Uuuh ja, die heb ik verwijderd dacht ik. En heb hem zo niet op de ipad staan. Wel op de harde schijf, maar de laptop is in reparatie. Dus kortom, nee de voor foto heb ik nu niet. Haha.
Geweldig is dat he? Het was echt een lelijke bruine kast, maar een likkie verf en hij is echt heel mooi geworden. Lang leve verf!
Wauw! Super zeg! Wat was dit nu voor kleur? Ik heb een heel oud theemeubel geërfd van mijn oma, die is helemaal donkerbruin eiken en die wil ik ook graag schilderen. Moest je hard schuren en gronden enzo, pakte de verf goed?
Heel mooi resultaat zeg. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als ie helemaal gevuld is met servies e.d. Dan kan ie zo in een tijdschrift.
Wil je de oude foto nog eens plaatsen? Hou de kast eerst was? Ik vind hem nu prachtig echt, en dat voor drie tientjes??
Wauw, wat een supergave kast! Mijn moeder heeft op mijn slaapkamer ooit de resten behang op de achterwand van de kast geplakt, dat is ook een leuk idee!
Thanks Het is de ral9010 verf van de Action. Met Action grondverf. Licht schuren, ontvetten en 1 laag grondverf. De lak heb ik 2 keer gedaan. Vond ik toch wat mooier dekkend. Denk dat de kast ons in totaal 60 euro heeft gekost. Voor foto heb ik op de harde schijf staan, krijg ik zo helaas niet op de ipad.