Oude kettingbrief duikt weer op

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als je binnenkort een mail binnen krijgt waarin staat dat je geld kunt krijgen als je de mail doorsturt, lees dan dit even.
    Bron: Webwereld

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Bedankt voor de waarschuwing :D

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb werkelijk nooit begrepen waarom mensen in dit soort dingen trappen. Net zoals die doorstuurmails over een meisje met kanker.

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik verwijder ze altijd gelijk, snap niet dat mensen het zelf niet in zien...

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik verwijder ze ook altijd meteen op hyves word er ook elke dag mee gegooit :(

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    ik lees/open ze nooit, heel irritant die dingen!
    en inderdaad op Hyves wordt je er mee doodgegooid! :(

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Daarom open ik ook nooit mijn FW berichten op hyves
    maar verdwijnen direct in de prullenbak

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Op Hyves verwijder ik de vriendschap met degene die het stuurt, of ik zeg het lidmaatschap van de groepshyves waar het vandaan komt op :)

Waarom mensen hier toch nog steeds in blijven trappen? Nou, er komen steeds nieuwe gebruikers bij. Niet alleen jonge kinderen, maar ook ouderen die ineens het Internet hebben ontdekt. Enneuh, was niet iedereen in de eerste paar maanden goedgelovig? ;)

Ik ga er van uit dat er hier op het forum ook mensen zitten die zulke mails serieus zouden nemen. Vandaag ook dat ik dit bericht hier heb geplaatst.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ohh nee niet weer...*zucht* krijgen we weer elke dag van die irritante mailtjes en allerlei mensen die dit weer geloven. Ik word er zo niet goed van.
    Ik heb ook een keer een bericht gestuurd naar iedereen in mn msn/hyves dat als iemand mij fw mailtjes stuurt ik diegene gewoon verwijder omdat ik er niet goed van wordt en niet snap dat mensen erin trappen....

Deel Deze Pagina