Steken in buik en boven anus; herkenbaar

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Elleke, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hallo allemaal! Een misschien wat raar onderwerp, maar ik heb sinds 2 dagen heel erg last van steken boven bij m'n anus en in m'n buik. Vooral als ik ontlasting heb (sorry voor het onsmakelijke onderwerp ;)) en op de wc zit krijg ik erge steken in m'n buik.
    Is dit herkenbaar voor sommigen van jullie? Het is vandaag bijna 2 weken geleden dat ik ben bevallen, ik weet niet of het hier mee te maken heeft, dat bijv. alles weer 'goed op gang moet komen?'
    Heb ook het gevoel helemaal van onderen uitgescheurd te zijn. Zag erg tegen het feit op dat ik voor het eerst ontlasting had na de bevalling, maar toen had ik niets geen last en nu.......

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Die steken in de buik zegt mij niks, mss inderdaad dat alles weer een beetje op z'n plek valt?!

Ik had wel ontzettend pijn met m'n ontlasting een paar weken na de bevalling, maar toen leek het alsof ik er glas-scherven uit moest werken; aambeien. Doet het bij jou ook zo'n zeer, of zijn het gewoon steekjes? Anders mss eens de ha bellen?

3. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Hallo, ik heb deze klachten ook gehad met name vlak voor ik ontlasting moest hebben,en ook wel eens als ik ging zitten op de bank.
    Nu na 4 weken zijn die klachten toch over gegaan vroeg mij ook eerst af of het mss aambeien konden zijn.

Deel Deze Pagina