drone

Discussion in 'De lounge' started by einad, Aug 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik wil mijn man er een cadeau doen.
    Hij wilt er al zo lang een.
    Nu zijn ze enorm in prijs verschillend.

Kan iemand mij er 1 aanraden of juist afraden?

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wat is een drone?
    Ik ga is effe google😁

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

ik lees mee. Mijn vriend wil er ook al jaren een maar het komt er nooit van.

4. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik heb nog een mooie te koop.... Afspraak was, als manlief er langer dan 3 maand niet naar zou kijken dat ik hem dan mocht verkopen!

Mijn tip koop geen dure, hij is zo goed als nieuw en zelfs voor de helft raak ik hem niet kwijt... Zonde geld!

Ik zou flink gaan Google naar ervaringen

5. Wat voor een heb je Anica?

6. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
  7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik lees dit en denk: he dat is mooi, leuk bday cadeau voor vriend. Tot ik de prijs zag.

Succes met de zoektocht :p

8. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,845
    4,103
    113
    Ik heb geen tip. Zie de lol er ook niet van in en ml ook niet😉.
    Maar wat vinden jullie mannen dan leuk aan een drone? Oprechte vraag hoor...Misschien begrijpen wij het niet😉

9. Huusje

Huusje Actief lid

May 30, 2016
    427
    1
    18
    Mijn vriend heeft er een paar weken geleden een gekocht (een hele dure maar wel via marktplaats) en er zat een geweldige camera op en alles erop en eraan, en hoe leuk hij het ook vond, 3 weken later stond ie weer op marktplaats. Het is leuk om mee te spelen maar om gave filmpjes te maken moet je boven een stad vliegen (mag steeds minder) of boven water (ding zal er maar in flikkeren), en achteraf was de kwaliteit van de video's ook niet geweldig terwijl het een drone van boven de 1000 euro (nieuw) was. En na 2x met zo'n drone vliegen heb je het ook wel een beetje gezien heb ik het idee

10. Inmiddels een andere besteld niet al te duur, ben benieuwd hoe lang hij er plezier van heeft.

Aan de andere kant als een keer goed uit eten gaat, ben je het bedrag ook kwijt ;)

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik ken iemand die filmpjes maakt met een gewone camera en met de DJI Phantom 3 Advanced. Super mooie beelden. Maar goedkoop is het niet, haha :)

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,870
    5,107
    113
    #13 Madeliefje06, Aug 9, 2016
    Last edited: Aug 9, 2016
    Mijn man heeft ook een Panthom. Exacte naam weet ik niet. Dure uitgave, over de 1000 euro, en eerlijk is eerlijk; zoveel wordt er niet naar omgekeken. Hadden denk ik wel een wat minder dure aangeschaft als we dit van te voren wisten. Maar de beelden zijn wel mooi en af en toe heeft hij er toch plezier van.

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik zou geen hele dure kopen. Mijn vriend had er 1 van 500 euro, liet hem in een hele hoge boom vliegen, batterij was bij a leeg... Kon hem niet meer vinden daarna kwam er een hoos bui! Dag Drone!

14. Wat zonde!!

15. Wanneer gebruiken jullie mannen hem?

16. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Mijn man moest en zou er eentje.
    Na 2 weken lag ie in de schuur en na nog 2 maanden stof te vergaren hebben we hem weggegeven aan een neefje.

Zou dus kijken of je er ergens eentje kan lenen voor een week ofzo. Dan heeft ie zijn lol gehad en kun je daarna een echt nuttig cadeau kopen :p

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Wat handig is om te weten, is dat een hobby-drone niet zwaarder mag zijn dan 25 kilo. Per 1 juli 2016 is dit 4 kilo, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk of dit alleen voor beroepsmatig gebruik, of ook voor hobbyisten geldt.

LET OP! Regelgeving omtrent drones is aangescherpt! Laat je man zich hierin verdiepen, voor hij met zijn drone gaat spelen!
    https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/drone/vraag-en-antwoord/vliegen-met-drone
    https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/drone/vraag-en-antwoord/regels-drone-particulier
    https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/drone/documenten/rapporten/2015/12/02/tk-drones-en-privacy
    Drone gekocht of gekregen? Lees dan eerst deze 10 beginnerstips | Dronewatch

18. .

Dank je wel!
    Ik zal ze doorlezen

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ja idd!!! Echt zonde.

Hij gebruikte hem bij zijn hobby - videoclips editen - en ook zo nu en dan voor de lol!

Hij zou een promo film voor een bedrijf schieten maar toen bleef hij hangen in een boom! Nerd!

Share This Page