Wij zochten een leuke jongensnaam beginnend met de letter M. Dit is staat nu op ons lijstje, we hebben nog niet echt een top 5. - Milo (Uitgesproken als Mailo?) - Milan - Midas - Milas - Mats/Matz Ik ben wel benieuwd wat jullie van de namen vinden, zijn ze misschien té ingewikkeld of apart ? ( behalve Milan dan) Leuk? totaal niet leuk ? haha
@Chocoladekoekje Bedankt voor je reactie, wij vinden hem ook wel erg stoer maar ml had ook wel een punt dat hij moest denken aan : iemand matsen haha @Melanie bedankt voor je reactie
Mats vind ik echt een afkorting van matthias of mathijs Verder vind ik milas de leukste denk ik. Net even anders dan anders origineel!
Ik vind Milo heel leuk. Maar zou Mylo dan niet duidelijker zijn i.v.m. de uitspraak? Als ik het nu lees, dan zou ik het namelijk uitspreken als Mielo.
Midas stond op mijn lijstje als n°1, hij stak met kop en schouders boven alle andere namen! Voor mij MIDAS dus Jammer genoeg vind mijn ventje de naam afschuwelijk, en staat die helemaal onderaan zijn lijst! Dus kan ik die naam niet nemen
Milan Zo had mijn dochtertje ook geheten als ze een jongen was geweest... Vind het ook een hele leuke stoere naam... Mats komt hier bij ons echt heel veel voor... (Milan overigens ook).. Dus vind het geen aparte naam hoor...
Ligt er denk ik ook net aan waar je woont. Milan komt hier ook wel veel voor maar Mats niet echt. Bedankt voor jullie reacties!
Bij mij op mijn werk heette een jongetje Mirko. Zo lief en stoer tegelijk en was ook een geweldig kereltje. Misschien ook nog een optie? Anders Mats of Mylo