Alleenbij de horoscoop voor alleen kind klopt t deels niet, dat ze geen emoties uit en t opkropt. maar tot nu toe uit ze t juist heel goed
stier & vissen Het zachte en meegaande karakter van je Vissen-kind ( whaaa zacht en meegaand?? ) doet jouw hart smelten. Jullie knuffelen wat af ( nee mama neeee niet doeehoeen ) en kunnen helemaal in elkaar opgaan. hier ben ik gestopt want nee.. dit klopt niet
Hier beide tweeling en de tweede beeb waarschijnlijk ook Er staat zelfde gevoel voor humor, nou we zijn allebei een beetje gek dus het klopt wel
Hij klopt totaal niet! Onze dochter is een stier: "Als Maagd-ouder zul je misschien wel wat aanlopen tegen het trage tempo van je Stier-kind. Je bent zelf beweeglijk en af en toe een druk baasje, maar een Stiertje neemt echt de tijd om ervaringen tot zich door te laten dringen." Geen traag tempo te vinden bij haar
Sorry voor deze late reactie. Had niet gezien dat er gereageerd was. Ik ben altijd pietje precies. Op het erge af. Te perfectionistisch. Daar word ik soms redelijk moe van. Daarnaast ben ik een 'pleaser'. Wil het altijd iedereen na het zin maken. Altijd moet iedereen blij zijn. Mijn eigen gevoelens zet ik op zij. Ik laat nooit zien wat ik echt voel. Ik ben vreselijk geordend. Ik kan van slag zijn als mijn man iets anders staat te koken dan wat ik dacht dat we zouden eten. Iets impulsiefs doen???....nooit van gehoord. Alles moet gepland worden. Vandaar....
Bij mij klopt het helemaal haha. Volgens mij hebben ze de horoscoop van Z. speciaal op haar afgestemd hahaha.
Hier klopt het ook. Mijn dochtertje is een kreeft en erg eenkennig. Verschuilt zich vaak achter mij helemaal als ze een vreemde ziet, ze moet eerst bij mij zitten dicht tegen me aan en de situatie bekijken voor ze wat gaat doen. Ook is ze een erg mama s kindje. Ons 2e kindje wordt als het een goed is een Leeuw een totaal ander type volgens de horoscoop ik ben benieuwd
Herken wel wat grote lijnen, maar maar kleintje zou ook bescheiden en wat verlegen zijn.......nou nee hoor, meneertje is een kleine charmeur en houdt van veel aandacht .
Bij ons klopt het niet, die van mijn dochter zou eigenlijk voor mijn zoon moeten zijn.... En die van mijn zoon voor mijn dochter.... Als ik Google op omschrijvingen met ascendanten, dan komen er wel veel dingen overeen.
Ik denk dat mijn zoontjes (leeftijd zie onder) te jong zijn om hier een goede analyse van te kunnen maken. Maar de dingen, die genoemd worden, kloppen amper. Ze zijn ook behoorlijk generiek, dus de dingen die wél zouden kunnen kloppen, vind ik te vaag en zouden op 9 van de 10 kinderen kunnen slaan.