Ik heb zelf, en ik zie zo vaak bij anderen hetzelfde, probleem: moeder met 1 kindje in de speeltuin, kindje wil op de wip, moeder staat zich het apelazarus te pompen met die wip. Kunnen die wipfabrikanten nou niet eens een wip maken met halverwege de "armen" nog een extra zitje? Zodat je gewoon mee kan wippen? Zo plaatsen dat (ik weet de natuurkundige formule niet meer) je ongeveer 15 en ongeveer 70 kilo in evenwicht kan houden. Lijkt me een verademing voor mn arm- en rugspieren Iets voor het beste idee van Nederland? Of zal ik een petitie starten en naar alle speeltoestelfabrikanten sturen? Of ben ik gewoon de enige die liever wipt dan duwt?
Ja. Zou hier inderdaad een verademing voor mn bil en kuitspieren zijn. Na de laatste wipwap-sessie heb ik een paar dagen kreupel gelopen. Voelde spieren waarvsn ik niet eens wist dat ik ze had Ik ga er dus wel op zitten en probeer hem halverwege tegen te houden. Moet je ook nog goed je gedachten bij houden anders word kindlief gelanceerd
Had ik ook altijd maar naar mate ze ouder worden heb je er minder last van... Dochter rent nu alle kanten op in de speeltuin en heeft binnen tien minuten al een horde vriendinnetjes en vriendjes achter d'r aan die mee spelen
Ja, zelf op het uiteinde gaan zitten is ook geen doen. Wel een goedkoop alternatief voor een sportschoolabbonement En inderdaad, oudere kinderen regelen het zelf wel, maar ik zie twee peuters nog niet echt initiatief nemen om zelf te gaan wippen.
Er zijn wel wippen met extra plaatsen, die werken prima. Ikzelf ga bij een gewone wip altijd voor het stoeltje zitten met mijn benen in amazonezit, dan hoef ik niet te fitnessen in de speeltuin.
Houten wip | Tuinhout, Blokhut, Tuinhuisje, Prieƫlen, Kippenhok, Tuinkast, Tuinmeubels, Volieregaas, Speeltoestel LoRas.nl Hoe het niet moet: Wippen Hier al 2 voorbeelden waar je samen met je kind op kunt.