Draagdoek

Discussion in 'De babyuitzet' started by Trimiento, Sep 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trimiento

Trimiento Niet meer actief

Hoi,

Heb jij een draagdoek voor je kind, en voor welke leeftijd ?

Miskoop of blij mee?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,132
    8,867
    113
    Ik heb een Hoppediz das Leichte, is vanaf de geboorte te gebruiken. Super doek, maar voor mij een miskoop, omdat ik de kinderwagen veel makkelijker vond en de oudste ook geen echt 'draagkind' was (de jongste wat meer, maar toen was het al snel zomer en dan vind ik dragen veel te warm)...maar ik vond hem wel heel fijn dragen. :)

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Hier een aantal doeken; 2 van Girasol, een Calin Bleu, en een Didymos. Heerlijke doeken! Allemaal vanaf de geboorte te gebruiken. Ik denk dat de Girasol Diamond Rainbow mijn lievelings is; lekker zacht en super mooi :)
    Verder heb ik ook een mei tai (van Hoppediz; de Pune Pink/Orange), ook erg handig, maar inmiddels heb ik ook een Wompat (= ergonomische drager) en die verdringt de mei tai volledig. Heerlijk ding, die Wompat!

Een mogelijk tweede kindje zal ik zeker proberen in een doek te dragen :) En dan als hij/zij iets ouder is in een ergonomische draagzak.

Voor meer info kun je trouwens eens kijken of Babybij : draagdoeken en draagzakken | Doekenbieb en Durf te dragen is misschien ook leuk om te bekijken!

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hier zijn ook al veel topics over. Misschien even de zoekfunctie gebruiken?

Verder zijn de websites die Andrea noemt erg handig om eens rond te snuffelen. Succes!

Share This Page