"Oude garde" Dusselpusselbabes

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by loutjelou, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Shantii, superscore!!!! Ik ga voor je duimen!!!
    Doe maar voorzichtig kleine broedkip van me!!!;)

Liefs!

2. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi Loesie moet echt lachen om je reactie!

nou ik heb vandaag toch een terugplaatsing gehad hoor meiden! Ukkie was 7 cellig en dat zou prima zijn. Nu dus flink broedden en buikje goed in de gaten houden wegens overstimulatie maar ik verwacht eigenlijk geen problemen. 23 Augustus mag ik testen!!!

Loutjelou hoe is het nu met jou?

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Hey Shantii, toch een tp gehad, super! Spannend!!!!!

Loesie, alweer 27 weken, wat gaat dat hard.

Hier gaat het best aardig. Moet wel zeggen dat we nu nóg (voor zover het kan) liever zwanger willen raken. Dat geluksgevoel was zo heerlijk!!!

Verlies op dit moment alleen nog wat oud bloed dus hopelijk is dat een goed teken!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

breekt hier even stiekem in om loutje nog een extra knuffel te geven!!!

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Wat lief Gaby!!! :D Zit jouw 2e IUI-D er al aan te komen?

6. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Lieve Loutje, van mij ook een extra dikke knnuffel!
    Ik begrijp precies wat je bedoelt met het nog liever willen en zo gelukkig zijn.
    Siklief had, toen ik even zwanger mocht zijn, zelfs foto's van me gemaakt.
    Ik straalde zo en hij wilde dat graag vastleggen.
    Dan hadden we toch nog foto's van dat ik zwanger was...
    *KNNUFFEL*

Wow, Shantii, jij toch een tp!
    Nu lekker met Maartje broeden en rustig aan doen meiden!

Hier morgen weer de eerste FM.
    Ben benieuwd of er wat groeit.

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Hey lieve Sik!

Thanks voor je dikke knuffel. Heerlijk!!!

Bij mij zei iedereen ook dat ik zo ontzettend straalde. Geen foto's van helaas... Komt de volgende zwangerschap wel ;)

Spannend, morgen weer de FM. Hopelijk groeit er een begin van iets heel moois! Het is genoeg geweest, tijd dat Sikki zwanger raakt (en blíjft!)

8. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Loutjelou, ook van mij nog een dikke knuffel! Vind het wel heel knap hoe je er mee om gaat. En hoop echt dat jullie heel snel het geluk weer mee mogen maken.

Sikki jij morgen eerste fm! Spannend! Hoop op genoeg groeiende eitjes dus gaan we flink duimen voor je. Wat wel even zo belangerijk is om te weten is dat je het beste niet via de a52 kunt rijden maar via de a46. Want de A52 zijn weg werkzaamheden en sta je zo meer dan 2 uur in de file.. Maar misschien wist je dat ook al wel..

9. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Shantii, wat lief dat je dat even meld!!!
    We hadden er afgelopen donderdag geen last van gehad.
    Is dat dan iets van de laatste dagen?

Wij rijden altijd helemaal door DLD en nemen altijd de A31, A2, A3 en dan A52 (via Gronau, Bottrop, Oberhausen, Ratingen, Düsseldorf).
    Is het dan makkelijker de A3 langer naar beneden te nemen en dan over op de A46 (dus er helemaal omheen?)
    Of hebben jullie het over de A52 vanuit NL naar Düsseldorf???

10. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sikki hier even mijn berichtje gekopieerd die ik gister ook in het andere Dusseltopic had gepost.. Toen had vriendlief het uitgelegd aan me hihi maar die is nu werken dus vandaar maar ff kopieeren.

*kopie* *plak*
    Wij hebben de laatste week de file vermeden want we reden door en namen niet de afslag naar de a52, maar gewoon de A3 volgen en dan afslag 19 richting Dusseldorf zuid en dat is de a46, een rustige snelweg, en nooit geen file mee gemaakt tot nu toe! En we zijn toch 4 keer in 1 week naar Dusseldorf gereden. Ohja en je rijd nog geen 100 meter door de Umwelt zone op die manier.

11. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Thanks!!!
    Dan rijden we dus gewoon de A3 langer door naar beneden.
    Ach, de navigatie zal ons wel verder wijzen :D

O ja, en Umwelt sticker hebben we aan boord!
    Kleine moeite en rijdt een stuk prettiger ;)

12. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja wij hebben de sticker ook hihi, maar de eerste paar keer niet.. Maar goed nu hoef je hoogstens 100 meter door de umwelt zone dus in prencipe was het niet echt nodig geweest maar is wel fijner als je hem wel hebt..

Ja inderdaad de a3 langer volgen en dan na de 2 tunnels de afslag pakken.. Gister waren we te ver door gereden en gingen we een brug over hihihi, konden we dus de volgende eraf en weer terug.. Ach gelukkig red de navigatie je altijd wel in die situaties.

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    heey allemaal.
    nou vandaag eindelijk me iui-d gehad!!!

maar wat een drama op de weg zeg. ik las het gisteren en wij zo nou we gaan via munster nou we hebben het geweten hoor.
    toen we de autobaan opwilden naar munster kon dat al niet opgebroken eindelijk na omrijden zaten we op die weg toen ging het redelijk naar dd toe met 2 uur daar en dat reed je ook via die kant. nou toen nog terug kwamen we 2 dingen tegen wat omleiding was en de tom tom gaf de wegen aan waar we niet op konden komen (wat als brug over ons heen lag)
    moesten we een afslag nemen namen we die was het niet goed en reden we ineens weer duitsland in wij nog meer in de stress.
    toen maar op de weg gedraaid we wisten het niet meer toen kwamen we ineens wel weer op de goeie weg uit(beetje raar maargoed)
    uiteindelijk de terug weg 2 uur en 40 min over gedaan:(

14. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Nou Girl, dat moet geluk brengen.... :D

Ben je weer gewoon door Uber S geïnsemineerd? Ik wil eigenlijk die vrouw wel weer, die heeft geluk gebracht!!! :D

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    hey loutje,
    ja hoop het!!!!

ja uber s heeft iui gedaan.
    die vrouw zag ik niet misschien nu vakantie?? want toen uber s vakantie had heb ik de iui bij haar gehad.

hij keek wel ff goed naar de papieren omdat ik ja nu de dag na de posi test erheen ga maar het was goed en ik zei dat ik dat vorige maand ook had gedaan en heb ook echo gehad en het eitje zat er nog. dus heeft hij het zelf ook mee gemaakt.
    eitje was alleen weer kleiner dan vorige maand maar dat zal denk ik wel verschillen per maand.

dus vrijdag heb je een echo nou ik hoop echt voor je dat alles dan gelijk weer goed is en dat je wanneer je weer verder wil dat dat dan ook kan.

16. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Umweltstickers en Umweltzone??

WHAAAAAAAAAa hebben wij niet ;)

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    ja wij hebben ook zo'n sticker wij kwamen de zone tegen omdat wij via munster zijn gereden.

18. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Wij hebben die sticker ook nog steeds niet, terwijl we wel op de hoogte zijn ervan... gewoon luiheid!

19. Tuana

Tuana Actief lid

Aug 10, 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    #179 Tuana, Aug 10, 2010
    Last edited: Aug 10, 2010
    Hallo meiden,

Zoals jullie zien ben ik nieuw hier. Ik heb even zitten nadenken of ik een topic zou openen, of me gewoon ergens zou aansluiten, om vervolgens wat vragen te stellen. En dit topic leek me daar het meest geschikt voor.

Zoals in mijn onderschrift te lezen heb ik 3 ICSI pogingen achter de rug. Alle keren kwamen we niet verder dan enkele bevruchtingen, en er heeft ook nog nooit een embryo van goede kwaliteit bij gezeten. We vinden het een groot risico om een zelfbetaalde poging in NL te doen, wetende dat ook een 4e poging hoogstwaarschijnlijk hetzelfde gaat opleveren als voorgaande pogingen. De artsen hebben er trouwens geen verklaring voor, en aangezien de ziekenhuizen hier qua technieken nog niet zo ver zijn als Düsseldorf, denken wij dat het verstandig is om uit te wijken.

Maar... het is allemaal nieuw voor me. Het voelt alsof ik in het diepe word gegooid. Ook heb ik het erg moeilijk met het feit dat het (wat betreft de pogingen die vergoed worden) klaar is. En dat we vanwege de hoge kosten voorlopig nog even niks kunnen. Maar daar weten genoeg andere meiden helaas alles van. Ik zou graag wat meer informatie willen over Düsseldorf. En wat in ons geval misschien een optie zou zijn. IMSI, PICSI? Ik weet er nog niet heel veel vanaf.

En ik ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen met de kliniek, de artsen, de behandelingen, de andere technieken dan hier in NL, etc.

Ik hoop niet dat ik als vreemde jullie topic kom verstoren :)

Liefs Tuana

20. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoi Tuana,

Wat verdrietig hoe het gelopen is.
    Ik zelf heb geen verstand van de ''slecht zaad mogelijkheden'' in DD, als ik het ff snel zo mag noemen.
    Sikki heeft wel meerdere bijzondere dingen laten doen in DD, qua behandelingen qua het zaad. Misschien kan zij jou beter informeren.

Succes!

Groetjes, Maartje

Share This Page