oudejaarsavond met de kleine

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandhya, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    hoi hoi,

wij wonen op 1 uur rijden bij ouders en familie vandaan. kerst lekker thuis gebleven en nu met oud en nieuw naar familie.

nu zie ik er toch een beetje tegenop..het is erg koud buiten..en al die mensen..krijg je natuuuurlijk allemaal van die goedbedoelde adviezen en iedereen wilt hem vasthouden en dat wil ik echt niet, is mn mannetje helemaal onrustig van en misschien ben ik nu echt een superzeikerd..maar sommige mensen mogen wel even minderen met hun vieze parfum.krijg ik mn mannetje terug en die ruikt naar de parfumfabriek! ik gebruik zelf geen parfum op dit moment vind het nog niet lekker ruiken..maar... :oops:

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Waarschijnlijk slaapt de kleine gewoon en kan je hem bijv lekker in de kinderwagen leggen of gewoon slapend bij je op schoot houden ;)! Volgens mij is er niemand die van je 'eist' (alsof hen wat te willen hebben, het is nog altijd jouw kindje) om een slapende baby te verplaatsen zegmaar ;)!

Is de kleine wel wakker, dan geef jij hem de borst of zijn flesje en daarna gewoon rustig bij je. Evt wel bij opa en oma, maar verder gewoon niet. Rede -> Dat ie daar zo onrustig van word en gaat spugen oid ;)!

De kou buiten is niet zo heel erg denk ik hoor, gewoon lekker een vestje aan, onder het dekentje in de kinderwagen zal het niet zo koud zijn ;)! Dat hebben wij vorig jaar ook zo gedaan, ging prima! (alleen waren ze wel iets ouder, maar ook nog ienieminie ;)!)

Hele fijne jaarwisseling gewenst!

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Of lekker binnen achter het raam staan kijken, hoef je alleen maar lief te lachen en te zwaaien :) Doe ik ook hahaha en gewoon niet afgeven, maar zeggen dat je liever zelf vast houdt met deze spannende uren!

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik zou gewoon zeggen omdat hij nog maar een maand oud is, je niet weet hoe die op het vuurwerk gaat reageren en zoveel visite al veel indruk op m kan maken dat je m liever bij je houdt?
    Ik denk dat ze dat wel zullen begrijpen en zo niet dan weten ze iig dat je het niet wilt!

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lekker binnen blijven en knuffelen met de kleine.

alleen doen wat jij wil hoor

fijne jaarwisseling

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Lekker doen waar jij je goed en prettig bij voelt.
    Ik heb op een verjaardag ofzo ook weleens gewoon gezegd dat ik t genoeg vond en dat ie niet constant van hand tot hand hoeft.

Tygo heeft vorig jaar alleen maar liggen slapen en niets van alles meegekregen.

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij hebben hetzelfde onze kleine man is de laatste maand erg in de weer gweest met kraamvisite en werd daar erg onrustig van, vanavond/vannacht blijft ie lekker in de kinderwagen of bij papa of mij op schoot (en heeeel misschien bij opa en oma)
    Naar buiten gaat ie zeker niet, we kijken wel vanachter het raam ;)

8. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je erdoor kan met de auto, want ze hebben dichte mist voorspeld.
    Op dit moment is het hier al heel erg mistig.

xxx

9. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

het eerst ejaar was ze ook gewoon binnen..ze alg in de reiswieg en sliep eigelijk overal doorheen.
    ben wel niet met haar naar buiten gegaan.
    dit jaar kijken we vanuit het raam..vind het veels te gevaarlijk buiten met een kleintje en dan die kou.

10. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ow bah jah al die parfum...
    Heb het 1 keer zo erg gehad dat mijn meisje er zo erg naar rook nadat iemand op haar had gepast dat toen ik thuis kwam ik zelfs haar hele bedje kon verschonen omdat die er zelfs naar rook!

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd de parfum van iemand anders stinkt wel vreselijk op je kindje! Daarom heb ik eigenlijk altijd toen ze hier nog klein waren en als we ergens geweest waren de kindjes bij thuiskomst gewassen en omgekleed :oops:!

Verder zijn wij wel gewoon buiten geweest met de kleintjes vorig jaar. Zelfs nog lekker een eindje gewandeld! Dit jaar denk ik dat ik wel even naar buiten ga, maar de kleintjes maar lekker binnen laat bij opa en oma ;)! (daar gaan we zo heen).

Deel Deze Pagina