Ouder/Kind Horoscoop

Discussie in 'De lounge' gestart door mysteriousgirl1, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Klopt jullie horoscoop

1. Ja, vrijwel helemaal

2. Nee, (totaal) niet.

3. Ja, grote lijnen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Alleenbij de horoscoop voor alleen kind klopt t deels niet, dat ze geen emoties uit en t opkropt. maar tot nu toe uit ze t juist heel goed

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier klopt hij zeker!

Ik stier dochter Kreeft

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    stier & vissen

Het zachte en meegaande karakter van je Vissen-kind ( whaaa zacht en meegaand?? :p ) doet jouw hart smelten. Jullie knuffelen wat af ( nee mama neeee niet doeehoeen ) en kunnen helemaal in elkaar opgaan.
    hier ben ik gestopt want nee.. dit klopt niet ;)

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    even de cookies accepteren ;)

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier beide tweeling en de tweede beeb waarschijnlijk ook :)
    Er staat zelfde gevoel voor humor, nou we zijn allebei een beetje gek dus het klopt wel :)

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ja, vindt het wel kloppen, ik ben schorpioen en mijn dochtertje vissen beide hebben we waterteken.

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Hij klopt totaal niet! Onze dochter is een stier:

"Als Maagd-ouder zul je misschien wel wat aanlopen tegen het trage tempo van je Stier-kind. Je bent zelf beweeglijk en af en toe een druk baasje, maar een Stiertje neemt echt de tijd om ervaringen tot zich door te laten dringen."

Geen traag tempo te vinden bij haar :D

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

die van mijn man en kind niet.

9. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Bij mij klopt er helemaal niks van hih

10. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Sorry voor deze late reactie. Had niet gezien dat er gereageerd was.

Ik ben altijd pietje precies. Op het erge af. Te perfectionistisch. Daar word ik soms redelijk moe van.
    Daarnaast ben ik een 'pleaser'. Wil het altijd iedereen na het zin maken. Altijd moet iedereen blij zijn.
    Mijn eigen gevoelens zet ik op zij. Ik laat nooit zien wat ik echt voel.
    Ik ben vreselijk geordend. Ik kan van slag zijn als mijn man iets anders staat te koken dan wat ik dacht dat we zouden eten. Iets impulsiefs doen???....nooit van gehoord. Alles moet gepland worden.

Vandaar....

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Bij mij klopt het helemaal haha. Volgens mij hebben ze de horoscoop van Z. speciaal op haar afgestemd hahaha:p:D.

12. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Hier klopt het ook. Mijn dochtertje is een kreeft en erg eenkennig. Verschuilt zich vaak achter mij helemaal als ze een vreemde ziet, ze moet eerst bij mij zitten dicht tegen me aan en de situatie bekijken voor ze wat gaat doen. Ook is ze een erg mama s kindje. Ons 2e kindje wordt als het een goed is een Leeuw een totaal ander type volgens de horoscoop ik ben benieuwd;)

13. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Herken wel wat grote lijnen, maar maar kleintje zou ook bescheiden en wat verlegen zijn.......nou nee hoor, meneertje is een kleine charmeur en houdt van veel aandacht :D.

14. elpira

elpira Lid

9 apr 2013
    30
    3
    8
    NULL
    NULL
    Bij ons klopt het niet, die van mijn dochter zou eigenlijk voor mijn zoon moeten zijn.... En die van mijn zoon voor mijn dochter....

Als ik Google op omschrijvingen met ascendanten, dan komen er wel veel dingen overeen.

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat mijn zoontjes (leeftijd zie onder) te jong zijn om hier een goede analyse van te kunnen maken. Maar de dingen, die genoemd worden, kloppen amper. Ze zijn ook behoorlijk generiek, dus de dingen die wél zouden kunnen kloppen, vind ik te vaag en zouden op 9 van de 10 kinderen kunnen slaan.

Deel Deze Pagina