Hoi meiden, Eindelijk is hier de beslissing gemaakt. Wij gaan voor een brusje voor onze dochter van 2,5 jaar. Na meer dan 2 jaar geroepen te hebben dat ik nooit maar dan ook nooit een 2de wilde, gingen mijn gedachten in november INEENS 360 gr draaien. Mijn man sloeg stijl achter over. Hij moest nadenken of hij het wel wilden en zei mij dat hij pas volgend jaar er mss klaar voor was. Maar 2 weken geleden zei hij "ach waarom niet". Ik moet zeggen dat ik het allemaal weer erg spannend vind en tegelijkertijd heel eng. ( zwanger zijn sla ik liever over ) Hopelijk zijn er meer meiden die voor een brusje gaan en mee willen kletsen ?
Hoi Erzi, wij gaan ook voor een tweede. Ben al wat langer bezig maar ik verwarde elke maand de ovulatie voor een innesteling zucht. Sinds deze maand ben ik met ovulatie testen begonnen en eindelijk goed inzicht. Hoop dat ik snel zwanger raak. Ben inmiddels 33 en dochter van 2.
Wij gaan ook in januari voor de tweede. Ik schrijf al mee bij de 'in november voor de tweede', maar heb besloten om nog ff een maandje te wachten en in januari of uiterlijk februari er voor te gaan.
Hoi meiden wat leuk!!! Fleur leg uit ? Ben wel benieuwd naar je vsrhaal Ik vond maar geen topics over deze specifieke maanden dus was al bang dat niemand na 1 januari van start zou gaan haha Hier morgen eisprong. Cyclus van precies 28 dagen. Over 2 weken wintersport en menstruatie valt precies in die week! Enorm blij ermee
Dacht ik al.. je hebt toen voor mijn eerste zwangerschap gependeld Ja het is wel balen. Maar ik ben gelukkig niet super hevig dat scheelt een stuk
Hey meiden ik wil ook wel mee schrijven. Wij hebben net ronde 1 erop zitten, ongesteld geweest en nu dus op voor ronde 2. We hebben al een dochtertje van 15 maanden.
Dag meiden! Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Het lijkt me gezellig om lekker hier te kletsen over zwanger worden ed. Hier ook besloten voor een 2e te gaan. Begin december begon ml er (eindelijk) over Sinds gisteren gestopt met de pil dus hopelijk wordt 2016 een goed jaar Heb al een dochtertje van 2 jaar en bij mij kriebelt het al lang voor een 2e. Ben bij dat ml nu eindelijk om is haha. Morgen maar gelijk foliumzuur halen. Begin al wat last van mijn buik te krijgen dus denk dat mijn ongesteldheid er ook aan zit te komen. Ben sinds de zwangerschap van DL niet meer ongesteld geweest dus dat zal wel even afzien worden Hebben jullie kindjes doorgeslapen gisteren? Hier wel maar wel heel onrustig. Was vandaag dan ook niet gezellig hier in huis. Welterusten allemaal!
Pfff heel verhaal getypt gaat er iets mis. Nieuwe poging dan maar. Wij zijn bij vrienden geweest met oud en nieuw onze dochter wilde niet slapen dus die is wakker geweest tot 1 uur toen was ze helemaal op. Duits naar huis gegaan. Gisteren tot 10 uur geslapen maar toch helemaal niet vrolijk dat kennen we eigenlijk niet van haar. Eind van de dag kreeg ze koorts dus ze zal hele dag al wel niet lekker zijn geweest. Hele onrustige nacht gehad nu hangen we samen op de bank ze is lang niet fit. Hopelijk is dit snel over. Ongesteld zijn is hier ook echt geen feest. Voel me er altijd flink beroerd van. Dus extra reden om te hopen dat t snel raak is.
Hier druk met werk vandaar wat stil. Jelmer heeft gelukkig doorgeslapen nergens last van ik zelf veel moeten werken dus voor mij was het een gewone dag haha Slim ik moet ook nog foliumzuur halen
welkom Koeki. Ik heb net ook foliumzuur gehaald. Ik heb mijn dochter in de middag op bed gelegd dus die is wakker gebeven tot 1 uur en toen op bed gelegd bij opa en oma. wij naar huis toe gegaan dus we konden lekker uitslapen samen .
Ik heb een club aangemaakt zodat we wat prive kunnen typen ... Als je geen uitgenodiging heb ontvangen zeg het dan effies
Ik meld me ook ik ga vanaf febr voor een tweede brusje. Mijn prinsesje wordt over 2 maanden alweer 2 jaar jeetje tijd is echt zo snel gegaan. Ben al sinds dec gestopt met de pil en nu ongesteld.