Roest niet..... Maar ben heel gelukkig en blij met mijn mannetje nu en zou ook echt niets anders meer willen. Heb wel een paar op Facebook maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Roest idd niet.. Heb er 1 op fb staan en zie ik af en toe nog, is 14 jaar geleden dat wij wat hadden en ik word nog altijd nerveus van hem. Na hem met iemand anders samen gewoond die voor mij van de aardbol is verdwenen en ik lang ngo gezocht heb om te weten hoe het met hem zou gaan...missie mislukt Maar ik ben dolgelukkig met mijn eigen manneke en zou hem never nooit meer in willen ruilen!
ik heb echt 2 grote liefdes gehad voor mijn a.s man 1tje heb een hele tijd geleden contact meegehad en het heeft geholpen om over hem heen te komen en nu als ik hem zie voel ik niks meer voor hem. Met een andere grote liefde heb ik nu een soort van semi contact en ondanks dat ik nog mega veel voor hem voel heeft ook dat geholpen om vragen beantwoord te krijgen waarom het fout ging en hij mij zomaar aan de kant zette. Daar heeft hij inmiddels ook veel spijt van .. En ondanks we beide mega gelukkig zijn met onze gezinnen en partners blijft het gevoel voor elkaar er ook nog sterk. En blijkbaar bij heel me schoonfamilie want niemand weet dat wij contact hebben maar zijn hele familie heeft mij wel toegevoegd op facebook haha. Maar ik zou me verloofde nooit bedriegen maar het contact verbreken met me ex kan ik ook niet al heb ik nu al even niks meer van hem gehoord. Hij heeft het erg moeilijk mee dat ik ga trouwen.
mijn eerste echte liefde is ook overleden toen hij 31 was en ben er in die tijd ook echt achter gekomen dat hij veel meer voor mij voelde dan ik dacht.... En ben er ook een lange tijd echt kapot van geweest.... Maar het was niet dat ik hem terug had gewild of zo maar iemand die je hart gestolen heeft verliest nooit een plekje in je hart het gevoel kan nooit echt helemaal weg zijn...
Mijn eerste echte liefde, en daar was ik al vroeg mee, 13 jaar, heb ik vorig jaar gesproken via fb en skype... gatverdamme wat een kwal is dat! Vroeger was ik gevleid door zijn lieve complimenten en zelfverzekerheid, nu kwam ik erachter dat het gewoon arrogantie en gladde praatjes zijn! Hij wilde me terug en heeft er veel aan gedaan in pogingen dat te laten lukken! Zelfverzekerd (lees arrogant) als hij is zei hij zelfs dat ik snel weer bij hem zou terugkomen en dat ik dan een kind van hem zou krijgen! Op een gegeven moment merkte ik dat hij gebruik maakte van mijn depressie en dat mijn nichtje (ook mee gebroken nu) hem daarbij hielp omdat ze mijn man niet mag! Dus ik heb het afgekapt en ben voorgoed van hem genezen! Verder heb ik nog wat exen op facebook! Eentje klets ik af en toe mee, maar daar ben ik mijn hele jeugd mee opgetrokken op de vamping waar we 17 jaar lang van april tot oktober waren! Verder ben ik nu ruim 8 jaar samen en heb ik 3 kinderen met mijn tweede grote liefde waar ik op mijn 15e ook verkering mee heb gehad! Toen ging het niet, ik was al veel 'verder' dan dat hij was... hij heeft toen verkering gekregen met een meisje wat hem iets harder en volwassener heeft gemaakt, minder mamakindje, en toen we elkaar daarna weer zagen was het weer raak! Overigens is dat meisje mijn beste vriendin inmiddels, dus mijn man spreekt zijn ex heeeel regelmatig en hij geeft haar en haar man weer adviezen nu ze papa en mama gaan worden binnen nu en drie weken! Ik krijg trouwens heel veel rare blikken als ik wel eens vertel dat mijn beste vriendin de ex is van mijn man...
De ene had ik nog heeeeel soms contact, bleef altijd wel nog een klein beetje kriebelen. De ander zou ik helemaal verrot kunnen schelden. Niet alleen voor mezelf hoe hij met mij omging maar ook hoe hij met alle vrouwen omgaat. Ik hoor ook nog steeds verhalen over hem van een gemeenschappelijke vriend. Deze ex vermijd ik liever nog steeds.
De liefde voor mijn huidige man was echt mijn maatje. Ik kwam uit een vervelende relatie en hij liet me zien dat het ook anders kon. We hebben samen heel veel meegemaakt. Uiteindelijk kwamen we erachter dat we het allebei niet durfde te verbreken, uit angst elkaar kwijt te raken. Maar we waren meer broer en zus dan liefdes. Hele goede vrienden gebleven, hij is hier een paar keer geweest met zijn toenmalige vriendin (ik woon nu in het buitenland) en hij was op onze bruiloft. Maar sinds vorig jaar geen contact meer. Ik heb het steeds geprobeerd, maar helaas. Hij gaat helemaal kapot aan de drugs. Erg verdrietig. Ik mis hem.
Ik heb nog heel lang contact gehad met mijn eerste liefde, er bleef altijd iets tussen ons. Maar toen ik mijn huidige vriend, nu verloofde, ontmoette was dat meteen voorbij! Mijn verloofde is mijn echte grote liefde, ik denk aan niemand anders meer!
Ik ben getrouwd met mijn eerste grote liefde Wij kenden elkaar al heel lang, en hebben 17 jaar geleden al iets gehad (vooral jong, dronken en onbezonnen), duurde 2 jaar, maar ik paste toen niet in zijn plaatje en daarbij kon ik niet omgaan met de omvang van zijn ego Jaaaaaaaaren later, zocht hij me op, ik was getrouwd net, 4 maanden eigenlijk, en we zijn gewoon wezen eten met z'n tweetjes. Maar ja ... oude liefde roest niet blijkt maar weer en de aantrekkingskracht was er nog altijd (eigenlijk nooit weggeweest). Zijn ego was iig al aardig geslonken (had een paar lessen nederigheid gehad over de jaren) en sja .... De schoonheidsprijs verdiende het allemaal niet, en mijn toenmalige huwelijk stelde niets voor (was echt om totaal de verkeerde redenen getrouwd, wist ik eigenlijk al op de trouwdag). Ik heb me lang slecht gevoeld hierover en ik heb het echt direct opgebiecht, geen geheimen gehad, niets stiekem gedaan. Nu ben ik al 9 jaar getrouwd met de liefde van mijn leven.
Ik heb geen jeugdliefdes of exen, dat scheelt. Als je niet in een relatie zit, vind ik best dat je wat kunt afspreken. Maar dan zonder verwachtingen. Dan kan het alleen maar meevallen! Zit je wel in een relatie laat het dan voor wat het is
Overigens moet ik erbij zeggen, dat ik uiteraard heel gelukkig ben met mijn man Maar dat neemt niet weg dat ik het heel verdrietig vind hoe het leven is gelopen voor mijn toenmalige maatje. Daarnaast lijkt het me trouwens wel heel leuk om te zien hoe het gaat met 'vriendjes' die ik vroeger had. Er staat me iets bij dat er eentje 'Rocky' heette. Ging helemaal nergens over, maar ik vond hem zo stoer Trouwens, tijdens de speeches op onze bruiloft, is mijn man gespaard gebleven, terwijl hier dat juist traditie is om in de speech toch wel dingen naar boven te brengen dat je denk oooh my goood.... Ik bleef niet bespaard. Er zijn een aantal vriendjes en liefdes in de speech aangehaald, tot groot vermaak van onze gasten
Mijn ex en ik hadden een heftige relatie en waren niet voro niks 5 jaar bij elkaar...dus een goed gesprek zou ik wel eens met hem willen hebben. Gewoon hoe het nu gaat en of hij zichzelf gebeterd heeft. Je hebt toch een hele tijd om elkaar gegeven.....dus het is meer een bezorgdheid of zo... Maar uit respect voor mijn man zou ik nooooit afspreken met een ex. Zou het andersom ook echt niet fijn vinden. En wat heb je eraan.... een leuk gesrpek meer niet dus waarom doen? Nee heeft geen meerwaarde voor mij.
Ik heb geen jeugdliefdes of oude liefdes lekker makkelijk Ja losse flodders maar niet serieus. Ben kei happy met mijn huidige mannetje al 11 jaar. Valt me trouwens op hoe makkelijk sommigen zijn mbt. contact hebben/afspreken met exen of oude liefdes. Wat vindt jullie partner hiervan? Zou hij dat dan ook mogen vraag ik me af
mijn partner weet van niks omdat ik niet wil dat hij zich zorgen moet maken om niks. En ja hij zou het ook mogen van mij ja soms moet je dingen aangaan om te zorgen dat het overgaat en het maakt je relatie sterker..
Ik heb sinds kort weer regelmatig contact met mijn eerste liefde. Mijn man vindt het prima en ik vind het heel leuk. Het klikt nog steeds.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar in mijn geval was het met 1 ex, er waren al jaren geen romantische gevoelens meer. Hij was gewoon mijn beste vriend, zoveel ellende meegemaakt samen, en hij was getuige bij mijn zus dr huwelijk. Ik denk dat er soms een soort uitzonderingen op de regel zijn. Mijn man heeft altijd gezegd dat hij zich zeker voelt in onze relatie en kon goed met mijn ex overweg. Hij logeerde hier zelfs met zijn nieuwe vriendin. Zij vertrouwde me 's avonds een keer toe dat ze het heel spannend vond, vreemd land en dan bij een ex logeren. Maar zij zag mij en mijn ex en mij en mijn man en zorgen verdwenen als sneeuw voor de zon. Ik kon haar reactie wel indenken hoor, vreemd is het toch een beetje. Mijn man mag best contact hebben met oude liefdes waar hij een speciale band mee heeft. Ik zou me schuldig voelen als ik hem dat weg zou nemen. Maar toevallig hoeft het van hem niet, geen speciale banden of iets.