Hm.. Geen contact meer met exen.. Maar die eerste liefde, toen ik 16 was, houd voor mij een speciaal plekje in mijn hart. Het duurde maar 7 maanden, maar ik was tot over mijn oren verliefd.. Hij was voor mij de eerste in alles. Ik zie hem heel, heel, heel af en toe eens lopen ofzo, maar verder niets. Hij is getrouwd en heeft twee kinderen. Ik heb ook 2 kindjes en ben hardstikke happy met mijn kerel, zou hem voor geen goud willen omruilen! Toen mijn vriendje het uitmaakte na 7 maanden, zei hij dat ik iemand verdiende die nog meer van me hield als dat hij deed. Toen snapte ik dat natuurlijk niet.. Inmiddels wel; want ik heb er zo een! Toch zou ik nog wel eens een kop koffie met hem willen drinken, gewoon, om te zien hoe het met hem gaat en misschien nog eens herinneringen op te halen; hoe jong en onbezonnen we waren, maar verder niets!
Mijn eerste grote liefde zie ik nog af en toe. Niks stiekems ofzo.. Ik ken zijn vrouw en kindjes, hij mijn vriend en zoontje.. Altijd hartstikke gezellig.. Mijn eerste echte vriendje spreek/zie ik ook regelmatig. Hij gaat binnenkort trouwen.. Mijn vriend heeft ook nog contact met zijn eerste vriendinnetje, ik kan het ook goed met haar vinden. En het allerfijnste is dat hoe leuk gezellig het ook is we allebei blij zijn dat we bij elkaar zijn en niet bij een van de exen.. Maar dat we wel snappen en ook van elkaar wat we leuk vonden in die anderen.