Als oudere mensen voor willen omdat ze vinden dat ze daar recht ophebben steiger ik echt. Volgens mij hebben zij meer tijd dan ik om in een rij te staan wachten, maar goed, dat kan ik niet voor ze bepalen natuurlijk. Ik heb stage gelopen in een verpleeghuis, maar sommige ouderen kunnen ook heel naar/brutaal naar jongeren zijn. Ik pikte dat echt niet, ook al zijn ze 70 jaar ouder dan mij. We kunnen normaal met elkaar omgaan, klaar.
Hier nog een verhaal,..... Vanmorgen op het werk, Ik werk op een polikliniek, Mijn collega die aan de bali was even naar het toilet gelopen en ik zit in een aparte ruimte achter aan de telefoon staat ineens een oudje naast me (rond de 85-90) Ik vraag of hij zich komt melden en vraag hem beleeft of hij bij de bali wil wachten tot mijn collega terug is omdat ik op dat moment met een telefoongesprek bezig ben, komt hij nog verder naar mij toe en begint er tussen door te praten en vraagt of hij goed zit. Ik vraag hem nogmaals vriendelijk even te wachten omdat ik in gesprek ben, slaat hij met zijn kaartje boos op het aanrecht, dat hij ook niet weet waar ie wezen moet,........Ik heb hem toen nog 1 keer gezegt dat hij bij de bali moest wachten en toen is hij in de wachtkamer gaan zitten zonder zich bij mijn collega te melden,......... de stoom kwam nog net niet uit mijn oren,................. volgens mij is het hoe ouder, hoe ongeduldiger,.............. Groetjes Inge
Bij mn oma in de flat wonen ook allemaal bejaarden , nu hadden ze laatst een paar keer een mevrouw haar scootmobiel uit het stopcontact gehaald omdat ze de stroom gezamelijk moeten betalen en ze dat niet van plan waren om extra te betalen voor haar scootmobiel Dat is pas asociaal nu kan die mevrouw de deur niet uit omdat hun zo gierig zijn ....
Nou dan heb ik ook nog een verhaal. In de auto voor mij reed een vrouw die onwel was geworden. Uiteindelijk kwam eerst de politie, en aangezien er nog maar 1 parkeerplek vrij was vroeg de politie aan mij of ik die even bezet wilde houden zodat hij de auto van die mevrouw er neer kon zetten. Sta ik midden op die parkeerplaats, komt er een bejaard stel aangereden. Dus ik sein dat ze er niet op kunnen maar nee hoor, ze rijden mij bijna omver. De vrouw draait het raam open en kijkt me boos aan. Dus ik vertel dat de politie de parkeerplek nodig heeft en leg snel de situatie uit. Zegt die vrouw: "Tja, dat is dan jammer voor de politie, hadden ze maar eerder moeten zijn."
Jeetje zeg! Waarom zijn die oudjes toch zo aso?! Totaal geen begrip / inlevingsvermogen! Alleen maar IKKE IKKE IKKE
ik denk wel dat er zo ook genoeg jonge mensen zijn hoor maar van oudjes valt het idd wel vaak op ik heb zelf in de ah gewerkt en daar was altijd een mevrouwtje die er sport van maakte om dingen te kopen die net 5 cent verkeerd geprijst zijn of dingen kopen die lijken op dingen in de bonus en dan bij de kassa stampij maken dat het goedkoper moet 1 maal had ik dat meegemaakt rond het middaguur en toen waren wat werkende mensen die pauze hadden zo iets van hey wij hebben haast zij die dame nou ik ben met pensioen dus ik heb lekker geen haast aaarg gadverdamme
Ach ja sommige oudjes ..... ALs ze al beginnen van de jeugd van tegenwoordig ... Zeg ik standaard, ja opgevoed door die ouwelui van vroeger .... Staan ze ook lekker te kijken. Kan wel een andere verhaaltje doen. Toen mijn oudste 1 was ... En ik nog niet wist dat ik zwanger was van mijn tweede ging ik met de tram (nie zo bijzonder ) had een jasje aan en een buideltasje er onder... Jas dicht ... Sta p ik de tram binnen ...... Gaat er iemand staan ... Zo van gaat u maar zitten u sjouwd genoeg mee .... haha ben lekker gaan zitten ... en lekker over mijn tajse geaaid hahaha...... Overigens leer ik mijn kid s wel altijd dat ze moeten gaan staan zodra het druk is in de trambusmetrotrein.. En dat doen ze dan ook well krijg daar altijd leuke reacties op...