Wij hebben nu sinds een paar dagen de Maxi-cosi niet meer in gebruik maar we hebben nu een vaste autostoel voor die kleine. Nou vroeger zetten ik gewoon de maxi in het boodschappen karretje, maar nu til je hem los. Hij zit zelfstandig wel al heel stevig, zou hij al in z'n uitklap stoeltje kunnen van z'n karretje? Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Als hij zelf kan zitten kan ie ook wel in dat winkelkarretje zitten ! Alleen wel even goed in de gaten houden of je jas ertussen klemmen ivm omvallen zegmaar naar links/rechts, die karretjes zijn namelijk heel breed ! Winkelse ! Owja, of je neemt zo een karretje met zo een stoeltje er vast op zegmaar ! Vind ik alleen niet zo fris eigenlijk !
Dat soort wagen hebben we niet hier, waar al z'n stoeltje aan vast zit. Dus is geen optie. Maar ik ga straks boodschappen doen en dan ga ik het proberen, zal inderdaad even iets achter zijn rug doen. Handige tip! Bedankt hoor.
Ah, das jammer ! Maar achter de rug kan ook, ik bedoelde alleen links en rechts van de kleine zodat ie toch iets meer steun heeft ! Ik ben altijd bang geweest dat ze om zouden kuukelen met hun hoofje tegen die zijranden van de kar !
onze Thomas (grappig zelfde naam!) kon pas laat zelfstandig zitten (10,5 maand) en we zijn pas sinds deze week over op een gewoon auto-stoeltje, dus ook met het winkelkarretje zijn we pas geconfronteerd . Was inderdaad erg breed dus hij 'hing' erg naar de zijkant. Dus iets minder snel door de paden lopen, want anders kukelt ie om! Die van die jas aan de zijkant is idd een goeie!
hier zat ze er in rind 7 maanden geloof ik. ze zat stevig los vanaf 5/6 maanden en deed het meteen prima. ze vond het geweldig om te spelen met da ding wat er aan hangt foto van der 1e winkelervaring haha genomen april 2008 en was dus ff rekenen, 7 maanden jong
Sinds kort zet ik Louiza er ook in, ze houdt zich dan vooraan vast maar ik leg er dan eerst m'n jas in zodat de jas rondom haar zit en ze dus minder makkelijk opzij schuift want ze wil naar alles grijpen en blijft daardoor niet altijd even stabiel zitten.
Lekker doen hoor! Dean zit er ook al eventjes in.. met 7,5 maand geloof ik. Hij kan nog niet in een andere stoel in de auto.. hij is te licht nog. Zou wel beter zijn voor hem, want hij baalt zo dat hij niks kan zien..
Gewoon proberen inderdaad. Fenne was denk ik 7,5 mnd toen ze voor het eerst in het winkelwagentje zat, ze vond het geweldig! Echt zo'n stralend koppie omdat ze alles nu zo goed kon zien... ze is nooit omgevallen omdat ze meteen zelf de stang vooraan vastpakte om haar vast te houden... veel plezier & succes zometeen!
Alyna zit er nu een paar weekjes in.Ik wou er eigenlijk nog niet aan, maar ze vind de maxi cosi helemaal niks als we niet in de auto zitten.Maar ze doet het best goed.
Wat ik altijd deed is dat ik Emme vast zette met een sjaal. Die deed ik om haar middel heeft en achter door de tralietjes van het karretje met een knoop. Zo zat ze lekker stevig - ook makkelijk als ze iets ouder zijn en eruit willen klimmen . Pim