Hoi allemaal, Vandaag onze wagen besteld, de Yoolz day earth, en daarbij heb ik ook een lodger bunker besteld. Nou zit ik te twijfelen of ik ook nog een lodger wrapper erbij aan zou willen schaffen. Die is toch wat kleiner, en de bunker is voor het eerste begin wel best heel groot! Ik zou de wrapper dan wel via marktplaats aan willen schaffen, dus dat scheelt nog wel in ieder geval. Maar wat vinden jullie? Is een wrapper EN een bunker teveel van het goede? Of zou het elkaar aan kunnen vullen? Alvast bedankt!
Pfoe, geen idee eerlijk gezegd, maar wij hebben ook een bunker en gebruiken deze pas in de wandelwageninzet. Tot die tijd ging het prima met een gewone wikkeldoek in de wagenbak en evt extra dekentje.
De bunker is meer voor vanaf een jaar of 1 vind ik, is erg groot. Die gebruik je voor de wandelwageninzet. Voor in de reiswieg had ik een wrapper. Ideaal!
Hier ook voor de wandelwagen inzet de bunker, en ik heb deze zwangerschap een wrapper aangeschaft voor in de reiswieg!
Bunker is echt wel wat anders dan een wrapper. Bunker is idd voor in de wandel wagen inzet. Wrapper wikkel je je kindje in als ze nog een stuk kleiner zijn, in de box, wandelwagenbak, op schoot, cb..
Ik heb ze allebei. De bunker voor de buggy-inzet, en de wrapper voor de reisweig. De bunker heb ik de eerste tijd ook in de maxi cosi gebruikt. Het was toen koud, en mijn dochtertje was nog zo klein. De bunker is een beetje te groot voor de maxi cosi, maar het onderste stuk kan je dubbel vouwen.