Gisteren zou mn vriend als verassing mee worden genomen naar de rai voor een autoshow,harstikke leuk,nog even zn "laatste" uitje voordat de baby word geboren, maar bij thuiskomst (uurtje of 12 snachts) verteld ie dat ie een papababyshowe heeft gehad met zijn familie , neefjes,nichtje,zusje ( en geloof ook zn moeder). Eigenlijk voel ik me een beetje buitengesloten hierdoor aangezien het geen "mannending" werd maar naar mijn mening een familie iets werd,waar ik dus niet bijhoorde. Ik voel me best wel gekwets en buitengesloten,ook al gun ik het mn vriend natuurlijk wel! Ik heb zelf geen babyshower gehad en ga die ook niet meer krijgen aangezien ik niet veel vriendinnen van een "vast groepje" heb en al over 5 dagen ben uitgerekent.ben ik onterecht jaloers?
Ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Het zou mij ook wel steken vooral omdat je het achteraf hoort! En dat staat los van het feit of je het je vriend gunt of niet.
Ik begrijp jouw gevoel volledig.. Ik zou zo intens gekwetst zijn als mijn schoonfamilie zoiets zou doen zonder mij daar in te betrekken of van op de hoogte te brengen. Ik vind het echt heel sneu voor je!
Ik zou dat ook wel kwetsend vinden ja. Zeker als er ook vrouwen bij zijn en jij er dan niet in betrokken wordt
Ik zou het ook niet helemaal kunnen waarderen en helaas zou mijn man dat moeten ontgelden vrees ik in combi met mijn hormonen, terwijl ik dan ook zou weten dat hij er niets aan zou doen, maar leuk zou ik het niet vinden nee, los van het feit dat je het hem natuurlijk wel gunt, maar als er mannen en vrouwen waren had ik het leuker gevonden als jullie samen verrast waren. Probeer het los van je te laten meis.
Ik zou groen uitslaan denk ik! En daarna rood! Ik zou me ook zo buitengesloten voelen!! Jij bent toch ook familie?
nog geen tijd voor gehad,ik stuurde een berichtje dat ik al lag te slapen en mn geluid uit had( anders maakt ie zich zorgen als hij belt en ik niet opneem) waarop hij stuurde dat ie een papashower had gehad met zn neefjes en nichtjes en zn zwager kwam em halen dus neem aan dat het in zn zus huis was . ik lees dit berichtje pas net bij het wakker worden en hij is al naar zn werk
Het was toch speciaal voor papas? Niets van aantrekken dan. Juist lief dat hij zo betrokken wil zijn.
Ja, ik zou dit ook heel lullig vinden. Ook omdat er voor jou niets is gedaan! Dan had ik als familie toch eerder een oudershower gedaan oid. Maar.... aan de andere kant... voor een babyshower voor de moeder wordt de vader vaak ook niet uitgenodigd!
dat snap ik wel, maar voor mij is een babyhower voor mannen echt voor mannen en een babyshower voor vrouwen alleen met vrouwen . en niet met een familie met mannen EN vrouwen
Ik vind 'jaloers' nog eens echt het goede woord. Jij gaat deze baby, waar hun een feestje voor organiseren toch op de wereld zetten dus daar had jij zeker bij aanwezig moeten zijn!! Ik zou er zo vlak voor de bevalling geen ruzie meer voor over hebben want je kan je energie nu wel beter gebruiken maar ik zou het zeker onthouden wanneer er iets voor hun gedaan moet worden in de toekomst!
Ik snap jou gevoelens zeker. Ik zou het ook wat lullig vinden, en wel zeggen tegen mijn vriend. Maar zoals een voorganger net zei ik zou ervoor passen om er ruzie over te krijgen zo voor de bevalling.
Nope,z'n zwager kwam em halen en ik vroeg wat ze gingen doen, hij zei dat ze naar de RAI gingen voor een autoshow, verassing voor m'n vriend
vreemd hoor , ik zou er dan ook een vreemd gevoel over krijgen hoor , dit hadden ze toch gewoon eerlijk kunnen zeggen ..