Wij hebben dit jaar ook geen lot gekocht. Heb er geen spijt van. De kans dat je echt wat euks wibt is zo klein.
Pfff ik vond het niet nodig, vriendlief wel en is gister om vier uur nog weg gereden voor twee halve loten...niks, narda, noppes...
Zelf niets gekocht, maar geen van mijn vrienden/familie/kennissen hebben een grote prijs en dan hebben we het toch zeker over honderd loten. Pure oplichterij volgens mij die hele Staatsloterij.
Hier Gelukkig ook niet meegespeeld. Heb in al die jaren nooit meer gewonnen dan ik uitgegeven had dus daaaag!
Wij waren het eigenlijk helemaal vergeten, maar ben er niet bedroefd om. Gelukkig in de liefde he, dan ben je ongelukkig in het spel zo schijnt
100.000 euro. Nee hoor, niks. Ik heb geen staatslot gekocht, had er een paar dagen geleden nog een topic over geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/553686-kopen-jullie-een-staatslot-win-daar-vaak-mee.html en besloot er geen één te kopen.
Wij hadden 2 halve loten gehad voor de kerst en hebben op ieder lot 5 gewonnen. Blij dat we zelf niks gekocht hebben maar vind het wel een leuk cadeautje om te krijgen
Ik had gister een half lot gekocht. En 3x keer raden NIKS! Mijn vriend heeft ook gehaald maar die ligt thuis, dus weten we morgen pas. Tenminste als we morgen terug gaan.
Geen prijs, dus 15 verlies Zou idd leuk zijn als een zper een grote prijs gewonnen heeft! Ben benieuwd
Met een groep 3 halve straatjes gekocht om de winst te delen. 97,50 euro 'gewonnen', dus we gaan i.p.v. winst 350 euro verlies delen