Hier ook iemand die elke jaar weer zegt zonde van mijn geld, om dan uiteindelijk toch maar te zwichten want je weet maar nooit hahaha
Ik heb er toen straks 2 online besteld.... eindcijfer 3 en 10 ! (kleine is geboren op 10 -03 ) Ben benieuwd!
ik ga er morgen 4 kopen hele loten met jackpot ofcourse vorig jaar 2 gekocht, ik had niets en mijn man had 40 euro!
Hier 3 loten. 2 zelf gekocht en 1 gekregen. Heb er 2 met eindcijfer 3 (best een beetje balen, want had dan liever een ander eindcijfer gehad, en 1 met eindcijfer 7. Maar weet zeker dat we heeeul veel geld gaan winnen met die 3 loten hihi.
wij hebben ook een heel lot, we hadden 10 euro gewonnen in novmber, dus dat scheelt weer. En tja, wie niet waagt ,wie niet wint he!
Wij hebben samen met de buren een straatje halve loten gekocht. Meestal kopen we elke oud en nieuw wel een aantal loten. Hele grote bedragen hebben we nog nooit gewonnen.
hier dit jaar 1 halve, normmaal wel een stuk of 3 maar vind het ook behoorlijk duur worden en die paar euro die je dan trug krijgt dat vind ik ook maar niks. wilde er eerst nog een bijhalen maar kan het wle anders aan uit geven momenteel (druk ant verbouwen)
wij hebben 2 loten, bij de normale trekking heb ik meestal een 1/5e lot. win wel eens kleine prijsjes (geld voor lot enzo), maar een grote zou uiteraard nu heel welkom zijn