negatieve bloedtest maar wel zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anniem, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er wel eens een negatieve bloedtest gehad en bleek achteraf toch zwanger? En hoe kwam je erachter?

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Er bestaat niks beters als de bloed test..........en helaas als die negatief is ben je volgens mij ook niet zwanger :(

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Daar sluit ik mij volledig bij aan!

4. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook niet als de innesteling later heeft plaats gevonden? Vanaf wanneer is bloedtest eigenlijk betrouwbaar?
    Ik twijfel namelijk nog steeds of ik toch niet zwanger ben want heb heel veel verschijnselen en rare menstruatie gehad. Roze/oranje bloed verlies

5. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Volgens mij maar dat weet ik niet zeker kan je bloedtest 9 dagen voor je menstruatie laten doen? het zou dan mischien wel kunnen moeilijke vraag. maar google eens... Dan vind je mischien antwoord.

6. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke zou je anders eens mijn topic kunnen lezen bij anticonseptie.Titel is wel of niet zwanger.
    Ik heb bloedtest 4 dagen voor menstruatie gehad.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Verschijnselen zeggen niets! Ik voelde me vaak zwanger, pijnlijke borsten, moe en zelfs overgeven! De keren dat ik zwanger bleek voelde ik niets.

En je ongi kan om zoveel redenen uitblijven of raar zijn, als je bloedtest negatief was ben je niet zwanger.

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik heb toen ik overging van pil heel veel zwangerschapsverschijnselen gehad, pijnlijke borsten, rare menstruatie, hoofdpijn misselijk geuren die ik niet kon hebben na zelf 4 testen gedaan te hebben ben ik naar de ha gegaan bloedtest was nega dus kan ook aan je pil liggen!

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Sorry, een negatieve bloedtest en zwanger zijn... Dat kan gewoonweg niet....
    4 dagen voor NOD had ie allang positief moeten zijn... (maar welke rare arts laat je voor NOD al bloedprikken?)

10. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heb 2 keer bloedgeprikt op zwangerschap voor Nod omdat ik erg onzeker erover was. En eigenlijk ben ik nu nog onzekerder omdat ik roze/oranje(tegen bruine aan) menstruatue heb gehad met donkerbloed

11. Maia

Maia Niet meer actief

soms kan je cyclus even anders zijn, dus minder bloed of juist meer tijdens ongi of juist even alles anders, dat is normaal. Maar een bloedtest is ontzettend nauwkeurig. En ook kwaaltjes, ik heb de afgelopen 3 rondes enorme zwangerschapsverschijnselen gehad terwijl ik echt niet zwanger was. Was bij mij een nasleep van curretage en het gaf bij mij juist weer ongi aan. En deze ronde: ik voel niks. Dus het is altijd anders.

12. Marieke1983

Als ik je posts zo lees Anniem denk ik dat je moet ontspannen. Die onzekerheid en van alles voelen hoort erbij als je zwanger wilt raken. wacht volgende ronde gewoon af tot je ongi moet worden en doe dan een urinetest.

ik bedoel dit echt niet lullig, maar als je al zo snel naar de ha gaat voor een bloedtest dan maak je het jezelf echt te zwaar! ik weet niet hoelang je al bezig bent, ik gok nog niet zolang, dus relax, laat het over je heen komen en test pas na je nod.

succes met zwanger raken!

13. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was niet de bedoeling om zwanger te raken. Al zou ik het niet erg vinden als het wel zo zou zijn.

14. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Maia

Ik had de MAP geslikt vandaar dat ik me zorgen maak. En ook mijn ongesteldheid anders is.

15. Marieke1983

als je de map hebt geslikt snap ik het wel! ik heb hem 2x geslikt in mijn leven en idd 2x alles compleet ontregeld. heel irritant is dat!

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Het komt echt door de map! Gewoon je volgende menstruatie afwachten. Het zal zich vanzelf weer normaliseren. Heeft veel tijd nodig.

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ah, MAP. Dat verklaart het wel zo'n beetje.
    Ben eigenlijk zo goed als 100% zeker dat je niet zwanger bent.
    Je menstruatie is zo raar door de MAP.
    Net wat Marieke zegt: relax!

(blijf het toch raar vinden dat een ha hierin meegaat... die had mi dezelfde geruststellende/bevestigende woorden moeten spreken als hier...)

18. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus de kleur kan ook anders zijn?
    In de bijsluiter stond dat wanneer je menstruate minder of anders is dan anders moet testen.

19. Marieke1983

ja dat kan. en je hebt toch getest en het was negatief. nu is het afwachten tot de boel weer normaal geworden is.

20. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heb voor mijn NOD getest.

Deel Deze Pagina