Draagzak met warm weer

Discussion in 'Baby en dreumes' started by HvO, Jul 3, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HvO

HvO Niet meer actief

Gebruiken jullie de draagzak wel eens met warm weer?

Zo ja, wat trekken jullie qua kleertjes aan bij baby?

Ik moet morgen met het OV met zoontje en ik merk dat ik veel mobieler ben zonder kinderwagen en met draagzak. Maar ik twijfel omdat het natuurlijk best wel warm is.

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,100
    3,487
    113
    Ik gebruik de draagzak en doek wel.
    Vaak alleen romper aan, soms lang broekje, beschermt weer beetje tegen de zon.
    Petje op.
    En goed in de gaten houden. Zorg dat je allebei genoeg drinkt.

En neem zelf een schoon shirtje mee, het kan nogal warm worden. En als je de draagzak af doet wat minder sexy zijn zegmaar.

HvO likes this.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,965
    15,006
    113
    Ik had die by kay tricot doek, vond m super maar ook ontzettend warm (midden in de winter destijds) en ik ben eigenlijk een koukleum maar smolt weg zowat. Met diezelfde tricot doek en deze warmte zou ik t helemaal niet doen, met een katoen/linnen versie rompertje aan en goed insmeren (denk ook aan de voetzooltjes als die buiten boort zijn en je geen sokjes wilt gebruiken)

4. julia80

julia80 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    4,611
    2,404
    113
    Ik zou het persoonlijk niet doen. Vanwege de warmte heeft je baby waarschijnlijk aan een romper genoeg en dan krijg je op de armen en benen te veel zon als je het mij vraagt (zelfs bij insmeren), tenzij je heel vroeg of heel laat op de middag moet reizen.

5. Nemo1

Nemo1 Bekend lid

Oct 27, 2017
    502
    207
    43
    Female
    Ik gebruik gewoon mijn draagzak eigenlijk! Hij heeft dan alleen een rompertje aan en sokjes! En uiteraard smeer ik zijn beentjes in :) dit gaat prima hoor!

HvO likes this.
  6. HvO

HvO Niet meer actief

Wij hebben een Tula free to grow en die kan ook best warm zijn. :eek:

7. HvO

HvO Niet meer actief

We zullen niet heel lang buiten zijn. Alleen naar de bushalte en weer terug.

8. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,100
    3,487
    113
    Zou het gewoon doen.
    Als het in de bus te warm is, kan je hem ook nog los doen.

HvO likes this.
  9. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ja hoor net een week naar de zon geweest en daar veel gedragen. Ook vandaag lekker op stap geweest. Kleine gewoon in romper met of zonder broekje. Of een luchtig jurkje. Wel altijd iets op het hoofd en goed insmeren.

HvO likes this.
  10. MirW

MirW Fanatiek lid

Apr 20, 2017
    1,748
    555
    113
    Ja hoor! Ik gebruik hem nu ook gewoon. Mannetje heeft alleen een romper aan en een zonnehoedje op. Ik heb een mei tai van draagdoekstof, dus misschien wel wat luchtiger, ik weet niet of ik mijn Manduca zou gebruiken. Die is wel wat dikker.

11. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    Ik heb de kokadi draagzak en gebruik hem nu ook gewoon. Voornamelijk om de oudste van en naar school te brengen, beide erop kleden en goed smeren idd
    Als je de wandelwagen meeneemt is t net zo warm voor jou, je tilt en sjouwt je een ongeluk

12. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Het ligt aan jou en je baby.
    Ik heb het snel warm en mijn zoontje ook...met alles boven de 25 graden buiten hoefde ik hem echt niet te dragen.
    Heb je daar beide geen last van dan zou ik hem gewoon dragen.

13. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Liefste een geweven doek waar je met 1 laag al voldoende draagkracht mee hebt. Stretchdraagdoeken zijn nu veel te warm. Van draagzakken heb ik te weinig verstand!

14. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113

Share This Page