Gisteren had ik met een oude jeugdliefde afgesproken ( 13jr niet gezien).We zouden even een drankje samen doen op een terras. Hellaas kon ik geen oppas regelen dus heb ik me dochter 2,5 meegenomen. Opzich was het best leuk alleen hij had in een uur tijd 2x 0,45 l glazen bier gedronken en bood ons aan naar het station te brengen terwijl die geen autostoeltje in zijn. Auto had!!!!!! Wie heeft er ook wel eens met een jeugdliefde afgesproken en hoe beviel dat????
Geen autostoeltje is tot daar aan toe, maar... uhhhhhhhmmmm hij had ook nog eens gedronken ! Ik ben ervan overtuigd dat als het toen niet werkte, het nooit meer gaat werken. Anders is dat met mijn ex waar ik nog bevriend mee ben gebleven. Maar daarbij is het contact altijd gebleven en dat is puur vriendschappelijk.
Wat heeft bier en een autostoeltje te maken met de vraag of iemand nog een oude liefde spreekt? Anyway, mijn ex is zanger dus die kom ik regelmatig tegen en heb hem op Facebook. Maar gewoon vriendschappelijke want ik ben al ruim 12 jaar gelukkig met mijn man
Ik denk dat ze wil aangeven dat het haar om die redenen niet beviel haar jeugdliefde terug te zien. En graag van andere wilt weten hoe het ons ooit is bevallen. Ik stond een jaar geleden in het café met mijn man naast me en ineens stond m'n vriendje van de kleuterschool naast me. Tegenover ons stond een vriend die ineens vroeg: En heb je spijt? Wie had je liever gekozen? Dan sta je wel even . Maar ben dolgelukkig met mijn man!
@lise zo bedoel ik het ja. Het viel me zo tegen dat die wou gaan rijden zonder autostoeltje en zoveel bier dronk.
Ehm, nee... Het is niet voor niks geworden ... Ik ben echt waanzinnig gelukkig met mijn man en zou niet weten waarom ik met een jeugdliefde/ex zou afspreken.
Nee, hier zou ik ook geen behoefte aan hebben. En leuk zou ik het niet vinden als mijn vriend dit zou doen!
Ik kwam ongeveer een jaar geleden in een koffiebar de jongen tegen met wie ik voor het eerst had gezoend in groep acht Het was een leuke kerel geworden, gezellig mee gekletst.
Voordat ik met mijn huidige vriend was dus tussen de relatie met mijn ex en mijn huidige in heb ik eens met een andere verre ex afgesproken. Nou ik wist toen gelijk weer waarom hij een ex was. Echt een haantje en stoer lopen doen bah Hij zag het wel zitten nou ik niet!
Ik ben met mijn jeugdliefde getrouwd. Nu alweer 5 jaar. We kregen verkering toen ik 15 was. Na een half jaar heb ik het uitgemaakt. Altijd aan hem blijven denken. Hij achteraf ook aan mij. 5 jaar later kwamen we elkaar weer tegen en de vonk sloeg meteen weer over. Nu alweer 9 jaar getrouwd. En een dochter. Dus hier wel een succesverhaal.
Ik heb met 1 oude liefde contact via fb en soms whatsapp. 2 jaar geleden leek het van zijn kant weer op te bloeien dus heb ik afstand gehouden. Ik was natuurlijk wel gevleid maar goed, het is natuurlijk niet voor niks uitgegaan toentertijd. Plus dat ik gewoon mijn vriend heb en die écht niet ga inruilen Ik heb ook een oude vlam van de basisschool op fb Wel grappig maar verder niks hoor.
Mijn jeugd liefde zie ik regelmatig. Mijn ex en ja hij heerft een plek in mijn hart en ik in het zijne we zullen mekaar nooit helemaal los kunnen laten.
hier ook zo. Het ging uit door anderen. zo jammer. zal hem nooit vergeten. Mijn man weet dit. heb het niet verzwegen.Geen contact meer trouwens.
Nee want ik word niet zo snel verliefd - volgens mij heb ik niet eens een jeugdliefde; en wanneer ik niet langer meer verliefd ben op iemand, vind ik die persoon meestal 15x niks omdat ik er op de één of andere manier dik op afgeknapt ben. De jongen waar ik vroeger in groep 3 zoentjes aan gaf heeft nu een dikke plofkop. Hij heeft nog steeds een zacht plekje ergens maar dan enkel als DAT JONGETJE VAN TOEN, want wanneer ik hem nu zie denk ik: oh godzijdank heb ik hem niet
Toen ik mijn man leerde kennen had ik nog contact met mijn eerste liefde...dat was op dat moment al drie jaar over, maar we gaven nog wel om elkaar. Het is uitgegaan omdat we jong waren en niet beseften wat we hadden...vooral van zijn kant....toen het serieus werd met mijn man en we gingen samenwonen was het contact wat minder. Op een dag zei mijn moeder dat hij aan de deur was geweest, wist niet dat ik inmiddels samenwoonde en een week later kreeg ik een rouwkaart hij mijn eerste liefde was dood...hartaanval zo ineens weg 33 jaar. Mijn man is meegeweest naar de wake en met mijn moeder ben ik naar de crematie geweest...daar hoorde ik van zijn moeder dat hij kwam zeggen dat hij me terug wilde toen hij aan de deur stond bij mijn moeder. ..ik was zijn grote liefde hij had me nooit los kunnen laten....slik dat was een shock.
Ja ik heb er nog steeds moeite mee en hij is nu al vijf jaar dood....dat hij zijn verhaal nooit bij mij heeft kunnen doen. Er was niks veranderd want mijn man is bij wie ik wilde en wil zijn. ...maar soms blijf je met iemand wel een connectie houden. Heb hem wel in mijn droom gezien en daar heeft hij het ook tegen mij gezegd....