Hallo, Na mn miskraam ben ik toch een beetje onzeker geworden. Dit is mn laatste test, heb besloten geen nieuwe te kopen. Is hij niet veel te licht voor 13 of 14 dpo? Heb m trouwens niet met ochtend urine gedaan maar nu net... Hmmm op de foto is ie nog lichter zie ik
een mooie test hoor ! en vooral met middag urine ik zeg heel erg gefeliciteerd spannend blijft het altijd tot je je kindje in je armen hebt en dan denk je waar heb ik me zo druk om gemaakt , geniet van je zwangerschap en dikke buik die je zal krijgen
ziet er prima uit hoor, gefeliciteerd! Ik weet er alles van, niet blij durven zijn met een (licht) positieve test na miskra(a)m(en), je gelooft het vast pas echt bij een eerste echo maar voor nu ziet hij er mooi uit
Haha, ik heb geen terugplaatsing gehad. We hebben t de natuurlijke manier gedaan 😉 Ben/ was alleen bang dat ie te licht is 14 dpo...
Lieve Simmy, Dit is een prachtige test, hoor! Geen reden om je zorgen te maken. De mijne was echt lichter op NOD Van harte gefeliciteerd!!!!!!
Haha heb gewoon twee posts en reacties door elkaar lopen halen Ik ben er al achter waar het fout is gegaan (kwam de andere fout ook tegen ) Ik hoop dat ze komende tijd mooi gaan oplopen.