Ouder/Kind Horoscoop

Discussie in 'De lounge' gestart door mysteriousgirl1, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Klopt jullie horoscoop

1. Ja, vrijwel helemaal

2. Nee, (totaal) niet.

3. Ja, grote lijnen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Mag ik vragen waarom? Mijn moeder is namelijk ook maagd.

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Zowel mijn man als mijn dochter als ik zijn weegschaal. Lekker besluiteloos dus.

Ik zie ons al over een paar jaar in de supermarkt staan; wat gaan we eten? Ik weet het niet en jij? Nee ik weet het ook niet jij wel? Nee ik ook niet :p.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Hm die van ouder en kind doet het niet...
    Ik ben ram, dochter tweeling
    De kindhoroscoop voor tweeling vind ik wel echt bij haar passen!

4. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    @mamavan5bengels dan ben ik dus Ram met ascendant Leeuw... :)

5. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ouder-Kind sterrenbeeld klopt hier niet helemaal, Kind sterrenbeeld wel!

6. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Woowww dan heb je vast een vurig temperament, aangezien beide tekens vuurtekens zijn. :D

7. mysteriousgirl1

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ja best wel, ik ben een echte ram, koppig en eigenwijs, druk sociaal bijdehand, aanwezig... ;)

Voor mn vrienden ga ik door t vuur! Mn vrienden zijn me onwijs dierbaar. Dat vind ik wel een goede eigenschap van mezelf :)
    Mn vriend is een kreeft. Echt een perfecte combinatie. Hij remt mij af en ik jut hem op als hij t nodig heeft ;) Kindje word dus een tweelingen.

8. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    grappig! hier is het juist andersom.
    Mijn oudste is echt een typische waterman, echt zo herkenbaar!, maar zijn ascendant is Vissen (toevallig is dat ook mijn sterrenbeeld) Daarin herken ik maar weinig van hem. Nu is hij pas 3 dus wie weet verandert dat nog met de jaren.
    Van mijn jongste (8 maanden) kan ik het nog niet echt zeggen, die is Tweeling, daar herken ik wel een paar dingen uit, vooral het sociale met andere kindjes. Hij is helemaal in zijn nopjes als we zijn broer naar de psz brengen waar nog meer kinderen zijn of als onze neefjes op visite zijn.

9. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ja dat herken ik ook wel van mezelf, ben ook een ram, en mijn vriend is schorpioen. Dat is soms best wel een pittige combi :)

10. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wel wat apart, Vissen water en boogschutter vuur haha. Wordt het dan stoom? :D

11. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Doet het niet met stier-waterman en steenbok-waterman........

Waterman zelf komt wel overeen, alleen is mijn meisje juist een knuffelkont:D

12. mysteriousgirl1

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

Die combinatie is mij in het verleden iets te pittig gebleken hahaha

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Hier doet hij het niet 😞

14. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    klopt totaaaaaaal niet. die van mij & mijn zoontje ;)

15. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Klopt hier totaal niet en maar goed ook: volgens de beschrijving zou ik anders mijn kind niet begrijpen. :D

Ik ben Waterman en zoals het beschreven wordt, klopt er al geen bal van en komt het ook niet echt overeen met andere beschrijvingen wat betreft mijn horoscoop. Eva is Maagd (VL ook trouwens), kan er nog niet veel over zeggen, maar ook die beschrijving komt niet echt overeen, ook niet met mijn vriend trouwens. Perfectionistisch, opgeruimd, druk maken om futiliteiten, kritisch? Dat gaat over heel iemand anders. (over mij bijv. :p)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, in grote lijnen :)

Al is mijn kleine dondersteen pas 5,5e maand oud. Ik denk wel te weten hoe hij in elkaar zit. Als het niet klopt, verander ik mijn strategie wel :cool:

Leeuw/Tijger & Leeuw/Slang hier.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Er kloppen wel sommige dingen van.
    Mijn zoon is steenbok en heeft idd een heel groot verantwoordelijkheidsgevoel.

18. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Ouder-kind (steenbok/kreeft) klopt niet en kind ook niet...

Jouw Kreeft-kind reageert vanuit zijn gevoel, terwijl jij de nuchterheid zelve bent. Jij bent meer bezig of iets praktisch en nuttig is, en minder met of iets goed voelt of niet. Dit is een wezenlijk verschil tussen jullie.

Ik ben juist heel gevoelig, ik kan nog niet zeggen of S gevoelig is. Ze is eigenlijk heel makkelijk, niet snel verdrietig of ontdaan.

Kreeften houden van gezelligheid. ‘Maar ach, wat is dit kind toch eenkennig,’ verzuchtten sommige ouders van een Kreeft-kind. En ja, dat is waar: zodra vreemden in de buurt komen, kunnen ze achter moeders rokken weg springen

S is tot nu toe , 18mnd, nog nooit eenkennig geweest ze kijkt heel even de kat uit de boom maar kruipt dan niet onder mn rok en het duurt vaak maar heeeeel eventjes Iedereen kan haar vasthouden. Het klopt wel dat ze van gezelligheid houdt

Ze is geboren met 39 1/7 als ze op uitgerende datum geboren was dan zou ze n leeuw zijn, dat sterrenbeeld komt wat meer in de buurt haha alleen twijfel ik er toch echt aan of ik wel n steenbok ben haha

19. Flubje

Flubje Niet meer actief

OMG!!! Ik hoop heel hard dat het niet gaat kloppen!!
    Die van mij en zl lijkt goed te kloppen...
    Maar bij nummer 2 hopen we heel hard op een rustiger kindje. Eerste zin uit deze horoscoop luidt echter:
    Jouw Tweelingen-kind zal vanaf het prille begin een druktemaker zijn.
    :$

20. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Die van mij klopt zeker wel, mn meisje is een echte pietlut en ruimt altijd dr speelgoed op, slaapt ook t best in een rustige kamer. :D

Deel Deze Pagina