Als je binnenkort een mail binnen krijgt waarin staat dat je geld kunt krijgen als je de mail doorsturt, lees dan dit even. Bron: Webwereld
Ik heb werkelijk nooit begrepen waarom mensen in dit soort dingen trappen. Net zoals die doorstuurmails over een meisje met kanker.
Op Hyves verwijder ik de vriendschap met degene die het stuurt, of ik zeg het lidmaatschap van de groepshyves waar het vandaan komt op Waarom mensen hier toch nog steeds in blijven trappen? Nou, er komen steeds nieuwe gebruikers bij. Niet alleen jonge kinderen, maar ook ouderen die ineens het Internet hebben ontdekt. Enneuh, was niet iedereen in de eerste paar maanden goedgelovig? Ik ga er van uit dat er hier op het forum ook mensen zitten die zulke mails serieus zouden nemen. Vandaag ook dat ik dit bericht hier heb geplaatst.
Ohh nee niet weer...*zucht* krijgen we weer elke dag van die irritante mailtjes en allerlei mensen die dit weer geloven. Ik word er zo niet goed van. Ik heb ook een keer een bericht gestuurd naar iedereen in mn msn/hyves dat als iemand mij fw mailtjes stuurt ik diegene gewoon verwijder omdat ik er niet goed van wordt en niet snap dat mensen erin trappen....