Wij hebben een straatje, heb al het personeel een half lot gegeven en 4 mensen die me heel dierbaar zijn een heel lot. Ik schrijf geen nummers op van loten die ik weg geef. Ik geef loten ook alleen maar weg aan mensen die ik het echt gun om de hoofdprijs te winnen. Zou nooit bijvoorbeeld een kennis een lot geven. Ik gun iedereen natuurlijk wel de hoofdprijs maar niet iedereen dat ze die hoofdprijs van mij kado hebben gekregen Ik ken ook mensen die nooit een lot weg zouden geven, ook niet aan mensen die dichtbij ze staan, omdat ze zouden balen als diegene daarop dan een grote prijs zou winnen. Ik ken dat gevoel gelukkig niet, en heb altijd moeite om zo een gesprek te voeren zonder te veroordelend te worden.
Wij kopen altijd gewoon 1 heel lot. Daarnaast spelen we maandelijks mee met de Postcode Loterij (14 trekkingen per jaar). Dat vind ik wel voldoende.
Ik heb een hele straat en 1 half lot.. Toen ik het straatje kocht had ik meteen slecht gevoel erbij… dus vermoed dat we iets gaan winnen… Postcodeloterij hebben we 3 loten…
Wij hebben 4 halve loten. En zijn ook nog eens lid van de postcode loterij. Maar wat ik met 15 miljoen zou doen? Eerlijk gezegd geen idee. Denk eerst uitzoeken hoeveel ik de kinderen belastingvrij kan schenken en daarnaast een vriendin die het erg zwaar heeft op vakantie sturen.
We zouden niet mee doen, of naja vriend vond het onzin... maar net in de rij om over een product te 'klagen' bij de ah en spontaan toch 2 halve loten gekocht... Van mijn eigen geld, maar vriend wil het nu van de gezamenlijke want stel dat ik wel win
Twee halve loten gekocht! Ging ik toch net online kijken en had daar nog 30 euro staan van vorig jaar denk ik dus nu hebben we vier halve loten haha.
Hier €10 “gewonnen” lot samen met m’n ouders, broer en zus gekocht. 5euro verlies dus per stel. Op ons eigen en gekregen lot hebben we niks gewonnen