Zo zeg... Stiekem afspreken vind ik wel echt not done Waarom verzwijg je iets? Als je iets doet wat niet mag. Als dat hier gebeurd door manlief, is het einde oefening.
Maar waarom ben je niet gelijk eerlijk geweest. Mijn man ben ik gelijk duidelijk geweest ik heb 2 exen 1 zou ik het liefste neer knuppellen de knuppel. De ander hoort in mijn leven en daar heb je mee te dealen. Mijn man heeft geen exen
Ik snap ook niet waarom je niet eerlijk bent? Je zegt zelf dat jullie nog veel voor elkaar voelen, weet je man dat wel dan? De gevoelens worden nu alleen maar sterker als jullie elkaar blijven zien, als je ook maar een beetje respect hebt voor je eigen man kap je jullie contact gewoon af.
Al zou er helemaal niks aan de hand zijn tussen jou en je ex, puur vriendschappelijk, op het moment dat je verloofde erachter komt dat jij dit contact al die tijd hebt verzwegen voor hem, is de kans heel groot dat je alsnog je spullen kan pakken. Maarja ieder zijn ding!
Toen ik contact had met mijn overleden ex was mijn huidige man daarvan op de hoogte..zoiets moet je niet stiekem doen joh!
Ja je houdt zoiets idd niet zomaar geheim... Als er niets aan de hand zou zijn dan hou je t ook niet geheim
Melnina: Maar wat nou als je man erachter komt? Ook al heb je geen rare dingen gedaan, ik zou het mn vriend niét kunnen vergeven als hij achter mn rug om met exen afspreekt. Dan verliest hij al het vertrouwen in je! Ben je daar niet bang voor, en is het je dat waard?
Cor THE record. Het was een jongen waarbij ik in de klas zat tot 3 mavo. We vonden elkaar leuk maar wisten het niet van elkaar. Toen de tijd was er niks gebeurt zelfs geen handje vasthouden. 4 jaar geleden via fb weer contact gekregen. En ik had gewoon heel sterk het gevoel dat we het nog niet afgesloten was. De vraag van wat als we wel bij de hand genoeg waren geweest om elkaar te zeggen dat we elkaar leuk vonden. En wat meerdere hier mee gemaakt hebben, wat als hij zou overlijden, dan zou ik balen dat ik het nooit heb afgesloten. Natuurlijk was er het risico dat ik hem zou zien en de gevoelens er weer waren, maar gelukkig. Zie ik nu in dat we echt niet bij elkaar passen en nu is die een fijne jeugd herinnering! Ik heb er weer rust van gekregen
Nee. Ik zou het sowieso niet doen, maar ook zijn mijn ouders gescheiden omdat mijn moeder haar jeugdliefde voor de deur stond (ze was toen ze hem leerde kennen een jaar of veertien, kende hem van vakantie en had nog een tijdje met hem geschreven). Dus hoe onschuldig het ook lijkt.. heb ook de andere kant gezien en dat soort situaties vermijd ik nu liever. Ook zou ik het niet leuk vinden tegenover mijn man -ook al gebeurt er niets-
helaas zie ik mijn jeugdliefde nog elke verjaardag. mijn familie is bevriend gebleven met hem. we spreken elkaar niet en kijken elkaar niet eens aan. we zijn niet voor niets uit elkaar en ben blij toe, heb nu een geweldige man en 2 knappe jongens. vind eigenlijk dat een ex gewoon afgesloten hoofdstuk is.
Maar dat is ook wel apart (vind ik). Je kan elkaar toch gewoon gedag zeggen ipv. negeren?? Ik neem aan dat jullie allebei volwassen zijn?!
nou we kunnen elkaar wel gedag zeggen maar daar is er teveel voor gebeurt en vind hem mijn blik niet waardig en dat weet hij ook. dan ben ik maar kinderachtig
Inderdaad! Toen ik contact haf met mijn ex vertelde ik aan het begin alles aan mijn man, het begon namelijk met skypegesprekken met mijn nichtje erbij om te kijken hoe zielig zijn leven was, toen er dingen gebeurden waarvan ik wist dat mijn man het niet ok zou vinden (alles via skype en fb hoor niet irl) ging ik minder vertellen toe uiteindelijk niets meer! Uiteindelijk is mijn man erachter gekomen door mijn nichtje toen ik het eigenlijk allang weer vergeten was en heeft het me alsnog bijna mijn huwelijk gekost! Eerlijkheid duurt t langst!
Weet niet wat hij je aangedaan heeft, maa als het zo erg is vindt ik het wel erg l.ullig dat je familie contact houdt met zo iemand...
Geen contact meer met mn ex, wrl elkaar nog gesproken nadat het uit was, maar dat gaf ook niet echt antwoord op vragen. Toen ik een nieuwe vriend had weigerde hij ineens met me te praten en ging me weer negeren, wat hij ook een tijd had gedaan nadat het uit was. Heel volwassen.... We hadden 5 jaar een relatie en even contact was goed om het af te sluiten. Mn huidige vriend is zoooo anders en daardoor zie ik hoe een relatie ook anders kan zijn.
Nee, totaal geen behoefte om af te spreken met welke ex dan ook. Ik ben gelukkig met mijn man. Maar drank en rijden vind ik echt geen combi. Mijn man drinkt gelukkig geen druppel als hij moet rijden en ik vind dat iedereen dat zou moeten doen. Ik rijd ook geen meter als mijn dochter niet in een autostoeltje zit maar ik kan me daarbij nog voorstellen dat een kinderloze (??) man dat niet weet.
Dat moet iedereen uiteraard voor zichzelf bepalen maar ik begrijp dat argument nooit zo goed. In mijn oren klinkt dat hetzelfde als:"ik heb totaal geen behoefte aan vrienden/kennissen. Ik heb al een vriendin Snap je? Je kunt toch meerdere mensen in je leven hebben? Vraag ik me oprecht af, niet lullig bedoeld.
Ik heb geen behoefte om contact te hebben met mijn exen... Op één ex na en samen verwachten wij een kleintje We hebben met ons 16 heel kort met elkaar gehad, maar ik was toen té losbollig, waardoor ik hem weer heb losgelaten. 6,5 jaar geleden ben ik hem weer tegen gekomen en de vlam sloeg meteen weer over!