Even m'n koppie om 't hoekje.... krampen worden wat frequenter en heviger, een kwestie van afwachten nu.
Lindinha, Van mij mag je je hier aansluiten hoor. Wat vreselijk verdrietig en klotekutzooi dat het weer niet gelukt is... kan me voorstellen dat je er echt compleet wanhopig van wordt Misschien een idee om eens te gaan kijken of je een afspraak kunt krijgen waar Mrs Mia van de week een afspraak had. Hoort ook de bij de kliniek in DD. Zij kijken naar heel veel dingen... Check Mrs Mia haar topic maar eens... Ik had na mijn 1e DD IVF 3 cryo's over. Heb toen 2 laten TPen en heb er nu nog 1 in de vriezer zitten... Ik was zelf negatief genoeg om te denken dat die ene wel niet zou lukken... Komt ook dat ik die ene niet alleen terug wilde omdat ik mn cryo's met Progynova terug krijg en ik echt vreselijk me voel als ik dat gebruik. Liever die ene dus ff opsparen voor als ik weer eentje over hield na een IVF. Ik weet niet of ze hun labfout gaan compenseren... Morgen krijg ik drie embryo's teruggeplaatst en dan gaan we het er met de arts over hebben. Ik heb het vandaag namelijk van de embryoloog gehoord. Heb de arts nog niet gesproken. Ik zou nu het liefst willen dat ze een eventuele 4e poging volledig gaan vergoeden. Ik heb namelijk nu heel sterk het gevoel dat ons een reele kans op een zwangerschap is ontnomen. Want met cryo's kun je net zo goed zwanger worden als met een verse en wie zegt mij dat ik niet van die eventuele cryo's die we nu wss dankzij de fout niet hebben, niet zwanger was geraakt? Ik heb geen idee of ze hier mee akkoord gaan. Maar we gaan in ieder geval niet akkoord met niets of met slechts de AH gratis. Ik vind dat ze hier best ff voor in de buidel mogen tasten... Wij werken beiden in de zorg dus erg breed hebben wij het niet. Uit de verzekerde pogingen wilden we zoveel mogelijk halen omdat we niet weten hoe lang we het later zelf nog kunnen betalen. En ik heb niet voor niets extra verzorgd 4 (verzekering). Dat heb ik bewust genomen om voor 3100 euro te kunnen declareren bij mijn zorgverzekering... Dus we hadden meer dan genoeg geld voor eventuele cryo's... Als we uit een zelfbetaalde poging wel cryo's over gaan houden moeten we daar zelf opdraaien voor de kosten van de cryo's... Terwijl we het nu 'gratis' zouden krijgen... Heel erg zuur... Maar wie weet is dit allemaal wel niet nodig en ga ik straks hartstikke zwanger raken... Maar je weet het niet... We weten ook niet of we met ICSI meer embryo's zouden gaan hebben want mn vriend heeft superzaad, maar wie weet ligt het slechts paar bevrucht te hebben wel aan mn taaie eieren ofzo en zouden ze met ICSI wel allemaal perfect bevrucht zijn... Juist die onzekerheid maakt het wel extra lastig. Heb jij eigenlijk niet nog 'gratis pogingen' te goed van Utrecht? En ga je die nog gebruiken? Vind jij ons idee van een eventuele 4e poging gratis reeel? Lieve Loutje... Wat lees ik nu...?? Nee... Ik ben er stil en verdrietig van... Is het zeker dat het een miskraam wordt? heb nog nergens je verhaal gelezen... Ik wil je een hele dikke knuffel geven...
Lieve lieve Loutje! Wat zie ik nu in je onderschrift??? Ik wil het niet geloven wat daar staat. Wat is er gebeurd? Lindinha! Daar ben je weer! En weer en mislukte poging achter de kiezen. Wat ongeloofelijk KUT :x Ik ben er stil van. Had zo gehoopt op betere nieuws van jou uit DD. Zoals Maartje zegt. Lees eens het verhaal van Mia. Misschien heb je er wat aan. Dikke knuffel voor nu!!! Wij gaan ook weer beginnen. Morgen de eerste spuit er weer in! Manlief zei vandaag voor het eerst tegen me, ik ben zo bang voor weer een teleurstelling...
Loutje volgens mij heb ik wat gemist.......het gaat dus niet goed lees ik?? Wat vreselijk voor jullie, het was jullie zo gegund...Hele erge dikke knuffel!! Heb je trouwens nog een echo gehad? Shantii heel erg veel succes morgen bij de punctie! Hopelijk ziet het er goed uit en mag je gewoon een tp. Lindihna wat jammer dat de icsi niet gelukt is...hele dikke knuffel!! Sikki jij gaat dus weer beginnen..heel erg veel succes!! Maartje jeetje wat erg dat ze een fout gemaakt hebben, ik vind dat je recht hebt op een gratis 4e poging hoor (of deze niet hoeven te betalen)
Meiden, vanmorgen bij het plassen helderrood bij het afvegen en direct erna krampen. De krampen duren nu al de hele dag, elke 5 minuten alleen worden ze nu wat heviger en komen er ook stolsels mee. De vk is vanmidag geweest en het is voor 95% zeker een miskraam. Afwachten tot ons wondertje los gaat laten... Volgende week vrijdag hebben we dan nog een echo om te kijken of alles schoon is. Mijn borsten zijn ook niet meer opgezet en gevoelig, ik weet gewoon dat het mis is. Na zonneschijn komt regen....
lieve loutje neeeeeeeeeeeeee! ik vind het zo ontzettend erg voor jou en jullie!!! ik kan niets zeggen.. alleen maar mijn digi-arm om je heen slaan en je hele veel sterkte en liefs wensen.. het is zo vreselijk arme lieve lou... heel dikke knuffel...
Bedankt lieverds! Het bloeden is nu echt in alle hevigheid losgebarsten, krampen heb ik niet echt meer geloof ik... Ik was zo ontzettend gelukkig... hopelijk mogen we dat snel weer meemaken!
Aaaaaaaah lieve lieve Loutje wat een naar bericht lees ik hier ineens. Het mag niet zo zijn dat wij mmmeisjes eerst zo gelukkig mogen zijn om het daarna weer af te nemen de wereld is niet eerlijk verdeeld. Ik had zo'n goede hoop voor je lieverd. ik kan je niks anders zeggen en bieden wat iedereen al doet een hele dikke megapletknuffel en een schouder om op uit te huilen..... heel veel sterkte hiermee meis
Thanks lieve Sil! Het gaat op zich wel redelijk naar omstandigheden. We kúnnen zwanger raken, dat is al fijn! Het huisje krijgt een grondige reinigingsbeurt voor de volgende bewoner!
we gaan vol goede moed op naar de volgende poging (klinkt cru ik weet het wel sorry ) maar zoals je al zelf zei je lichaam weet nu hoe het is om zwanger te zijn..laten we hopen dat het dat zich herrinerd bij de volgende poging en dat het dan goed gaat en loubeeb lekker blijft plakken knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Lieve lieve Loutje, wat erg wat erg! Maar wat klink je sterk en positief! Voor nu een hele dikke knuffel en een schouder!!! Hier zojuist de eerste spuit er weer ingejoekeld! Here we go again! Maartje, ik denk dat S het al wel gehoord heeft. Gisteren toen wij er zaten en hij zei, IMSI toch? Toen beval hij de assistente het DIRECT op te schrijven!
Loutje, wat vreselijk! Heel veel sterkte. Ik dacht ook meteen:Als je met een 2e iui al zwanger raakt is dat wel een goed teken.Wilde dit niet opschrijven, want je hebt er natuurlijk nu niks aan en de pijn wordt er niet minder door.Maar las dat je er zelf ook zo over denkt dus dan durf ik het wel neer te zetten. Nogmaals, ik vind het echt klote voor je en hoop dat het snel weer raak is. knuffel..
Ahhh Loutje wat ontzettend k*t toch weer!! Ik kan me zo levendig voorstellen hoe blij je geweest zou zijn en dan nu dit, het is echt oneerlijk!!! Maar dat wisten we allemaal al dat de wereld oneerlijk verdeeld is! Maartje, ik vind het heel erg reeel om een 4e poging volledig vergoed te krijgen! Dat is wel het minste wat ze kunnen doen. Ik zou me vooral niet al laten schepen met iets minder dan dat! Bij ons hebben ze bij de 2e behandeling onze 2 cryo's verwisseld met een ander stel en bij de 3e behandeling zijn 2 cryo's verloren gegaan door een storing in de invriesmachine. We krijgen nu 4 volledige behandelingen vergoed door het UMCU + een schadevergoeding per behandeling. Dus wel goed gecompenseerd vinden wij, alhoewel de pijn en het verdriet niet minder daardoor werd. Ik bleef ook maar denken, stel dat 1 van die cryo's wel die was geweest die zou blijven plakken.... maar ik weet dat ik daar niets mee opschiet om dat te blijven denken omdat we er toch niets meer aan kunnen veranderen... vandaar ook mijn onderschrift. In DD hebben ze de laatste keer ook een "foutje" gemaakt, ze hebben de punctie te vroeg gepland waardoor we minder goede eitjes hadden dan we dachten. Dr. S. gaf toe dat als we waarschijnlijk nog een dag langer hadden gespoten dat we dan wrs wel meer rijpe eitjes zouden hebben gehad. We hebben het daar ook al over gehad met hem, hij wil nu een cryo behandeling kosteloos doen. Wij hadden liever gezien dat DD een eventuele volgende behandeling zou vergoeden of de helft zou betalen, maar weet niet of dit reeel is...? Wat denken jullie? @Sikki, jij dus ook weer begonnen met de volgende behandeling! Hou je het nog een beetje vol meis? Ik weet hoe zwaar het is als je keer na keer die teleurstellingen te verwerken krijgt en ik moet zeggen dat ik er af en toe ook wel genoeg van heb, maar opgeven is dan weer het andere uiterste... dat kan ik toch ook weer niet. Nou meid, zet hem op! Heb je nog iets gedaan nav je vmk van vorige keer? Je had het toen over je schildklier (geloof ik) waar je medicijnen voor zou moeten hebben? Of niet? Ga je dat nu ook doen dan? Ik zal het topic van Mia eens gaan lezen! Gelukkig schijnt de zon vandaag.....
Lieve lieve Loutje... Dikke knuffel voor jou...wat ontzettend kut is dit! Kreeg tranen in m'n ogen van je zin: ik was zo gelukkig.. Lieve meid, ik hoop dat dit gevoel heeeeeeeel snel terug komt, het is jullie zo gegund! Maartje, Sikki en Lindinha, zet hem op!!!! De rest natuurlijk ook! Dikke knuffel vanaf hier! Liefs
Loutjelou neeeee dit meen je niet .. Schrok me rot van je onderschrift en daarna je berichtjes. Pff wat is het allemaal oneerlijk in deze wereld. Je klinkt wel heel erg sterk meid! Ik hoop dat jullie snel weer het geluk mogen vinden. En tot die tijd heel veel mega plet knuffels van mij! Lindinha wat balen dat je ongi bent geworden .. Weer op naar een nieuwe ronde dus. Neem de tijd om deze nieuwe klap weer te verwerken en hopelijk ga je snel op roze. Maartje alle 3 de emmy's aan boord? Lekker warm bij moeders in de buik! Had nog wel aan je gedacht toen ik in de uitslaapkamer lag. Keek namelijk tegen 11:05 op de klok en zei tegen me vent goh maartje heeft ook zo terugplaatsing. Sikki heeeel erg veel succes met deze nieuwe poging!!! Mijn punctie update: ben net een uurtje thuis vanuit Dusseldorf. Heb vanmorgen de punctie gehad en heb nu best veel pijn.. Maar ze hebben 17 eitjes uit me gehaald dus dat is opzich wel een mooie score, maar ik ga niet al te blij zijn want de vorige keer waren er 12 gehaald, maar 5 rijp er van en 2 bevrucht dus ik wacht eerst morgen af want dan mag ik bellen hoeveel er bevrucht zijn. We moeten maandag komen voor een echo, de gyn wilde in eerste instantie alles toch wel invriezen, maar ik heb nu progynova tabletjes, en moet die 1 keer daags nemen en dan gaat hij maandag bij de echo kijken of ik toch een tp krijg. Ik hoop het zo!!! Lig nu lekker op bed want heb me toch telkens pijnlijke steken in me doos en onderbuik pfff.. xx
Hihi aan de uitslaapkamer nog aan me gedacht Ik ook nog aan jou hoor!! Maartmanlief vroeg of er nog 'bekenden' van mij er vandaag waren hihi. Ik denk niet dat ik je gezien heb want op de parkeerplaats geen mensen meer gezien (wel een Turkse vrouw met hoofddoek maar ik heb het idee dat jij dat niet was ) Verder in de wachtkamer wel allemaal mensen gezien, maar het lijkt mij niet dat je nog ff in de wachtkamer hebt gezeten Balen van de napijn, maar dat hoort er wel gewoon bij hoor Ik met mn 8 eitjes had dat ook... Herken echt die steken bij eierstokken en in doos. Als het goed is is het over 2 dagen een heel stuk minder. Fijn dat je nu toch nog een mogelijkheid hebt op een TP... Hopelijk doen die Progynovatabletjes wonderen!! Enneh 17 eitjes!!! BROEDKIP!!! Wauw!!! Daar moeten we wat hele goeden bij zitten hoor!!! Ik ga onwijs voor je duimen dat je nu veel meer bruikbare eieren hebt dan de vorige keer!! Ik heb nu idd mijn Dusseltrio in mn buik. In mijn album staan de foto's van Kwik, Kwek en Kwak.
Hihi nee ik was niet met hoofddoek aanwezig vandaag eigenlijk nooit haha.. We waren er al veeeelste vroeg (08:45) en hebben dus een uur en drie kwartier in de wachtkamer gezeten (bij die massage stoel haha) dus gezien hebben kan ik je sobiezo niet. Misschien heb je onze uber lage auto gezien paars.. sportvelgjes.. ehmm lelijke grote sticker er op.. Kan bijna niet missen! Haha ja uber S maakte ook al zon broedkip opmerking .. En Shanti-man noemt me nu elke keer broedkip.. Logisch dus dat ik zoveel buikpijn had. Nu maar hopen op veel rijpe eitjes en veel bevruchtingen. Maar ben erg bang na poging 1! Maar we horen het morgen wel.. Wat fijn dat kwik kwek en kwak lekker in de bahrmutti zitten! Nu flink broedden en dan over 14 dagen op KNALROZE! en dan ik graag 3 daagjes later..... Ghihi.. Wilde je foto's wel bekijken maar kan je album zo ff niet vinden ..
Album is alleen voor vriendjes, dus dan moeten we wel vriendjes worden Volgens mij heb je mij net uitgenodigd om vriendjes te worden en heb ik je goed geaccepteerd. Als je het nog steeds niet kunt zien zal ik jouw wel ff uitnodigen Ik ben voor!! (ik over 14 dagen op rose en jij 3 dagen later ook!!!) Stickers op auto... Hmm we hebben wel een auto gezien met stickers op de achterbumper... Stonden jullie met de neus naar de kliniek geparkeerd?? Weet niet meer of die paars was... Zo veel te vroeg aanwezig?? Wow!! Das netjes op tijd Zou ik denk ik ook doen als we thuis zouden slapen en dat hele pokke-end zouden moeten reizen. Wij slapen met puncties steeds in een hotel in Dusseldorf omdat ik als de dood ben voor pech onderweg of file en dat mn eieren dan springen terwijl wij ergens halverwege naast de weg staan...