Bloedverlies maar positieve test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kim2016, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim2016

Kim2016 Lid

8 aug 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    hi dames,

Ik had 2 weken geleden op di en woe een positieve ovulatietest.

Vanaf zondag ben ik gaan testen, zie foto. Alleen ik heb nu sinds vanmiddag na het plassen bloedverlies. Niet helderrood maar roze en bruin.

Niet continue maar af en toe. De test loopt volgens mij wel op, vergeleken met action vanmorgen en vanavond.

Willen jullie meekijken? Bedankt

2. Kim2016

Kim2016 Lid

8 aug 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nu met bijlage.

Bijgevoegde bestanden:

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Uhmmm.. ik vind de streepjes op de zondag testen duidelijker dan die van maandag helaas :(

4. Kim2016

Kim2016 Lid

8 aug 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Heel suf maar ik weet dus niet meer of ik de kruidvat testen wel goed heb, volgens mij heb ik zo en maandag verwisseld.

De action test lijkt vanavond wel donkerder toch? Onderste van zojuist en bovenste van vanmorgen vroeg.

Bijgevoegde bestanden:

• image1.JPG
      image1.JPG
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      146
  5. beebj

beebj Niet meer actief

Duidelijker kan niet hoor!

6. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Ik vind het er ook goed uit zien!
    Ik heb zelf ook bruinverlies gehad. En zelfs een sliertje rood. Hoeft niets te betekenen..

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    De action loopt inderdaad prima op. Bloedverlies is helemaal niet zeldzaam bij een zwangerschap gelukkig. Zolang het niet helderrood wordt en gepaard gaat met krampen hoef je je geen zorgen te maken.

Gefeliciteerd :)

8. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Vriendin van mij heeft ook bloedverlies gehad (rood zelfs) en we hebben 2 weken terug een kloppend hartje gezien! Op de dag dat ze ongesteld moest worden begon het, maar haar testen liepen wel op.. heeft ze zo''n 4 dagen bloed gehad, en tussendoor ook nog een paar keer.

Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina