Hier ben ik . Ik had een topic geopend. Heb gisteren de verf binnen gekregen en ben al flink opgeschoten!! Ik heb dus de krijtverf van Annie Sloan gekocht (whit linen, is net niet wit zeg maar), daarbij hoef je niet te schuren en gronden, ideaal!!! Ik zal ff foto in 'mijn' topic posten met de huidige stand van zaken.
Het is een andere kast geworden! Die man had er nog één staan, en die vond ik veel mooier Nu dus schuren. Deze:
Het beslag is al goed, dat is oud en zwaar. Verf heb ik in huis, ben nu meer bezig met de inrichting hahaha. Heb veel Blond en Pip servies, dat zal er wel in komen.
Ik zou ook voor wit gaan.. Maar het moet ook wel weer bij je meubels pakken! Wat een werk zeg, maar daarna mag je trots zijn! Succes.
Haha nee hij zit nu bijna helemaal in de grondverf. Vanavond beginnen met de lak en dan is ie klaar. Ik verwacht eind deze week. Verf droogt nu niet zo heel snel.
Onderste gedeelte is klaar was alleen het hang en sluit werk nog aan het schoonmaken dus die zitten nog niet op de kastjes. Bovenste gedeelte staat in de grondverf, en daar ga ik vanavond aan beginnen. Hoop dat het volgende week staat, droogt wat langzaam omdat ik in de schuur bezig ben met een klein kacheltje.
Ziet er nu al erg mooi uit! Ik zou ook wel zoiets willen doen haha, alleen zie ik erg graag houten meubels zonder verf, dus geen idee wat ik zou moeten verven.
Bedankt! Vind het wel erg veel werk hoor, maar wel leuk. En het resultaat is er natuurlijk ook naar Toch nog even een foto met beslag. En wat dingetjes bovenop, anders is het zo kaal * edit * oeps, hahaha op de kop. Stomme ipad. Even proberen te fixen.