12 weken voorbij en steeds zieker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door fairy2011, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hallo,

Ik ben de 12 weken inmiddels voorbij en lijk met de dag zieker te worden.
    Waar het met een week of 8 begon met misselijk is het sinds drie weken elke dag overgeven en functioneer ik sinds een week bijna niet meer normaal.

Vocht kan ik gek genoeg redelijk binnen houden, maar voedsel lukt niet.
    Daarnaast zit het hoogtepunt van misselijkheid en spugen bij mij niet in de ochtend, maar juist in de avond. Ook als ik m'n rust pak en met onze dochter mee slaap in de middag.

Is het normaal dat het juist alleen maar toeneemt met de weken? En wat zou ik er tegen kunnen doen. Iedere voedingssoort al geprobeerd. Ik durf momenteel alleen nog maar yoghurt te eten.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Wat vervelend voor je. Het belangrijlste is dat je vocht binnen krijgt en ik zou zwangerschaps vitaminen gaan nemen zodat je wel aan voldoende voedingsstoffen binnen krijgt. Het is belangrijk om goed gevarieerd te eten en niet te veel. Het aankomen is normaal want de baby groeit. Ik kan zo niet zeggen of je aan komt door ongezonde voeding of gewoon door de zwangerschap. Je kan bijv een eetdagboekje bijhouden van een paar dagen en deze aan je verloskundige laten zien om te kijken het gezond is wat je eet.
    Als je erg misselijk bent kan je via de huisarts emesafene krijgen. Dit kan je mogelijk een beetje helpen.

groeten evelien

Deel Deze Pagina