Oudejaarsavond!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stinkerbell, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Mijn ukkie is nog maar 14 weken dus die wil vast nog niet naar vuurwerk kijken ;). Hopelijk slaapt hij er doorheen!!!

2. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Als ze slapen laten we ze slapen. Onze dochter is de afgelopen 2 x er niet wakker van geworden.

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou ik lees dat ik in de minderheid (enige?) ben die de kleine wakker maakt.
    Moet er wel bij vertellen dat mijn zoontje de laatste tijd rond die tijd wakker word en dat het hier bijna elk jaar heel veel herrie is. Ik woon op de bagane grond van een klein flat gebouw en de stoep grenst nog net niet aan mijn raam. En laat ze daar nou net altijd vuurwerk af steken. Zou het zielig vinden als hij wakker schrikt.

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik laat haar lekker slapen! Vorig jaar toen ze nog een baby was heb ik haar ook lekker laten slapen en ze is geen enkele keer wakker geworden terwijl het vuurwerk echt naast huis werd afgestoken.
    Maar goed ik denk niet dat ze nu nog zo vast slaapt ;).
    Als ze wakker is gaat ze eraf.. En anders lekker laten slapen!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

op die van mij maakt het tot nu toe nog weinig indruk hahaha. ze waren hier net flink aan het knallen maar mevrouw bleef onverstoorbaar tv kijken hahaha

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter gaat haar 4de oud en nieuw alweer beleven. De 1ste keer was ze net 2 weken en was ze wakker omdat ze een fles wilde. Toen ze net 1 was schrok ze wakker en was erg overstuur, daarom hebben wij ervoor gekozen om haar om 0:00 uur wakker te maken. Vorig jaar toen ze net 2 was beviel dat erg goed, ze heeft bij mij op de arm vuurwerk gekeken, nog wat gesnoept en gedronken en toen weer slapen. Dit jaar maken we haar ook weer iets voor twaalf uur wakker.

Zoonlief laten we slapen als hij niet wakker wordt van het vuurwerk.

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik laat mijn dochters lekker slapen, tenzij ze wakker worden van het geknal.... denk dat ze alleen maar bang worden aangezien ze hier in de straat echt enorme klappers maken om 12 uur...

vorig jaar sliepen ze allebei erdoorheen... ben wel een paar keer gaan kijken omdat je echt niks meer hoorde door dat geknal...

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als hij er wakker van wordt halen we hem er lekker bij. Het is toch wel een speciaal moment............. En als hij slaapt laten we hem gewoon heerlijk liggen. De onze is ook nog maar een half jaar en heeft er toch niets aan............Later als ie wat groot is lijkt me het wel mooi om zijn smoeltje dan te zien........

9. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    vorig jaar heb ik mijn dochter even voor 12 wakker gemaakt, en zijn we lekker naar buiten gegaan en hebben we lekker vuurwerk gekeken.
    en dochter had wat kinder vuurwerk afgestoken.
    daarna is ze zonder mokken weer gaan slapen.

zoonlief bleef lekker doorslapen want die was toen pas 5 maanden.

dit jaar maken we ze alle 2 even wakker om lekker te kijken..

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij laten ons mannetje ook lekker slapen hij zal er toch niets van begrijpen. Als hij door de herrie wakker wordt halen we hem wel even uit bed om naar het vuurwerk te kijken want ik denk wel dat hij dat leuk vindt.

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Vorig jaar twijfelde ik ook. Ze sliep toen nog vaak erg slecht (in en door) en kreeg nog een late voeding. Maar de late voeding viel vroeg en ze sliep daarna dwars door het geknal heen, Ik heb dr lekker laten liggen, ze snapt daar toch niets van.

Dit jaar ga ik haar er ook niet uithalen, ze heeft er niets aan, snapt er toch nog niets van. Als ze wakker wordt van het geknal, dan haal ik dr natuurlijk wel eruit, maar verwacht ik eigenlijk ook niet.

12. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Mijn plan is om hem op het normale tijdstip naar bed te doen. Hij slaapt licht, dus ik ga er van uit dat hij rond middernacht wel wakker wordt. Dan hobbel ik even met hem rond, misschien een beetje vuurwerk kijken, of als hij het eng vindt, een beetje afleiding zoeken. Dan voor het slapen gaan nog een papfles, in de hoop dat hij ons daardoor 's ochtends ietsje langer laat slapen...

13. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik laat onze dochter lekker slapen, tenzij ze zelf wakker wordt, dan haal ik haar uit bed.

14. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ben hier ook zeer benieuwd of ze doorslapen, heeft sophie voorgaande jaren wel gedaan. nu slaapt ze aan de kant waar vuurwerk wordt afgestoken, dus ben benieuwd.
    van thijs vermoedt ik wel dat ie wakker wordt, waarom? ik weet het niet. zie het wel.

15. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Dit jaar gaat mijn zoontje gewoon mee oud op nieuw vieren! Hij gaat in de ochtend naar het kdv, ik leg hem rond 16:00 op bed en laat hem een paar uur slapen en dan mag hij (heel huis vol visite) dehele avond meedoen! Om 00:00 vuurwerk kijken en dan lekker slapen!

16. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Simone is 5 maanden en die sliep overal doorheen. We waren bij mijn schoonouders dus ze lag nog in een vreemd bedje ook maar dat maakte haar niet uit. Om half 7 naar bed, om half 11 een fles, om 2 uur de auto ingehesen en thuis zo haar eigen bed weer in, 2 huiltjes en ze sliep weer. Echt niet normaal zo gemakkelijk!

Vanmorgen om half 8 wilde ze eten, daarna weer in bed gelegd, om half 10 een uurtje met haar in bed gespeeld en toen met een tiet weer tot half 1 geslapen. We zijn net uit bed.....

En hoe ging het bij jullie? :)

17. fafje

fafje Niet meer actief

hier heeft zoonlief gewoon lekker overal doorheen geslapen...wonen 3 hoog en de kamer waar hij sliep grenst aan de tuinen (achterkant van huizen) dus het lawaai was daar veel zachter als voor...

18. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    wij hebben met het hele gezin lekker overal doorheen geslapen :D

19. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Hier was meneertje om 23:30 een beetje aan het jengelen in zijn bedje. En tegen 23:50 weer. Dus wij dachten van nou ik ga bij hem kijken is hij een beetje wakker dan neem ik hem wel ff mee naar beneden. Met de gedachten dat als hij niet echt vast slaapt hij misschien zich de pleurus zou schrikken!! Slaapt aan de voorkant en precies onder het raam word nogal wat vuurwerk afgeknald. En het ging prima. Achter het raam gekeken en hij vond het geweldig:D. Maar asl hij niet wakker was geworden dan had ik hem ook gewoon laten liggen hoor.

20. tulip

tulip Niet meer actief

meisje ook overal doorheen geslapen!!! Net zoals de voorafgaand 3 x, dus ik verwachtte ook niet dat ze wakker zou worden.
    We hebben wel om 18.15 met haar oud en nieuw gevierd met sterretjes, ze vond het geweldig.

lovely, heeft K. het goed volgehouden??? De hele boel vermaakt zeker??

Deel Deze Pagina