Ben ik zwanger???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gouds, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben nu in paniek!!
    Vandaag is dag 32 van cyclus en ik had geen symptomen. Ik had wel lichte steken onderin mijn buik, meer niet.

Ik ging toch testen en kreeg dit als uitslag, wat betekent dit?
    (de test is van Action, hiervoor heb ik nog twee keer geplast nadat ik wakker was)

Bijgevoegde bestanden:

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Dit geeft aan dat je zwanger bent! :D Gefeliciteerd!!

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    geen twijfel mogelijk idd zwanger

4. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

5. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Ohjeee ik ben serieus in paniek!! Weet niet of ik dit nu wil, omdat ik nog even mee wil wachten tot ik helemaal gestopt ben met roken! Ik had zelfs wijntje op gehad afgelopen week ( ik dacht serieus dat ik geen eiersprong had, ik had twee weken lang gestest na laatste menstruatie en geen eiersprong, behalve ene dag een heel lichte streepje) en wil nog laten inenten tegen rode hond (vorige week bloeduitslag gehad dat ik geen antistoffen had en Vitamine D te kort)... Daarom hadden we besloten om nog even een paar maanden te wachten en had dit echt niet verwacht zo snel!!!!! Ik wil liever dat ik gezond zwanger word en gezond baby uitkomt! Ik voel me echt klote :eek: hoop dat er niks beschadigd is!!

6. LiveLifeLovely

Hi, ook hier onverwacht zwanger en echt veel gedronken tot de positieve test. Verloskundige geeft aan dat ik me geen zorgen hoef te maken, de eerste weken is er nog geen contact via navelstreng.

Zou je willen adviseren toch écht te stoppen met roken, vandaag gelijk foliumzuur gaan halen. Eventueel multivitamine voor zwangere dames.

Dont panic en wees blij dat je zo snel zwanger bent :D

Als je ongerust blijft, zou ik zsm contact zoeken met een verloskundige. Zij kan je vast gerust stellen :D

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Nou goede motivatie om vandaag de sigaretten in de prullenbak te gooien.:)
    En een negatieve ovulatietest geeft natuurlijk niet aan dat er geen eisprong plaatsvind, grote kans dat als je nog een paar dagen had doorgetest je wel een positieve had.
    Dat wijntje maakt echt niet uit, tot 6 weken is er geen bloedband.
    Ik zou de huisarts bellen ivm advies over de injectie en het vit d tekort.

En..Gefeliciteerd!:)

8. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Wat super lief van jullie voor de snelle reacties en gerustelling!
    Ik voelde me zo schuldig!

Ik heb gelijk mijn acupunctuur gemaild voor afspraak (hopelijk vandaag al), om te helpen met stoppen met roken.
    Mijn vriend weet nu pas en is er super blij mee (hij is aan t werk).
    We hadden een maandje geleden afspraak gemaakt met verloskundige voor kinderwens en advies.
    Ik slikte sinds ik gestopt met de pil al foliumzuur, alleen afgelopen paar dagen niet meer omdat ik dacht dat ik niet zwanger zou zijn...
    Serieus, ik voelde verder echt niks bijzonders! Ik was afgelopen dagen zo opgelucht en blij dat ik eindelijk geen rare symptomen voel van ontpillen en BAM zwanger?!! Enige wat ik voel is lichtelijk steken onderin de buik, voelt zo onschuldig..
    Twee weken geleden slik ik al vit D pilletjes...

9. LiveLifeLovely

Ik voelde mij ook echt niet zwanger, geen symptomen behalve iets vollere borsten.. en nu 13 weken zwanger en voel nog steeds niets.

Twee keer echo gehad, alles lijkt goed, dus er maar vanuit gaan dat er écht een kindje zit Hihi.

Over t wijntje zou ik me niet druk maken, ik heb echt alle weken een aantal dagen per week wat gedronken. ;)

Wat goed dat je gelijk actie onderneemt mbt roken, dat lijkt me inderdaad prioriteit numme 1.

10. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Trouwens jij ook gefeliciteerd met zwangerschap! :D

Ik kan me nu nog steeds niet voorstellen dat ik nu ook ben, alsof ik nog droom!

Ook over het roken ben ik doodsbang dat het mis kan gaan met het kindje... Maar ben zelf wel ernstig roker.. Door het stress rook ik te veel en nu heb ik even (gezonde) stress .. hahah moet me echt inhouden

Nu afwachten op de mail, geen idee of ze vandaag al kunnen.
    Moet ik trouwens ook de huisarts bellen?

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Oh jeetje meis rustig aan,kan me voorstellen dat je dit dan nu even niet verwacht had maar onderneem actie,zoals gelijk stoppen met roken en die vitaminepilletjes slikken. Je vk bellen voor een eerste afspraak en je ha ook,dan weten ze dat je zwanger bent en als je nog meer info wil kan je het ook aan hun vragen. Gefeliciteerd en wens je een voorspoedige zwangerschap!

12. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel!

Ik heb al een afspraak gemaakt met acupunctuur om 17:00 uur! Hoop dat mijn stress dan ontneemt door stoppen met roken.
    Helaas rookt mijn vriend ook, die mag van mij vanaf nu buiten roken haha

13. LiveLifeLovely

Hoe is het gegaan??

14. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Met acupunctuur ging het goed, ik heb dit eerder gehad (ong. 5 jaar geleden).
    Gisteravond ging mijn vriend buiten roken, op dat moment vond ik wel ff moeilijk! Tot nu toe nog geen 1 sigaretje gerookt sinds de acupunctuur! :) Vandaag weer een dag... haha

15. LiveLifeLovely

Volhouden hoor!!

16. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Doe ik!! :D

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Elke keer als je het even moeilijk hebt, moet je hier gewoon je mooie banner komen bekijken ;)
    Is een goede motivatie om er van af te blijven denk ik.

18. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Volhouden meid! Je hebt een geweldige motivatie.
    Krijg je trek? Even je handen op je buik(kindje) en diep ademen! DAAR doe je het voor!

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Meis, hartstikke goed dat je graag zo gezond mogelijk de zwangerschap in wilt, maar soms beslist de natuur anders ;)
    Je doet wat je kunt en zo te zien is dat helemaal prima. Je bent gestopt met roken, daar mag je supertrots op zijn. En de alcohol loopt waarschijnlijk ook wel los. Inenten tegen rubella zal even moeten wachten ;)
    Slik je multivitamine voor zwangeren? Of iets anders wat vitamine D-suppletie betreft?

20. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Gefeliciteerd!

En super knap dat je je zo voor de volle 100% inzet om te stoppen met roken. Hou vol meid! Het is mij ook gelukt, en ik heb heel wat stress te verduren gehad. Dus dan kan jij het ook :D

Wat betreft je lage vitD. Hoe laag is hij? Mijne is momenteel 18, veeeeel te laag, dus ik krijg calcium chew D3 tabletten, misschien dat jij die ook mag van je huisarts? Dan is je vitamine veel sneller op pijl dan met die drogist tabletjes.

Deel Deze Pagina