ja dat doe ik ja iedereen heeft zo zijn geheimen en dit is mijn geheim en nee we doen niks wat niet mag want ik zal me verloofde never nooit niet bedriegen dat zit niet in het aard van het beestje maar deze ex kan en wil ik niet kwijt als goede vriend en ik weet gewoon dat mijn verloofde dit wel zou verbieden wat ik ook helemaal zou kunnen begrijpen daarom zou ik het van hem ook niet willen weten... Al hoop ik dat ik het wel gewoon kan vertellen en open en eerlijk kan zijn want ik ben eigenlijk open en eerlijk over alles....
jammer dat je dan niet eerlijk kan zijn.... Lijkt me veel erger als hij er straks achterkomt dan dat je het nu gewoon eerlijk vertelt toch. En ik snap dat deze persoon schijnbaar erg belangrijk voor je is dt je de meing van ja partner niet meeneemt? Maar waarom eigenlijk? Waarom is het belanrgijker voor je om deze persoon te zien dan de mening van je verloofde te respecteren?
Ik was een paar maandjes terug mijn oude liefde tegen gekomen... Man wat was hij veranderd! Ik voelde meer spijt dan liefde... ben trouwens ook pas getrouwd en hartstikke gelukkig met mijn man. Maar ik had er toen die tijd nogal een tering zooi achtergelaten... dus het was super om hem weer te zien en spreken en te zeggen het spijt me en het ga je goed! Gold ook voor zijn ouders... en dat na 10 jaar! Wat n opluchting was dat... het viel me niet tegen in ieder geval. Was gewoon blij dat de lucht geklaard was.. Mijn man trouwens ook... die wist dat ik m daar tegen kon komen. Was met me vader mee.
+1 mee eens... zo kan je een huwelijk ook niet ingeaan lijkt mij. Maar ieder zo zijn ding... uit eindelijk haalt het je vanzelf in.
Fijn is dat he, als je dingen goed kunt maken. Ik heb dat gelukkig ook kunnen doen en het staat ook helemaal niet tussen ons in ofzo. Ik heb hem ook een heleboel kunnen uitleggen en verduidelijken waardoor hij er ook meer vrede mee heeft hoe het toen is geeindigd. Voor iedereen goed!
Nou zo.. we waren 18 en verloofd.. en ik had t zo lullig gedaan en ineens ging t allemaal in zo'n sneltrein vaart.. wat n hel. Die prijs heb ik mogen betalen zeg!! Schaamde me meer en had zo'n spijt maar wat doe je.. even bellen.. sorry? Nee dit was goed... en lekker laten gaan T heeft de relatie tussen mij en me man alleen maar versterkt!
soms is het ook zo goed om iets af te sluiten! Maar dat is wat anders dan oprecht contact te willen hebben en dit te verzwijgen tegen je partner...dan krijgt het toch een andere lading. Daarbij vindt ik dat als je echt van iemand houdt je voor hem moet kiezen op dat moment... Is hier iig geen moeite....zou toch bij iedereen zo moeten zijn denk ik dan.
Ja had m nog gewijzigd heh... me man wist hier allemaal allang van. En ook dat ik m kon tegen komen... dit was gewoon iets wat moest gebeuren vandaag of morgen.
ja maar je kan m ook niet ontlopen natuurlijk....hier komen we mijn ex ook wel eens tegen en we zeggen gewoon netjes hallo....zijn geen kleine kinderen natuurlijk. Zo lang je beiden weet hoe het verhaal echt in elkaar steekt is het toch prima
en als het me inhaalt is er niks aan de hand want ik heb niks gedaan wat het daglicht niet mag zien. Ik zal me vriend never nooit niet bedriegen alleen dit heb ik nodig om dingen af te sluiten en verder te kunnen gaan. Ik zou ook willen dat ik eerlijk kon zijn en dat ik gewoon een vriendschap met me ex op een eerlijke manier kon hebben, maar ik weet dat het niet kan en we hopen beiden dat het ooit wel kan en dat we dan zonder zorgen onze vriendschap kunnen voortzetten. En mocht er maar een moment zijn dat er iets zou kunnen gebeuren dan verbreek ik alle contact met me ex want ik wil me vriend echt niet kwijt daarvoor hou ik teveel van hem
Vind verszwijgen net zoiets als bedriegen... maar dat ben ik heh. Dat is mijn gedachte er over. Enne Lov, ik kan mijn ex waarmee ik Mel heb idd nooit ontlopen maar daar drinken we tegenwoordig rustig een bakkie mee. Maar mijn ex-verloofde... die woont in Soest.. lol Mijn vader gaat in Amsterdam naar de kerk waar hij ook komt... waar ik dus al jaren niet kwam (ontliep) Maar t moest gewoon gefixed worden... en idd enige uitleg.
Ik heb dan nooit een relatie met hem gehad omdat hij destijds niet echt op het goede pad zat, maar de jongen waarop ik voor het eerst stapelverliefd werd, spreek ik nog regelmatig. Mijn vriend weet daar gewoon van, en hij vraagt zelfs regelmatig hoe het met hem gaat. Ze zitten allebei in de vrachtwagens, en hebben dus oprecht interesse in elkaars wereld. Het grappige is dat ze elkaar nog nooit gezien hebben, op de één of andere manier durft mijn 'oude vlam' dat niet. Hij houdt gepaste afstand van mijn vriend, wil zich niet in ons leven mengen. Laatst is hij nog op de koffie geweest (terwijl mijn vriend niet thuis was, dat ontloopt hij tot nu toe), en hij is totaal niet meer de jongen waar ik vroeger verliefd op was. Maar dat maakt niets uit, we kunnen heel goed met elkaar praten en dat vind ik het belangrijkst. Ik ben over dit alles open en eerlijk naar mijn vriend toe, maar ik vind ook niet dat dit iets is om me voor te schamen. Hij vindt het leuk dat we nog zo met elkaar overweg kunnen. We lopen de deur niet plat bij elkaar en bellen hooguit 1 keer per 2 weken, puur voor de gezelligheid!
Ik kom mijn oude liefde wel eens tegen en we hebben wel eens leuke gesprekken. Maar echt met hem afspreken zou ik nooit doen. Heb daar geen behoefte aan en ik zou het ook niet leuk vinden als mijn man met een oude liefde zou afspreken...
Kon ik maar nog eens met mijn oude liefde praten! Helaas is hij in 2008 overleden aan een hersentumor. Ik vind het met momenten nog steeds moeilijk en kan er nog wel verdrietig om zijn