Om in het straatje van Sint en Kerst te blijven.. Ik zit er aan te denken om onszelf een Oudejaarslot (of meer) cadeau te doen..! Past perfect onder de kerstboom! Koop je je lot(en) zelf of krijg je het cadeau? Hebben jullie nog bepaalde gewoontes? Ik laat me graag inspireren!
Wij kopen meestal een half lot. Altijd leuk om na te denken over wat je met al dat geld (wat je nooit gaat winnen) gaat doen!
Wij kochten eerst altijd met een groep vrienden een straatje. We zaten dan met z'n allen bij elkaar met oudjaar. Maar ik verwacht dat dat dit jaar sowieso niet doorgaat, dus misschien kopen we gewoon 1 lot zelf. Vind het altijd wel leuk om te fantaseren wat je met het geld kunt doen, hoort tegen een beetje bij oudjaarsavond voor ons .
Jaaa ik vind het altijd leuk om heel even te denken dat ik misschien... heel misschien... wel een groot bedrag zou kunnen winnen. En als ik niet win dan weet ik dat er wel iemand anders is wiens leven in 1 klap verandert. Dat vind ik ook mooi.
Wij krijgen er altijd 1..of nou ja beide een halve haha van mijn schoonouders. Al krijgen we ook wel eens geld ipv lot zodat we gegarandeerd winst hebben zoals schoonmoeder dat zegt
Wij kopen elk jaar een lot en krijgen er meestal ook 1 of 2 Vooralsnog geen grote prijs gewonnen, maar we blijven hopen
Wij kopen ieder jaar een straatje met halve loten en krijgen vaak van mijn ouders ook een lot. Van mij hoeft het niet zo, tot dusver alleen maar geld erbij ingeschoten maar mijn man vindt het zo leuk. Mannen..
Wij kopen vaak 1 hele en een halve. Soms 2 hele. Beetje verchillend hoe mijn man het in zijn hoofd heeft.. Winst zit er eigenlijk nooit in.. hooguit lot eruit, maar vaak minder