ik heb bij de prenetal een 2e reiswieg(bak) gekocht. ik denk dat is wel handig. als de baby nog klein is. en we gaan ergens heen, dan gaat de baby toch in de maxi cosi en aangezien ze daar niet heel lang in mag. ivm ruggetje toch? heb ik een 2e reiswieg(bak) gekocht. dan nemen we die mee ipv de hele kinderwagen. is dat handig of niet?/ liefs wendy
Ik weet niet of dit echt nodig is. Je kunt toch ook allen de bak van kinderwagen meenemen die je al had?
ja maar ik heb nog geen kinderwagen haha. dat is het probleem. en deze was nu bij de prenetal in de aanbieding. hij was maar 5 euro.
hij staat Bij mn ouders ik kan het weekend pas een foto maken. maar het is een zwarte reiswieg(bak) merk weet ik eigenlijk niet.
ja dat idee heb ik ook zeker omdat het 5 euro kost en ik nog nooit een reiswieg kinderwagen bak voor 5 euro gezien heb
5 euro? Wtf Mijn Dreami kost 110 in de winkel ofzo... En idd, een kinderwagen klik je toch gewoon de bak vanaf... kan je de wagen ook thuislaten.
misschien bedoeld ze een babynestje? je kan het altijd nog gebruiken op je slaapkamer , als je de kleine de eerste tijd bij je wilt hebben s'nachts ofzo grtz Ramona
Ik ben een beetje bang als ik naar dr berichtje kijk, dat ze hem gekocht heeft voor in de auto. Om haar kindje daar in te leggen, aangezien het niet te lang in de maxicosi mag.
en we gaan ergens heen, dan gaat de baby toch in de maxi cosi en aangezien ze daar niet heel lang in mag. ivm ruggetje toch? heb ik een 2e reiswieg(bak) gekocht. Daaruit maakte ik het op eigenlijk... Maar dat is het vervelende van schrijven, iedereen ziet het weer anders.
ik denk t niet hoor. Ik denk dat ze hem wil gebruiken als ze bij de visite is zeg maar. Om lekker te laten liggen. Ik denk ook dat het een reiswieg is en geen kinderwagenbak. En misschien is deze kleiner/ makkelijker dan de kinderwagenbak die ze op t oog heeft? Haha, we zijn benieuwd! Laat je het nog even weten?
Je kan inderdaad ook gewoon de bak van je kinderwagen gaan gebruiken en dan het onderstel thuis laten. Maar ach.. voor die 5,00