Wij hebben geen loten en wij zijn opk niet lid van een loterij. Ik koop alleen weleens krasloten maar daar bliift het ook bij.
Ik heb zelf twee halve gekocht en heb een hele gekregen. Ik kon ook het wat als of stel je voor dat niet weerstaan hihi
Vorig jaar deed ik voor het eerst mee. Alleen kocht ik per ongeluk 2 loten voor de trekking op 10 januari lol. Achteraf niet erg want won bijna 200 euro Dit jaar wél een oudejaarslot gekocht en ben stik nieuwsgierig. Weet dat de kans erg klein is maar je blijft hopen he
Ik speel automatisch mee heb een heel lot ga er vandaag nog 1 kopen voor vrienden met wie we het vieren vanavond
Hier 4 halve loten. Zou ook graag rijk willen zijn maar de gedachte om het echt te willen ook weer niet, dan ben ik bang dat als het bekend word ons dochtertje niet meer veilig zou zijn ( overdreven maar je word er denk ik niet gelukkiger van als mensen het weten )
Wij willen ook nog 2 halve gaan kopen. Nu zag ik dat dat ook online kan. Maar hoe werkt dat dan? Als je prijs heb het lot uitprinten of zo?
Wij kopen altijd met een mijn zusje en zwager een straatje staatsloten. Van mij hoeft het niet zo nodig, maar de mannen willen het graag.
Als je online koopt betaal je met iDeal. Het rekeningnummer waar je mee betaald wordt ook het nummer waar het bedrag op wordt uitbetaald
Wij hebben 2 halve gekregen voor kerst en ik heb Damiën z'n lievelingscijfer laten zeggen en zelf nog een halve gekocht met dat nummer
Elk jaar hier.. 1 hele .. Stel je voor haha overigs doen we het alleen met oud en nieuw .. Verder nooit vind 30 euro wel veel maar als ik 30 miljoen win dan ben ik de 30 euro wel vergeten hoor het zal je maar gebeuren haha