Ja precies. Als het over iemand gaat uit het verleden, dan typ ik die naam ook in om op te zoeken. En ik weet wie je bedoelt alhoewel ik die hele rel niet heb meegekregen toentertijd. Terwijl ik hier wel vrij actief was toen. Ik heb ook nog weleens gezocht op dat Topic van die vrouw die overleden is en herinneringen maakte voor haar kinderen. Uiteraard niet als vermaak maar dat greep me wel aan toen.
Ik zit hier ook elke nacht weer omdat dat jong van mij nog steeds ‘s nachts een paar keer wakker is Het helpt me ook om in slaap te komen merk ik. Dus mocht ik een keer een reactie plaatsen zoals dit —-> hekmdkihebejekkejnsjsjs, dan weten jullie dat ik in slaap ben gevallen met m’n vingers op de toetsen
Nee, alleen als ik echt iets zoek dan wil ik de zoekfunctie nog wel eens gebruiken. Maar verder eigenlijk nooit.
Ik doe dat ook nooit. Geen zin in en ik zie persoonlijk het 'nut' er ook niet van in, omdat ze toch niet meer 'actueel' zijn.
Ik lees wel eens terug in het bevalling-lijst topic waar ik mee geschreven heb.. mooie herinneringen aan het zwanger zijn en de bevalling
Ik heb jouwe ook teruggelezen maar dat is alweer een poosje terug dat ik dat gedaan heb Was nog even zoeken maar ik wilde het graag ‘snappen’
Trouwens. Ik typte net heel hard dat ik nooit ‘reltopic’ in getoetst had maar het gebeurde als vanzelf Daar komen pareltjes naar boven zeg
Haha, dat soort topics lees ik dus weleens terug. Ik zoek er niet naar, maar soms wordt een topic genoemd ofzo en dan kijk ik wel. Dus als je nog tips hebt
Dit is wel een lekker weglezertje https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/%C2%80200-gevonden-wat-moet-ik-ermee.451570/
Nou deze toch maar teruggelezen herkende zelfs nog wel wat namen. Ik heb spontaan vanmiddag 200 euro gevonden denk ik, ben benieuwd of het veranderd is in 9 jaar
Toch heb ik het idee dat het nu minder is. Heb al wat topics teruggelezen en de sfeer (en leden) zijn anders nu. Bij bepaalde leden die schreven in dat €200 Topic, kreeg ik een sterk ‘bepaald Facebookpagina’ gevoel
Topics teruglezen doe ik niet, maar ik zoek bijvoorbeeld weleens leden op om te kijken hoe het met ze gaat. Zoals madeliefje die 2 kindjes verloren is. Ik vond haar altijd zo lief en sterk over komen. Helaas al lang niets meer van haar voorbij zien komen.