Oude liefde

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zo zeg... Stiekem afspreken vind ik wel echt not done ;)
    Waarom verzwijg je iets? Als je iets doet wat niet mag. Als dat hier gebeurd door manlief, is het einde oefening.

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Maar waarom ben je niet gelijk eerlijk geweest.

Mijn man ben ik gelijk duidelijk geweest ik heb 2 exen 1 zou ik het liefste neer knuppellen de knuppel. De ander hoort in mijn leven en daar heb je mee te dealen.

Mijn man heeft geen exen

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik hoef geen uitleg te geven het is aan mij waarom wel of niet...

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik snap ook niet waarom je niet eerlijk bent?
    Je zegt zelf dat jullie nog veel voor elkaar voelen, weet je man dat wel dan?
    De gevoelens worden nu alleen maar sterker als jullie elkaar blijven zien, als je ook maar een beetje respect hebt voor je eigen man kap je jullie contact gewoon af.

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Al zou er helemaal niks aan de hand zijn tussen jou en je ex, puur vriendschappelijk, op het moment dat je verloofde erachter komt dat jij dit contact al die tijd hebt verzwegen voor hem, is de kans heel groot dat je alsnog je spullen kan pakken.
    Maarja ieder zijn ding!

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Toen ik contact had met mijn overleden ex was mijn huidige man daarvan op de hoogte..zoiets moet je niet stiekem doen joh!

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja je houdt zoiets idd niet zomaar geheim...
    Als er niets aan de hand zou zijn dan hou je t ook niet geheim

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Mijn liefde is verongelukt toen wij nog een relatie hadden

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Melnina: Maar wat nou als je man erachter komt? Ook al heb je geen rare dingen gedaan, ik zou het mn vriend niét kunnen vergeven als hij achter mn rug om met exen afspreekt.

Dan verliest hij al het vertrouwen in je! Ben je daar niet bang voor, en is het je dat waard?

10. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    Cor THE record. Het was een jongen waarbij ik in de klas zat tot 3 mavo. We vonden elkaar leuk maar wisten het niet van elkaar. Toen de tijd was er niks gebeurt zelfs geen handje vasthouden.

4 jaar geleden via fb weer contact gekregen. En ik had gewoon heel sterk het gevoel dat we het nog niet afgesloten was. De vraag van wat als we wel bij de hand genoeg waren geweest om elkaar te zeggen dat we elkaar leuk vonden. En wat meerdere hier mee gemaakt hebben, wat als hij zou overlijden, dan zou ik balen dat ik het nooit heb afgesloten.

Natuurlijk was er het risico dat ik hem zou zien en de gevoelens er weer waren, maar gelukkig. Zie ik nu in dat we echt niet bij elkaar passen en nu is die een fijne jeugd herinnering!

Ik heb er weer rust van gekregen

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee. Ik zou het sowieso niet doen, maar ook zijn mijn ouders gescheiden omdat mijn moeder haar jeugdliefde voor de deur stond (ze was toen ze hem leerde kennen een jaar of veertien, kende hem van vakantie en had nog een tijdje met hem geschreven). Dus hoe onschuldig het ook lijkt.. heb ook de andere kant gezien en dat soort situaties vermijd ik nu liever. Ook zou ik het niet leuk vinden tegenover mijn man -ook al gebeurt er niets-

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

helaas zie ik mijn jeugdliefde nog elke verjaardag. mijn familie is bevriend gebleven met hem. we spreken elkaar niet en kijken elkaar niet eens aan. we zijn niet voor niets uit elkaar en ben blij toe, heb nu een geweldige man en 2 knappe jongens.

vind eigenlijk dat een ex gewoon afgesloten hoofdstuk is.

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Maar dat is ook wel apart (vind ik). Je kan elkaar toch gewoon gedag zeggen ipv. negeren?? Ik neem aan dat jullie allebei volwassen zijn?!

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou we kunnen elkaar wel gedag zeggen maar daar is er teveel voor gebeurt en vind hem mijn blik niet waardig en dat weet hij ook.
    dan ben ik maar kinderachtig:cool:

15. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Inderdaad!

Toen ik contact haf met mijn ex vertelde ik aan het begin alles aan mijn man, het begon namelijk met skypegesprekken met mijn nichtje erbij om te kijken hoe zielig zijn leven was, toen er dingen gebeurden waarvan ik wist dat mijn man het niet ok zou vinden (alles via skype en fb hoor niet irl) ging ik minder vertellen toe uiteindelijk niets meer! Uiteindelijk is mijn man erachter gekomen door mijn nichtje toen ik het eigenlijk allang weer vergeten was en heeft het me alsnog bijna mijn huwelijk gekost! Eerlijkheid duurt t langst!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet niet wat hij je aangedaan heeft, maa als het zo erg is vindt ik het wel erg l.ullig dat je familie contact houdt met zo iemand...;)

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen contact meer met mn ex, wrl elkaar nog gesproken nadat het uit was, maar dat gaf ook niet echt antwoord op vragen.
    Toen ik een nieuwe vriend had weigerde hij ineens met me te praten en ging me weer negeren, wat hij ook een tijd had gedaan nadat het uit was. Heel volwassen.... We hadden 5 jaar een relatie en even contact was goed om het af te sluiten.
    Mn huidige vriend is zoooo anders en daardoor zie ik hoe een relatie ook anders kan zijn.

18. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Nee, totaal geen behoefte om af te spreken met welke ex dan ook. Ik ben gelukkig met mijn man.

Maar drank en rijden vind ik echt geen combi. Mijn man drinkt gelukkig geen druppel als hij moet rijden en ik vind dat iedereen dat zou moeten doen. Ik rijd ook geen meter als mijn dochter niet in een autostoeltje zit maar ik kan me daarbij nog voorstellen dat een kinderloze (??) man dat niet weet.

19. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113

Dat moet iedereen uiteraard voor zichzelf bepalen maar ik begrijp dat argument nooit zo goed.
    In mijn oren klinkt dat hetzelfde als:"ik heb totaal geen behoefte aan vrienden/kennissen. Ik heb al een vriendin
    Snap je? Je kunt toch meerdere mensen in je leven hebben?
    Vraag ik me oprecht af, niet lullig bedoeld.

20. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik heb geen behoefte om contact te hebben met mijn exen...

Op één ex na en samen verwachten wij een kleintje ;)
    We hebben met ons 16 heel kort met elkaar gehad, maar ik was toen té losbollig, waardoor ik hem weer heb losgelaten. 6,5 jaar geleden ben ik hem weer tegen gekomen en de vlam sloeg meteen weer over!

Deel Deze Pagina