en twee van 11 en nog wat kleintjes, en rechts heb ik allemaal kleintjes van 10mm of kleiner. Weer een follikel wat voor op loopt dus. Gyn hier begon al over cetrotide bij spuiten, maar vanmiddag met uber S gebeld en die zegt nog geen cetrotide. Ook omdat ik morgen voor een fm meting bij hem moet komen wil die het dan zelf bepalen. Ziekenhuis in Hengelo maakt me wel steeds onzeker hoor. Poging 1 heb ik echt lopen stressen, doe ik nu niet meer, kan er toch niks aan veranderen dus laat alles maar op me af komen. Hoe is het met de rest van de lady's? En met de dikke buikjes en geboren kindjes? Smakk..
Kom ik net terug van een weekje zonhappen en wat ziet mijn oog?!?!?!?!?! Lieve Linke Loutje is ZWANGERRRRRRRRRRRR!!! Gefeliciteerd!!! Wat gaaaaaaaaf meid! Ga jij maar lekker HCG aanmaken en kom dan maar vlug wat strooien hier. En je teken...ik had ze ook ja in de twee wachtweken voordat ik positief testte. Sommige waren echt heel erg eng. Soms zijn de signalen gewoon niet te negeren. Lieve Girl, jij ben de volgende die door Mannschaft schwanger wird. Let maar op!
Lieve Sikki! Weer zuruck van van vakantie?? Je komt wel even ergens ons de ogen uitsteken met je vakantieverhalen, he!!! SMAK Shantii, hoe was je FM in DD?
Hey Sikkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Welkom terug! HCG zat nu denk ik... vanmorgen nog stiekem even getest, knaller de knal... dus vandaar VANGEN: *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* *HCG* Jij bijna weer beginnen zie ik, dit moet 'm toch gewoon gaan worden? Als ik het iemand gun, dan ben jij 't wel!! (andere meiden, jullie gun ik het uiteraard ook ) Maartje, wie gehtst? Shantii, hoe is het verder afgelopen met de FM's enzo?
Ik wil even heel hard gillen.. IK GA TROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We hadden zaterdag een echo in Dusseldorf want uber S vertrouwde het allemaal niet zo, en daarna was er een verassing volgens me vriend waar die al dagen druk mee was. We reden vanuit Dusseldorf niet na huis, maar hij reed belgie in, ik dacht nog huh wat moeten we in Belgie? En de hond dan?! Nou de hond was geregeld die sliep bij me ouders. En na belgie reden we Frankrijk in. Pas toen de bordjes PARIJS in beeld kwamen had ik het door. We gingen na Parijs!!! Daar aan gekomen was ook duidelijk waarom ik niet in de kofferbak mocht kijken. Hij had allemaal verse broodjes gehaald in Nederland, aardbeien, komkommer, ham je kunt je het zo gek niet bedenken. En koelkastje was aangesloten voor de medicijnen en het fruit dus alles bleef mooi koel. Toen zijn we dus in het park voor de eifeltoren gaan picknicken! How sweet!!! Daarna door na een mooi uitzichtpunt was ook erg mooi, en toen ff spuiten zetten in de auto. Daarna door gereden na de Sacre coeur (ook geweldig mooi!) en een terrasje gepakt. Me vriend vond het daar schijnbaar te druk om te vragen haha dus we gingen terug na de eifeltoren, en zijn daar op een kleedje gaan zitten, en samen heerlijk gezeten en na de sterren gekeken, en toen ging die op zn KNIEEN!!! En hij vertelde heel lief dat hij voor altijd met me samen wilt zijn, zo gek op me is, een toekomst met mij wil, en toen kwam het grote woord eruit of ik met hem wil trouwen.. En ik heb natuurlijk JAAAAA gezegt. Oh ben zo gelukkig en had dit totaal niet verwacht! Een trouwdatum moeten we nog plannen, maar we geven binnenkort al wel vast een groot verlovingsfeest. Mijn weekend was dus helemaal top. @Update betreft de icsi, die is niet zo mooi!!! Zaterdag bij de echo in Dusseldorf zag alles er nog redelijk goed uit, gistermorgen moest ik weer in Hengelo en alle toeters en bellers gingen rinkelen, moest meteen bloedprikken want had vocht in me buik wat duidde op overstimulatie. De gyn uit Hengelo heeft zelf met uber S gebeld, en die snapte er niks van en wilde ons vandaag om 08:30 al zien dus vanmorgen om 05:00 hup de auto in naar DD.. Hier is gebleken dat ik inderdaad overstimulatie heb, heb weer gigantisch veel follikels, en ook erg last van me buik. Iedere stap die ik zet doet pijn! Moest dus ook weer meteen bloedprikken van hem, en punctie werd gepland op Donderdag. Vanmiddag werden we gebeld met de uitslagen van het bloedonderzoek en dat was toch nog niet helemaal top, dus donderdag geen punctie maar nu vrijdag punctie. Moest vandaag nog 75IE gonal-f spuiten en over een uurtje nog cetrotide. En morgen moet ik in plaats van Ovitrelle (pregnyl), Decapeptyl gaan spuiten. Ik mag absoluut geen ovitrelle spuiten vanwege de overstimulatie. Maar de grootste klap is nog, dat we deze maand dus GEEN terugplaatsing hebben! Alles word ingevroren omdat het risico op trombose te groot is.. Bah heb het even helemaal gehad met die klote MMM! Eerste poging ging al zo kut, maar nu gaat deze ook helemaal naar de kl*te. Ook moet ik een baarmoederonderzoek ondergaan want mijn baarmoeder heeft geen normale vorm, maar nu willen ze dus wel eens weten wat voor een vorm. En als ze denken dat het de vorm is die ze nu beweren dan mag ik er absoluut geen 2 terug laten plaatsen want dat is gevaarlijk voor de kindjes dan als ik zwanger zou raken van een tweeling en voor mezelf. Pff ook moeilijk want we hadden net besloten er 2 terug te laten plaatsen de eerst volgende keer, maar dat doen we dus maar niet tot het onderzoek is geweest! Sikki hoe was het op vakantie? Goed opgeladen voor een nieuwe ronde, nieuwe kansen en hartstikke swang raken?!! Loutjelou al lekker aan het genieten meid? Strooi maar flink met je HCG. Ik sla het wel op voor volgende maand hé hihi.. Maartje ik ga even het Juli-Augustus topic afspeuren na updates over jou poging. Dus ik lees het daar wel denk ik! Volgensmij aan je onderschrift te lezen gaat jou poging ook niet zoals het hoord. Wat een kl*tezooi ook. Klingel hoe is het met jou? Word het al zwaarder? Je zult vast heel benieuwd zijn naar jullie DDbeebje. Sil en Pat hoe is het met de kindjes? Doen ze het allemaal goed? Girl de klap al een beetje te boven gekomen meis? Dikke knuffel!
WAUWWWW SHANTII! Wat superromantisch zeg! Gefeliciteerd!! Maar daarentegen ook een rotbericht, overstimulatie... pfff, pittig hoor meid! Ik hoop dat de rest van 't gebeuren je meer voor de wind zal gaan... knuffel met nog wat extra HCG! Heel veel succes, ik denk aan je. Voor nu: genieten van het feit dat je straks mevrouw ..... gaat worden!
heey shantii. wat gaaf dat je gaat trouwen!!!! en wat heeft hij dat leuk gedaan!!!! al die voorbereidingen enzo. en wat balen voor je dat je overstimulatie hebt. en zeker jammer dat je deze maand dan geen tp kan krijgen. met mij gaat het weer beter jah lekker ff op vakantie geweest voor een weekendje. nu er weer tegen aan maar hopelijk dat het deze maand kan ivm weekend als ik reken en 29 dagen cyclus heb dan is zaterdag me iui. en anders dan maar echt een maandje overslaan terwijl ik dat het liefst niet wil maar ga geen iui vergooien als ik zeker weet dat ik echt te laat ben. of hij moet zondags pas posi worden dan kan ik maandags erheen ga zeker weer de dag na de posi ovutest (de dag van eisprong)
heey loutje. ja daar hoop ik dus op. als me eisprong op zondag is dan sla ik een maand over. want een dag eerder iui is te vroeg en als ik maandags zou gaan als zondags me eisprong is (de dag van iui) dan heeft maandags geen nut meer.
Dank jullie wel meiden .. Ja vind het echt geweldig dat hij me gevraagt heeft. Zeker omdat ik het totaal niet had verwacht. Girl wat fijn dat je weer een beetje bent opgeladen. Hoop dat je geen maand over moet slaan want dat is dan ook wel weer k*t. Duimen gaan dus draaien voor je dat je geen ronde hoeft over te slaan. Pfff ik wil zooooo graag een verse terugplaatsing.. Maar ik denk niet dat ik uber S zo ver krijg. Pijn in me buik is nu aanzienlijk minder en met overstimulatie heb je veel meer kans op een zwangerschap. DILEMMA!
Dr S plaatst zeker niet terug met een fikse overstimulatie... is medisch niet verantwoord dus zal die goede man ook niet doen. beter voor beeb en vooral voor jezelf om dan rust te nemen veel te drinken en jammer maar helaas een ronde te wachten..... succes en ik hoop dat het allemaal goed gaat en je poging niet word afgeblazen door de overstimulatie ( dat is ook nog een optie namelijk als het te erg word.)
Ja klopt Sil dat had ik ook al overal gelezen dat soms ook nog eens je hele poging word gecancelled. Het vreemde alleen vind ik wel, ik had vorige ronde ook zoveel eitjes! En heb toen wel tp gehad. Ook heb ik sinds gister en vandaag totaal geen buikpijn meer en voel ik me top. We gaan straks nog wel ff na DD toe bellen, vragen of er nog opties zijn. Bijv dat hij kijkt bij de punctie hoe het er voor staat. Ach we zien wel! We doen gewoon wat het beste is.
zoveel eitjes wil niet zeggen dat je overstimulatie hebt hoor ligt aan andere zaken welke weet ik niet precies maar toen ik net begon met stimuleren (toen was ik nog jonger natuurlijk) toen had ik elke keer rond de 24 eicellen uit nog meer follikels mn hele buik zat vol maar nooit geen overstimulatie gehad laatste icsi in dusseldorf een hele lichte overstimulatie terwijl er maar 11 eicellen waren( 9 bevrucht)....moest op tp dag eerst echo om te kijken of het verantwoord was om te tp-en maar omdat ik het advies goed opvolgde en wel 4 liter water per dag dronk werd er wel ge-tp't helaas niet zwanger ik heb ook sterk het vermoeden dat dat met de overstimulatie te maken had terwijl die maar heel licht was... ben benieuwd wat dr s verteld aan de foon
@Sil, huh oke dat is wel vaag inderdaad hihi. Nou we hebben morgen een belafspraak staan met dr S dus dan horen we het wel. Ben erg benieuwd.
Nou de belafspraak is geweest, en we gaan het na de punctie hebben over een eventuele terugplaatsing. Hij wil het volgensmij tijdens de punctie eens aan kijken. En dan horen we na de punctie of het wel of niet zo mag zijn. Ik hoop het in iedergeval van wel!
Spannend Shantii!! Nou ik hoop het voor je!! Hoe laat heb jij vrijdag de punctie? Wij hebben om 11.15 uur de TP. Heeft Uber S. nog iets gezegd over de Decapeptyl en het uitrijpen van je eitjes?
Maartje ik moet er al om 10:00 zijn, en heb 10:30 de punctie dus ik denk dat ik je dan net niet zie! Jammer hihi. Was wel leuk geweest als we elkaar toch ff hadden gespot.. Ja de cetrotide die ik eerder gespoten had, zou samen met de Decapeptyl van gister een eisprong bevorderen. Nou ben benieuwd! Las van de labfout bij jullie.. Pff wat een big mistake! Vind het echt heel kl*te voor jullie! Knuff
Hallo DD-dames, Mag ik me hier ook aansluiten? Jullie kennen me misschien niet, maar ik lees hier al wel een tijd mee, maar heb een tijdje niet zoveel gepost en voelde me in de andere topics niet echt thuis. Wij hebben ook ICSI in DD gedaan en op 24-7 een tp gehad van 2 emmies, helaas vandaag ongesteld geworden, dus weer niet zwanger. Word er zo langzamerhand echt wanhopig van, volgens mij gaat het echt nooit meer lukken om zwanger te worden en een beebje van onszelf te krijgen. Word er echt verdrietig van als ik daaraan denk. We hebben nog 1 cryo die we deze cyclus ook nog mogen terugplaatsen, dus maar weer snel doorgaan. Alhoewel ik eigenlijk niks verwacht van de cryo. Als 2 verse emmies al niet innestelen waarom dan wel de cryo? Ik weet wel dat het kan, maar toch... Vandaag ook (na lang aandringen in eigen zkh in NL) bloed laten prikken voor een stollingsonderzoek, dat is het enige volgens mij dat er niet in orde zou kunnen zijn bij mij, anders weet ik het ook niet meer. Maartje.... lees net dat ze bij jullie een labfout hebben gemaakt, jemig wat een blunder zeg!!! Gaan ze nog compenseren? Wij hebben helaas ook (meerdere) ervaringen met labfouten, niet in DD hoor maar in het UMC Utrecht. Shantii, morgen de punctie. Succes ermee! Gelukkig onder narcose!